Ja, het was een beetje uit door Badr in 2012, maar het is weer helemaal bon ton met dank aan onze knuffelkamper.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef Rekkie het volgende:
Vrouwen slaan wordt het helemaal in 2013
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Die pic van Ali, Syl en Nikkie en de roddel over Nikki en Raf kunnen ook wel in de OP
Dat dacht Raf ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, het was een beetje uit door Badr in 2012, maar het is weer helemaal bon ton met dank aan onze knuffelkamper.
Lees de OP eens en zie haar naam......quote:
Zag het ook niet. Een honderiem?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is dat voor een raar blauw touwtje uit haar bontjasje?
touwtje van haar tampon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat snap ik wel hoor. Als in het verleden je teamgenoten aan haar 'streepje' hebben mogen snuffelen, word je wel bezitterig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wilde Raf niet alleen een vrouw die thuis zat, maar brak de jaloezie hem ook op
Ten tijde van Costa mocht zij al geen zoenscenes doen, dat vond Raf maar vervelend.
Als je vrouw dan herhaaldelijk door de Hunkemöller reclames huppelt, dan wordt dat misschien teveel. Wie zal het zeggen
Dat beweren mensen rondom zijn ex Rosa tenminste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Als in het verleden je teamgenoten aan haar 'streepje' hebben mogen snuffelen, word je wel bezitterig. :p
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
touwtje van haar tampon?
Nee duh, gewoon een koordje van die blouse/tuniek.
Hun kind wordt al permanent uitbesteed, laten we maar hopen dat er geen hond isquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.
Zo'n kinderkoordje. Damian loopt voor hen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Het slingert gewoon naar voren, ze lopen op de foto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.
Nu vraag ik me af, is heel Heemskerk en het kamp vandaag dan in rep en roer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat beweren mensen rondom zijn ex Rosa tenminste.
Dit is een oude foto toen ze Damian nog niet hadden. Rond hun trouwen is deze van meen ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo'n kinderkoordje. Damian loopt voor hen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Die pic van Ali, Syl en Nikkie en de roddel over Nikki en Raf kunnen ook wel in de OP
Ik zal mn familie even bellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, is heel Heemskerk en het kamp vandaag dan in rep en roer?
Misschien prijskaartje, zodat ze het kan ruilen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Please do!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zal mn familie even bellen
Mysterie ontrafelt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien hangen er van die pompoms aan dat touwtje
Mwah, ze draagt alles toch maar één keer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien prijskaartje, zodat ze het kan ruilen?
Zijn eigen advocate zegt het zelfs in de rechtzaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.
SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?quote:Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
Hij ziet er hier wel een stuk frisser uitquote:
Oke Thanx. Die gate volg ik al een tijdje niet meer. Smerige vrouwen Beater Badrquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn eigen advocate zegt het zelfs in de rechtzaal.
[..]
SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?
Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.quote:
Ik ben gerustgesteld, thanksquote:
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.
Lieve reactiequote:Boris Becker hoopt op hereniging Sylvie en Rafael Van onze redactie
AMSTERDAM - Boris Becker denkt dat het huwelijk tussen Sylvie en Rafael van der Vaart nog een kans heeft. De Duitse tennisser raadt het stel aan niet snel te gaan scheiden.
Dat laat Becker weten via Twitter.
“Lieve Van der Vaarts, ik hou van jullie allebei”, schrijft hij. “Alsjeblieft geen snelle scheiding, misschien gaat het over 6 maanden wel weer."
De legendarische tennisser heeft Sylvie en Rafael bij diverse gelegenheden in Duitsland ontmoet. Becker is zelf getrouwd met de Nederlandse Sharlely "Lilly" Kerssenberg.
Weet ik schatquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee Fakegate is het. Nu ophouden over de gate naam bitte.
quote:Van der Vaart: Ik moet professioneel zijn HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft zijn fans gerustgesteld. Ondanks zijn aanstaande scheiding van Sylvie zal hij op het veld alles geven voor zijn club HSV. "De fans zullen de oude Rafael zien spelen, ook als ik privéproblemen heb”, zegt de international in Bild.
Club steunt V/d Vaart
Ook binnen de club krijgt hij steun. "Als ik hem kan helpen, zal ik dat doen”, laat trainer Torsten Fink weten. Ook sportief directeur Frank Arnesen heeft een luisterend oor. "Als hij me nodig heeft, ben ik er voor hem.”
In de bezemkast. Daar zie ik Dirty Nikkie ook wel voor aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft hij in het verleden ook wat afgerommeld.
Weet niet wie dat gezegd heeft, maar als je die foto met Ali en Syl ziet, kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Verhaal krijgt nu een bijwending..
Stinkt Nikkie? Wie heeft dat gezegd?
Ik heb de OP verneukt. Sorry mensen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegen
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ja er moet nu wel wat gaan gebeuren anders gaat deze gate als een (maria)kaars uit..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef lady-wrb het volgende:
poehee, ben 3 uur bezig geweest om bij te lezen
ik vind het eerlijk gezegd nog niet zo spannend. het wachten is op de sappige details denk ik
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ah gos, die Borisquote:
Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
Zo verbaast iedereen zich over iets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.
Oja daar zweeft ook een luchie omheen. Bij haar denk ik meer aan een zweetluchtjequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
LOLquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
quote:Nikki Sterkenburg@QuoteNikki
toen ik nog camera-assistent was, werd Nikkie Plessen door de crew altijd "Nikkie Pleasure" genoemd. #openrelatie http://www.nu.nl/achterkl(...)s-met-cameraman.html …
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
Dat is de hele grap van interesses; die verschillen per persoon en zijn vaak moeilijk uit te leggen. Hier zullen wellicht wat mensen de lol van darten niet inzien en jij wel. Wij gooien onze pijltjes graag op Sylvie..Prima toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.
Who cares... het geeft wat jeu aan het verhaal.. .dat hoort bij een gatequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Ja, maar ik ga geen 5 VBL-topic vol lopen jankzakken over het feit dat ik niet begrijp wat jullie nou zo interessant vinden aan het spelletje.....quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verbaast iedereen zich over iets.
Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trantquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter was aanwezig bij het huwelijk van Yo en Wes. Raf was straalbezopen en heeft de hele avond/nacht lopen flikflooien met een tweeling. Syl was not amused.
Just saying.
Vond ik ook hilarisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trant
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond ik ook hilarisch.
Sowieso die hele compilatie van Blvd, eindigde met Raf "soms wil je gewoon even alleen zijn"![]()
Daar heb ik alle begrip voor. Ook bij Yo en Wes trok ze alle aandacht door overdreven te poseren en er weer even een emo-momentje van te maken door te zeggen dat ze echt zou gaan huilen. Zou helemaal kriegelig worden van zo' n controlfreak die altijd maar moet aantonen hoe perfect haar leven is. Met al die levensgrote posters van haarzelf aan de muur.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee was
Hi, hi, over 40 jaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie Meis aka Hyacinth Bucket. keeping up appearances
quote:Van der Vaart: Ik moet professioneel zijn
HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft zijn fans gerustgesteld. Ondanks zijn aanstaande scheiding van Sylvie zal hij op het veld alles geven voor zijn club HSV. "De fans zullen de oude Rafael zien spelen, ook als ik privéproblemen heb”, zegt de international in Bild.
In dezelfde krant kondigde het echtpaar hun scheiding aan. Van der Vaart zegt dat hij zijn privézaken in de kleedkamer achter moet laten. "Zo professioneel moet ik nou eenmaal zijn. Ik heb fouten gemaakt, maar ik kom er wel uit.”
Club steunt V/d Vaart
Ook binnen de club krijgt hij steun. "Als ik hem kan helpen, zal ik dat doen”, laat trainer Torsten Fink weten. Ook sportief directeur Frank Arnesen heeft een luisterend oor. "Als hij me nodig heeft, ben ik er voor hem.”
Niet om het een of ander, maar hoe oud is je dochter? Dit klinkt wel erg sterkquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter was aanwezig bij het huwelijk van Yo en Wes. Raf was straalbezopen en heeft de hele avond/nacht lopen flikflooien met een tweeling. Syl was not amused.
Just saying.
Niet om het een of ander, maar wat heeft leeftijd ermee te maken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niet om het een of ander, maar hoe oud is je dochter? Dit klinkt wel erg sterk
Nou ja, grietjes van 13 nemen wat anders waar dan iemand van 25. Maar als het zo overduidelijk was, dan zal het wel zo wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wat heeft leeftijd ermee te maken?
Ze is iig niet blind.
Ik ook! Vertel! Kent ze Yo en Wes? Of was ze iemand van het personeel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jouw dochter op dat huwelijk terecht is gekomen
Hilarische montagequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef friekin_ het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/729637dd-9231-8dd1-22eb-c5d33d4c70b2
Voor de mensen die het gemist hebben, met smack my bitch up.
"Sylvie wilde altijd al extra sla op haar broodje"quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Piepfiets het volgende:
Bij Tijd voor Twee op radio2 kun je nu de volgende tweespraak afmaken:
Twee Hamburgers zien het huwelijk van Rafael en Sylvie stranden. Zegt de een tegen de ander....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Raf wilde altijd al extra sla op zijn broodje"
Eigenlijk is ie leuker als Sylvie extra sla wilde bedenk ik me nuquote:
Ja dat dacht ik ook, is ook toepasselijkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie leuker als Sylvie extra sla wilde bedenk ik me nu
Het is ook fake vrolijk. Alles is fake.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik Sylvie was, was ik niet vrolijk met Nikkie Plessen op de foto gegaan, maar had haar een hoek gegeven
Lijkt me vermoeiendquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is ook fake vrolijk. Alles is fake.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiendGod, lijkt me dodelijk vermoeiend.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
Nikki en Ruben met kerst, ziet er niet echt gezellig uit
[ afbeelding ]
Als je die prodent werkjes van Sylvie gewend bent, dan valt alles tegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
Nikki en Ruben met kerst, ziet er niet echt gezellig uit
[ afbeelding ]
De voorpagina:quote:NRC Next lezers woedend om ‘Van der Vaart’ voorpagina
De lezers van ‘kwaliteitskrant’ NRC Next waren vanochtend niet blij toen ze de voorpagina van hun krant zagen. Veel mensen dachten dat ze de Prive, Story, Weekend of Party op hun deurmat hadden liggen.
Sinds eind vorig jaar is er een nieuwe hoofdredactie aangetreden bij de ochtendeditie van het NRC Handelsblad. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de krant ‘newsier’ zou worden.
Op twitter, waar anders, regent het dan ook verontwaardigde berichten van teleurgestelde krant lezers:
Als ik wil weten hoe het met Rafael en Silvie gaat, koop ik de #telegraaf wel. #fail #nrc #nrcnext
Ah, glamourvoetbalnieuwtje als opening nrcnext, dat is even slikken…
Het ‘artikel’ over Sylvie & Rafael in @nrcnext valt volgens de krant in de categorie ‘De diepte in’. So true…
Waar sláát dit op, #nrcnext?
Ha ha @nrcnext, sterke grap hoor, Van der Vaart als coververhaal, maar bezorgen jullie straks nog even de goede krant?
Ik ging het abonnement op @nrcnext al opzeggen. Na hoofdartikel vandaag sla ik de krant ook maar niet meer open.
#NRCnext opgezegd! #Rafael en #Sylvie op de voorpagina en uitgebreid behandeld… Doe toch normaal, ik had meer van ze verwacht.
En van voetbalscheidingen leer je natuurlijk in basis al niks, @nrcnext. Ik wil dat jullie me verrijken! Maak me geïnformeerd, niet seniel
Ik leer niks extra’s meer van @nrcnext tov NU, NOS, Twitter, web. Is dus ook betalen niet meer waard. Is dat de bedoeling van ‘newsier’?
Klaarblijkelijk betaal ik nu ¤ 300 p/j om nu.nl/achterklap op papier te kunnen lezen. Kom op @nrcnext, dit moet echt beter!
Hoe is ze anders met zo'n irritant accent opgeklommen in Hillywood?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die Plessen is sowieso een showbizz-hoer. Daar heeft elke RTL bobo zn stafje wel es ingestoken.
Ik heb die krant vorige maand opgezegd. Ben blij dat ik hem niet meer krijg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
De mensen van NRC zijn ook not amused
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
En gelijk hebben ze, vind het een beetje van de zotte al die aandacht.. In boulevard en in dit forum ok, maar bij het journaal of zo voorop de krantquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
Ja, ik zag gisteren dat Yolanthe ook al sinds 31 december niet meer heeft getwitterd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Montelly het volgende:
Het is akelig stil op allerlei twitter accounts. Normaal gesproken word je doodgegooid met allerlei goodlife, heaving a blast,wondefull life, love pics...
Heeft ze juist niet die verwachte gewenste kakkerige Rrrrrrrrrrrrr?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe is ze anders met zo'n irritant accent opgeklommen in Hillywood?
Hebben Heitinga en zijn vrouw geen twitter?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik zag gisteren dat Yolanthe ook al sinds 31 december niet meer heeft getwitterd.
Gelijk hebben ze, als je bij het NRC al dit krijgt, dan is het einde zoekquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/chs_heitingaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Heitinga en zijn vrouw geen twitter?
Hebben zij een hond BOEMBA? Wat geestigquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
https://twitter.com/chs_heitinga
https://twitter.com/Johnheitinga
*like*quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Hathor het volgende:
vdVaart heet al gezegd dat de fans zich geen zorgen hoeven te maken, en dat ze gwoon de oude Rafael te zien zullen krijgen. Moet een hele geruststelling voor ze zijn dat ie gewoon als vanouds de helft van het seizoen zal missen door blessuretjes en pijntjes.
Ze hadden toch een open relatie? Of was het zo' n soort open relatie waarvan maar 1 iemand op de hoogte was?quote:De relatie tussen Ruben Bontekoe en Nikkie Plessen lijkt met het publiek bekend worden van haar vermeende affaire met Rafael van der Vaart in zwaar weer te zijn beland.
Sinds 2003 heeft Nikkie (27) een relatie met de nu 43-jarige ondernemer Ruben Bontekoe. Samen hebben ze sinds 2010 een dochtertje Joli. De twee zijn niet getrouwd, wel zijn ze vijf jaar geleden in Las Vegas voor ‘de lol’ getrouwd.
Het hardnekkige gerucht gaat nu dat Nikkie een affaire heeft (gehad) met Rafael van der Vaart. Dat zou een van de redenen zijn dat het huwelijk tussen Sylvie van der Vaart en Rafael recent op de klippen is gelopen.
Nikkie heeft nog niet gereageerd op alle geruchten, op een recente kerstfoto van Ruben en Nikkie straalt de liefde echter niet van het paar af.
Dat zei Nikkie wel ergens in 2009quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze hadden toch een open relatie? Of was het zo' n soort open relatie waarvan maar 1 iemand op de hoogte was?
even OP aanpassenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef Starlie het volgende:
Heb de banner een beetje aangepast:
[ afbeelding ]
Sorry maar wat een kulstukjequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze hadden toch een open relatie? Of was het zo' n soort open relatie waarvan maar 1 iemand op de hoogte was?
Faka met die uitgroei van Nikkie. Ik kan me niet voorstellen dat je vreemd gaat met zo'n type.quote:
Ja, echt he. Ik heb die website ook pas vandaag ontdekt, maar niet veel aan gemist. Allemaal berichten van drie regels die ze bij 1 of andere suggestieve foto bedenken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry maar wat een kulstukje
Alsof een foto alles zegt.... dat bleek bij Sylvie nou juist ook
Zeker niet als er zoveel groupies zijn die je kan pakkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Faka met die uitgroei van Nikkie. Ik kan me niet voorstellen dat je vreemd gaat met zo'n type.
en die kerstfoto was volgens mij al genomen voordat de bom barstte in Huize VDV dus sowieso onzinquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik heb die website ook pas vandaag ontdekt, maar niet veel aan gemist. Allemaal berichten van drie regels die ze bij 1 of andere suggestieve foto bedenken.
Had ik dat geweten...Ruben is n.l. een erg smakelijk hapje(heb voor hem gewerktquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:41 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Had ik dat geweten...Ruben is n.l. een erg smakelijk hapje(heb voor hem gewerkt)
Leugens. Hoe kan ze nu met een luide knal op de vloer terechtkomen? Ze weegt 5 kilo.quote:Wat gebeurde op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?
Wat gebeurde er op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?
Volgens een reconstructie van het Duitse blad Bild escaleren de irritaties tussen Sylvie van der Vaart en Rafael op oudejaarsavond al ver voor middernacht.
Rafael van der Vaart trekt zich maandagavond al vroeg terug van het feestje dat hij en Sylvie organiseren voor tien vrienden.
Irritaties
Volgens de Duitse krant gaat hij naar de slaapkamer op de eerste verdieping. Het gloednieuwe appartement van 400 vierkante meter in het Hamburgse stadsdeel Eppendorf heeft twee verdiepingen.
De voetballer gaat vroeg naar bed vanwege de vele ruzies en irritaties die al de hele avond tussen het stel spelen. Hij gaat naar de slaapkamer en valt in slaap.
Knal
Als Sylvie de slaapkamer binnenkomt en hem aanspreekt, schrikt Rafael wakker. Volgens de Duitse krant duwt hij daarbij Sylvie van zich af, waardoor zij ten val komt. Met een luide knal komt zij op de vloer terecht.
Rafael verdient jaarlijks 4 miljoen euro bij HSV. Sylvie ontvangt jaarlijks naar schatting 2 miljoen euro, voornamelijk door reclame voor lingeriemerk Hunkemöller, tandenborstels van Philips en het presenteren van tv-programma’s.
De door het lawaai gealarmeerde gasten komen poolshoogte nemen. Zij treffen de geschrokken Sylvie aan op de vloer. Als zij zich over haar ontfermen besluit Rafael een wandeling te maken.
Dom
Over de duw zegt Van der Vaart later: ‘Dat was heel dom van mij.’ Sylvie laat weten dat zij Rafael al heeft vergeven.
Het echtpaar komt woensdag via hun management met een verklaring waarin ze laten weten uit elkaar gegroeid te zijn. Hierdoor behoort 'het voortzetten van hun relatie op dit moment niet meer tot de mogelijkheden'.
http://www.elsevier.nl/Stijl/nieuws/2013/1/-1138379W/
44.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leugens. Hoe kan ze nu met een luide knal op de vloer terechtkomen? Ze weegt 5 kilo.
Bij een open relatie is het volgens mij zo dat je elkaar wel op de hoogte houdt met wie je 'scharrelt', als je dat óók nog verbergt, is er weinig 'open' aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Mag zij niet bij jou komen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Nikki Plessen is echt zo`n zaadspons van heel Hilversum.
Nee, das de enige waarbij ik aan mijn principes blijf hangen. Brrrrrr. Dan stop je hem echt in een gebruikt vat vol chemicalien van andere mannen. Leuk hoor, Russisch Roulet met je piemel spelen.quote:
Dat bedoelde ik. Je hebt genoeg players die tegen hun projectjes zeggen dat ze een open relatie hebben terwijl hun vriend(innet)je daar anders over denkt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij een open relatie is het volgens mij zo dat je elkaar wel op de hoogte houdt met wie je 'scharrelt', als je dat óók nog verbergt, is er weinig 'open' aan.
Ik heb een open relatie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Je hebt genoeg players die tegen hun projectjes zeggen dat ze een open relatie hebben terwijl hun vriend(innet)je daar anders over denkt..
Jep. En dan zij die ook niet meer al te stevig op haar hakjes stond....quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
Die duw kan dus net zo goed een onbewuste schrikreactie van het wakkerworden zijn?
Of gewoon keiharde goedmaaksex gone wrong.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
Die duw kan dus net zo goed een onbewuste schrikreactie van het wakkerworden zijn?
Ja op een feestje met vrienden zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of gewoon keiharde goedmaaksex gone wrong.
Jij hebt nooit sex op feestjes? Saai leven heb je zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op een feestje met vrienden zeker
Als ik boos ben krijg ik ook altijd de neiging om te gaan slapen, zo moe ben ik dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
Ik ga ook altijd gewoon vroeg naar bed als ik een feestje geef en iedereen die dan mijn slaapkamer inkomt krijgt een hoek
Dank je wel Montelly voor deze analyse, nu terug naar de studio met Gordon de relnicht en Evert Santegoeds.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Montelly het volgende:
Mijn visie:
Sylvie en Raf zijn tijdje bezig geweest met het organiseren van feestje. Dit heeft tot nodige frustratie geleid , voornamelijk vanuit Sylvies kant, voor Raf hoeft het allemaal niet zo.
In de loop van de avond beleven die twee telkens awkward momenten in bijzijn van de gasten. Sylvie haalt telkens uit naar Raf en Raf vind zich publiekelijk vernederd worden.
Na de zoveelste opmerking van Sylvie schiet Raf uit z'n slof en bijt Sylvie toe. Deze accepteert het niet en zet Raf op zn plek, gasten kijken gespannen toe. Vervolgens ontstaat er weer discussie waar gasten zich ook in gaan mengen. Het wordt Raf allemaal teveel en bij de eerste beste kreng-opmerking van Sylvie haalt hij uit *BAM of Pats*
Vrienden van Raf grijpen in zeggen dat hij zich moet beheersen. Sylvie rent in tranen naar boven, gesteund door haar mede-huppelkutjes.
Einde
a) Vanwege de breedte van de kaaklijn, is het familie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Foei foei, nu pas alle delen doorgelezen.
Ik zit met 2 vraagjes, waar ik misschien overheen gelezen heb:
- Hoe doet David Coulthard mee in deze gate?
- Is spons Nikkie Plessen tussen haar horizontale bezigheden door al geïnterviewd over deze gate?
Check die kaken. Check dan Nikkie Pleasures kaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt eraan of de reguliere fluffer vrij is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:08 schreef friekin_ het volgende:
Zou BLVD vanavond Nikkie erbij hebben?
Waar was je nou!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Foei foei, nu pas alle delen doorgelezen.
Ik zit met 2 vraagjes, waar ik misschien overheen gelezen heb:
- Is spons Nikkie Plessen tussen haar horizontale bezigheden door al geïnterviewd over deze gate?
Ouders, schoonouders, vrienden, nieuwjaarsreceptie, de bekende verplichtingen.quote:
Nee niet echt dicht bij haar in de buurt geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?
Ik ben wel verlamd ja sinds O&N.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ouders, schoonouders, vrienden, nieuwjaarsreceptie, de bekende verplichtingen.
Mis ik bijna de gate die nú al heel Nederland FOK! in zijn verlammende greep heeft!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?
Ik denk dat je in de buurt zit.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me ook nog af te vragen waarom je in hemelsnaam een oud&nieuwfeest geeft terwijl je in een verstandshuwelijk zit en op het punt van breken staat... misschien is het juist dat wel waar Rafael op dat moment zijn buik van vol had: de schone schijn spelen...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leugens. Hoe kan ze nu met een luide knal op de vloer terechtkomen? Ze weegt 5 kilo.
Maar wel bij Ruben en als die zijn tampeloeris in zo' n viskar heeft gehangen, moet dat ook wel te ruiken zijn..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee niet echt dicht bij haar in de buurt geweest
Zou goed kunnen. Hoewel ik gisteren nog voor Sylvie was begin ik nu toch steeds meer te denken dat het zo zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me ook nog af te vragen waarom je in hemelsnaam een oud&nieuwfeest geeft terwijl je in een verstandshuwelijk zit en op het punt van breken staat... misschien is het juist dat wel waar Rafael op dat moment zijn buik van vol had: de schone schijn spelen...
'Zat er iets in de lucht of zo? Voel me nu pas weer een beetje normaal..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn kater duurt ook langer dan normaal.
"Gelukkig zijn wij al platgeslagen."quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Piepfiets het volgende:
Bij Tijd voor Twee op radio2 kun je nu de volgende tweespraak afmaken:
Twee Hamburgers zien het huwelijk van Rafael en Sylvie stranden. Zegt de een tegen de ander....
Vraag me niet waarom, maar de naam Dieter Bohlen komt opeens bij mij bovendrijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zou het niet kunnen dat Sylvie misschien is vreemdgegaan? Die creepy Duitsertjes vinden haar het einde natuurlijk en heeft ze intussen eine Deutsche Promi geblasen auf eine Partyyyy
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor dat hele "wakker schrikken en iemand dusdanig weg duwen dat ie op grond valt en blauw plekken aan overhoud" gaat bij mij gewoon niet.
Wat een kolder, spindoctors zijn alweer bezig om de boel te downplayen...
He gedverrrrreedemme *unwanted mental image*quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar de naam Dieter Bohlen komt opeens bij mij bovendrijven.
Zou je die ook willen slaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat kind nu al een vervelende uitstraling hebben op die kerstfoto
Daarmee kun je makkelijk een scheve schaats rijden tegenwoordig... en ze heeft al voetbalpiemels geproefdquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laura Ponticorvo lijkt mij wel een goede nieuwe goud zoekende slet voor onze Raf
of The Mighty Evert Santegoeds.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Montelly het volgende:
Wat een kolder, spindoctors zijn alweer bezig om de boel te downplayen...
Ik wordt altijd als een badr hari wakker..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.
Als Sylvie mij had wakker gemaakt was ze nu dood
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactiequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.
Als Sylvie mij had wakker gemaakt was ze nu dood
Man man, die heeft het druk nu!quote:
Jouw lief is gewoon speciaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactieWant hij werd wakker en zag een donkere figuur over zich heen gebogen staan
Ik vind het heerlijk juist. Lekker lak aan het ideale plaatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat kind nu al een vervelende uitstraling hebben op die kerstfoto
Ook al herken ik je meteen; WHO DISTURBS MY SLUMBERRRRRRR (Alladinquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactieWant hij werd wakker en zag een donkere figuur over zich heen gebogen staan
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarmee kun je makkelijk een scheve schaats rijden tegenwoordig... en ze heeft al voetbalpiemels geproefd
Dat zeggen alle vrouwen die te maken hebben met huiselijk geweld, maar blind zijn van verliefdheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Calvin Jong-A-Pin... van Heerenveenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eens
een paar hoofdklassersplassersquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eens
Badr kom er maar in.......quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die Evert is wel het meest walgelijke gedrocht wat de media vervuilt met zijn klikoverhalen....
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_voor_Damian__.html
Iemand moet die gast een keer live op tv aftuigen... totdat zijn moeder hem niet meer herkent als ze bij zijn ziekenhuis bed staat om te beslissen of de stekker eruit mag
Of ga ik nu te ver en heb ik straks politie op kantoor staan?Ben niet meer zo bekend met de Interwebs regels
die ook ja! Maar boukhari ging ook een hardnekkig gerucht over.quote:
Jezus die speelt al 100 jaar niet meer daarquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Calvin Jong-A-Pin... van Heerenveen
Ja ik wist dat ie inmiddels ergens anders speelde maar niet meer waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jezus die speelt al 100 jaar niet meer daarBut ok. Die dus. Niet zo spannend eigenlijk.
Ik weet niet eens wie dat is.quote:
quote:Sylvie over 'seksverbod': Ok, als we maar winnen
8-6-12 - 12:18 bron: Bild.de
Sylvie en Rafael van der Vaart in 2008. © ANP.
De spelers van het Nederlands elftal moeten het de komende dagen doen zonder hun vrouwen. En dat betekent geen seks, ook niet voor Sylvie van der Vaart. De vrouw van de Oranje-middenvelder kan er mee leven: Als we maar kampioen worden!
De vrouwen mochten mee naar het trainingskamp in Lausanne, maar hebben daarna afscheid moeten nemen van hun mannen. Gedurende de groepsfase zijn bezoekjes in de hotels niet toegestaan. En dat is voor de dames ook niet altijd prettig.
Zo laat Sylvie aan Bild weten haar man zeker te missen. 'Het is jammer dat we onze mannen niet mogen bezoeken. Maar voor de EK-titel is het ieder offer waard!'
Volgens de Duitse krant moeten de spelers uiterlijk om twaalf uur gaan slapen. Het 'seksverbod' is het enige verbod wat Van Marwijk zijn spelers oplegt. Zo zou er wel wijn op tafel hebben gestaan tijdens het diner. De vraag is of de spelers hier van drinken of de begeleiding.
Ergens in Azie ofzo? Ik volg die competities buiten Europa niet zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik wist dat ie inmiddels ergens anders speelde maar niet meer waar
In wat voor zin nep? Ze sluizen altijd meiden naar binnen en dat zijn niet de spelersvrouwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef Ole het volgende:
Ook al zo nep als je dit achteraf leest
[..]
Het Japanse Shimizu Pulse natuurlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ergens in Azie ofzo? Ik volg die competities buiten Europa niet zo
Dat ze zegt haar man zo vreselijk te missenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin nep? Ze sluizen altijd meiden naar binnen en dat zijn niet de spelersvrouwen
Wat een heerlijke, nietszeggende poehaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef friekin_ het volgende:
1.10, leuk gesprek tussen Syl en Nikkie. DAT HANDJE ARGH
Dat lachje ARGHquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef friekin_ het volgende:
1.10, leuk gesprek tussen Syl en Nikkie. DAT HANDJE ARGH
Hier welquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat praat die Sylvie toch raar. Deed ze dat ook al bij TMF?
Leuke vrouw ja, maar de kans zit erin dat haar Oelewapper ook het een en ander in Nikkie heeft gehangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat lachje ARGH
Dat smerige wijf op 0:12 ARGH
Het accent van dat wijf van Gullit ARGH
Het permanentje van dat wijf van Borsato ARGH
Danielle Overgaag
Kom maar op, ik zet het er wel in!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:28 schreef Montelly het volgende:
OP moet aangepast worden met allerlaatste feitjes
Ik zou het er niet op kunnen..brr...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef Montelly het volgende:
Zlatan etc moeten er ook in.
FB van Nikkie wordt ondertussen ook gebombardeerd...
Gewoon licht uit en gaan, niet zo zeuren vrouwenmens..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen..brr...
[ afbeelding ]
Nee, Zlatan in een Ajaxtenue.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon licht uit en gaan, niet zo zeuren vrouwenmens..
Meesterlijke foto van zlatan trouwens, moet in OP![]()
Dat wist ik heul niet maar wow.quote:In 2012 ziet NIKKIE het levenslicht. Duizendpoot Nikkie Plessen, geprezen voor haar aangeboren gevoel voor stijl, richt in dat jaar het label NIKKIE op. Het merk, geheel ontworpen door Nikkie Plessen zelf, weerspiegelt haar persoonlijke stijl en om die reden draagt het haar eigen naam. NIKKIE laat zien wie Nikkie Plessen is en wat ze leuk vindt. Geïnspireerd door vrouwen als VICTORIA BECKHAM, KATE MOSS en BLAKE LIVELY biedt het merk een juiste balans tussen trendy, zakelijk sexy, rock chic en boho-chic.
Nikkie is Nikkie zelf. Dus tjaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat wist ik heul niet maar wow.
Stiekem best wel hoerenmode. Maar oke.
An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Zlatan is heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Molquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannes
Het is net zo krakkemig Duits als Sylvie praat
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Mol
Ben ik ook geweest, zijn amper nog nonnen daar en die er zijn geven geen lesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
Wederom eens met je!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Montelly het volgende:
Mijn visie:
Sylvie en Raf zijn tijdje bezig geweest met het organiseren van feestje. Dit heeft tot nodige frustratie geleid , voornamelijk vanuit Sylvies kant, voor Raf hoeft het allemaal niet zo.
In de loop van de avond beleven die twee telkens awkward momenten in bijzijn van de gasten. Sylvie haalt telkens uit naar Raf en Raf vind zich publiekelijk vernederd worden.
Na de zoveelste opmerking van Sylvie schiet Raf uit z'n slof en bijt Sylvie toe. Deze accepteert het niet en zet Raf op zn plek, gasten kijken gespannen toe. Vervolgens ontstaat er weer discussie waar gasten zich ook in gaan mengen. Het wordt Raf allemaal teveel en bij de eerste beste kreng-opmerking van Sylvie haalt hij uit *BAM of Pats*
Vrienden van Raf grijpen in zeggen dat hij zich moet beheersen. Sylvie rent in tranen naar boven, gesteund door haar mede-huppelkutjes.
Einde
Politiek correct gezever van al die twitteraars.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
En dan meteen even het gevalletje Mariakaars goedpraten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het ook de Ave Mariagate kunnen noemen, als we dit gister hadden gewetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bijgeloof is echt voor domme mensen ook he
Het is allemaal Maria dr schuld
quote:
Geen spoortje van emotie terwijl Ajax een doelpunt maaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Staat in de bannerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het rijtje dagelijks aangevuld kan worden, de fakefoto van Sylvia en Nikki ontbreekt ook nog
quote:
Eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad, al knap ik wel gigantisch af op haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
Dat is ze zeker, alleen jammer dat ze altijd een gemaakte glimlach op haar gezicht heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens.
Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
Ja, borsten zijn voor een groot deel vet. Dus als je 44 kilo weegt zit er niet veel borst meer aan van jezelf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
Ach nijd is een groot woord. Ik hou persoonlijk ook niet zo van neppe mensen. Tis een prachtig vrouwtje hoor, maar dr voorkomen is hoogst irritant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Geen probleem met bovengemiddeld knappe vrouwen. Mag ik juist graag naar kijken, op een bewonderende manier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Sylvie heeft best veel laten doen aan haar lichaam ze is ook ziek geweest een periode.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Geen probleem met bovengemiddeld knappe vrouwen. Mag ik juist graag naar kijken, op een bewonderende manier.
Wel jammer: vrouwen waar alles nep aan lijkt te zijn.
Twitter, columns, interviews geven best een aardig beeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dan? Of alleen de glamourvrouw van Boulevard.
De meeste voetbalvrouwen zijn wel van die typetjes, niet?quote:
Wat een gezeiks weer, de hele lijst met punten is op iedere bn-er of celeb wel van toepassing...quote:
In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk een bewezen presentatie-talent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Twitter, columns, interviews geven best een aardig beeld.
Dat wel ja. Denk dat ze slimmer is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk presentatie-talent.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een gezeiks weer, de hele lijst met punten is op iedere bn-er of celeb wel van toepassing...
Iedere celeb heeft wel iets aan zich laten corrigeren,tanden laten bleken en een fake tan....ze willen allemaal goed voor de dag komen...
Get a life!
Ja maar dit topic gaat nu niet over andere BN-ers of Celebs maar over Sylvie en een beetje over Rafquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een gezeiks weer, de hele lijst met punten is op iedere bn-er of celeb wel van toepassing...
Iedere celeb heeft wel iets aan zich laten corrigeren,tanden laten bleken en een fake tan....ze willen allemaal goed voor de dag komen...
Get a life!
Dan kan ik haar nog steeds oppervlakkig vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied.
Op basis van wat vage berichtjes op Twitter en in de media mag jij dat best vinden maar je kent haar verder als persoon natuurlijk niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan kan ik haar nog steeds oppervlakkig vinden.
Nou ja, een grootheid is wat overdreven hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk een bewezen presentatie-talent.
Daarbij kun je je afvragen of ze alles deelt wat ze denkt op Twitter of alleen liflafjes.
Dat beweer ik ook nergensquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Op basis van wat vage berichtjes op Twitter en in de media mag jij dat best vinden maar je kent haar verder als persoon natuurlijk niet of nauwelijks.
Maakt niet uit, ik vind het gewoon muggenzifterrij om nu ineens haar af te schilderen als Fake en dat alles nep aan haar is...geen enkele celeb is niet 100% puur natuur......quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dit topic gaat nu niet over andere BN-ers of Celebs maar over Sylvie en een beetje over Raf
Mij en anderen hoor je toch ook niet zeggen dat anderen wel echt zijn. Ze moet het allemaal ook lekker zelf weten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het gewoon muggenzifterrij om nu ineens haar af te schilderen als Fake en dat alles nep aan haar is...geen enkele celeb is niet 100% puur natuur......
lekker boeiend of iemand een fake tan heeft, dat heeft bijna de hele wereldbevolking zoiets
Volgens mij was dat Ruud De Wild, al wordt elders weer Jeroen Post beweerd. Maar ik heb dat stuk wel ooit gelezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, een grootheid is wat overdreven hoorze is jurylid geweest en heeft 1 show gepresenteerd daar.
Ik vind haar interviews en dergelijke ook altijd wel heel erg de normaalheid kwijt, met als toppunt de beau monde waar ze hoofdredacteur was. Daarnaast hoor je vanachter de schermen ook wel regelmatig mindere dingen over haar. Ik weet even niet welke collega, maar een mannelijke collega vertelde in de nieuwe revu ooit hoe naar ze was en dat ze letterlijk vertelde op zoek te zijn naar een rijke voetballer (samen mket haar vriendinnetje Touriya Haoud).
En altijd komt er weer een jankerd in een duidelijk afzeiktopic huilen over allemaal irrelevante randzakenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het gewoon muggenzifterrij om nu ineens haar af te schilderen als Fake en dat alles nep aan haar is...geen enkele celeb is niet 100% puur natuur......
lekker boeiend of iemand een fake tan heeft, dat heeft bijna de hele wereldbevolking zoiets
Fijn. Dan is je oordeel dat ze oppervlakkig is dus ook niets waard als je zelf toegeeft dat je haar niet kent.quote:
Het is slechts mijn mening he (lees: "ik vind"), ik presenteer het nergens als een feit. Ik denk dat je een beetje lange tenen hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fijn. Dan is je oordeel dat ze oppervlakkig is dus ook niets waard als je zelf toegeeft dat je haar niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |