quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
Nikki en Ruben met kerst, ziet er niet echt gezellig uit
[ afbeelding ]
Als je die prodent werkjes van Sylvie gewend bent, dan valt alles tegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
Nikki en Ruben met kerst, ziet er niet echt gezellig uit
[ afbeelding ]
De voorpagina:quote:NRC Next lezers woedend om ‘Van der Vaart’ voorpagina
De lezers van ‘kwaliteitskrant’ NRC Next waren vanochtend niet blij toen ze de voorpagina van hun krant zagen. Veel mensen dachten dat ze de Prive, Story, Weekend of Party op hun deurmat hadden liggen.
Sinds eind vorig jaar is er een nieuwe hoofdredactie aangetreden bij de ochtendeditie van het NRC Handelsblad. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de krant ‘newsier’ zou worden.
Op twitter, waar anders, regent het dan ook verontwaardigde berichten van teleurgestelde krant lezers:
Als ik wil weten hoe het met Rafael en Silvie gaat, koop ik de #telegraaf wel. #fail #nrc #nrcnext
Ah, glamourvoetbalnieuwtje als opening nrcnext, dat is even slikken…
Het ‘artikel’ over Sylvie & Rafael in @nrcnext valt volgens de krant in de categorie ‘De diepte in’. So true…
Waar sláát dit op, #nrcnext?
Ha ha @nrcnext, sterke grap hoor, Van der Vaart als coververhaal, maar bezorgen jullie straks nog even de goede krant?
Ik ging het abonnement op @nrcnext al opzeggen. Na hoofdartikel vandaag sla ik de krant ook maar niet meer open.
#NRCnext opgezegd! #Rafael en #Sylvie op de voorpagina en uitgebreid behandeld… Doe toch normaal, ik had meer van ze verwacht.
En van voetbalscheidingen leer je natuurlijk in basis al niks, @nrcnext. Ik wil dat jullie me verrijken! Maak me geïnformeerd, niet seniel
Ik leer niks extra’s meer van @nrcnext tov NU, NOS, Twitter, web. Is dus ook betalen niet meer waard. Is dat de bedoeling van ‘newsier’?
Klaarblijkelijk betaal ik nu ¤ 300 p/j om nu.nl/achterklap op papier te kunnen lezen. Kom op @nrcnext, dit moet echt beter!
Hoe is ze anders met zo'n irritant accent opgeklommen in Hillywood?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die Plessen is sowieso een showbizz-hoer. Daar heeft elke RTL bobo zn stafje wel es ingestoken.
Ik heb die krant vorige maand opgezegd. Ben blij dat ik hem niet meer krijg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
De mensen van NRC zijn ook not amused
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
En gelijk hebben ze, vind het een beetje van de zotte al die aandacht.. In boulevard en in dit forum ok, maar bij het journaal of zo voorop de krantquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
Ja, ik zag gisteren dat Yolanthe ook al sinds 31 december niet meer heeft getwitterd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef Montelly het volgende:
Het is akelig stil op allerlei twitter accounts. Normaal gesproken word je doodgegooid met allerlei goodlife, heaving a blast,wondefull life, love pics...
Heeft ze juist niet die verwachte gewenste kakkerige Rrrrrrrrrrrrr?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe is ze anders met zo'n irritant accent opgeklommen in Hillywood?
Hebben Heitinga en zijn vrouw geen twitter?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik zag gisteren dat Yolanthe ook al sinds 31 december niet meer heeft getwitterd.
Gelijk hebben ze, als je bij het NRC al dit krijgt, dan is het einde zoekquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/chs_heitingaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Heitinga en zijn vrouw geen twitter?
Hebben zij een hond BOEMBA? Wat geestigquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
https://twitter.com/chs_heitinga
https://twitter.com/Johnheitinga
*like*quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Hathor het volgende:
vdVaart heet al gezegd dat de fans zich geen zorgen hoeven te maken, en dat ze gwoon de oude Rafael te zien zullen krijgen. Moet een hele geruststelling voor ze zijn dat ie gewoon als vanouds de helft van het seizoen zal missen door blessuretjes en pijntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |