Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trantquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter was aanwezig bij het huwelijk van Yo en Wes. Raf was straalbezopen en heeft de hele avond/nacht lopen flikflooien met een tweeling. Syl was not amused.
Just saying.
Vond ik ook hilarisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een fragment van de bruiloft van Heitinga geloof ik waarbij ze werden geinterviewd en zij over haar eigen outfit begon en hij zei "maar het draait vandaag niet om jou" of iets in die trant
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond ik ook hilarisch.
Sowieso die hele compilatie van Blvd, eindigde met Raf "soms wil je gewoon even alleen zijn"![]()
Daar heb ik alle begrip voor. Ook bij Yo en Wes trok ze alle aandacht door overdreven te poseren en er weer even een emo-momentje van te maken door te zeggen dat ze echt zou gaan huilen. Zou helemaal kriegelig worden van zo' n controlfreak die altijd maar moet aantonen hoe perfect haar leven is. Met al die levensgrote posters van haarzelf aan de muur.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij al die fragmenten kreeg je toch wel het idee dat hij er al lang en breed klaar mee was
Hi, hi, over 40 jaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie Meis aka Hyacinth Bucket. keeping up appearances
quote:Van der Vaart: Ik moet professioneel zijn
HAMBURG - Rafael van der Vaart heeft zijn fans gerustgesteld. Ondanks zijn aanstaande scheiding van Sylvie zal hij op het veld alles geven voor zijn club HSV. "De fans zullen de oude Rafael zien spelen, ook als ik privéproblemen heb”, zegt de international in Bild.
In dezelfde krant kondigde het echtpaar hun scheiding aan. Van der Vaart zegt dat hij zijn privézaken in de kleedkamer achter moet laten. "Zo professioneel moet ik nou eenmaal zijn. Ik heb fouten gemaakt, maar ik kom er wel uit.”
Club steunt V/d Vaart
Ook binnen de club krijgt hij steun. "Als ik hem kan helpen, zal ik dat doen”, laat trainer Torsten Fink weten. Ook sportief directeur Frank Arnesen heeft een luisterend oor. "Als hij me nodig heeft, ben ik er voor hem.”
Niet om het een of ander, maar hoe oud is je dochter? Dit klinkt wel erg sterkquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter was aanwezig bij het huwelijk van Yo en Wes. Raf was straalbezopen en heeft de hele avond/nacht lopen flikflooien met een tweeling. Syl was not amused.
Just saying.
Niet om het een of ander, maar wat heeft leeftijd ermee te maken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niet om het een of ander, maar hoe oud is je dochter? Dit klinkt wel erg sterk
Nou ja, grietjes van 13 nemen wat anders waar dan iemand van 25. Maar als het zo overduidelijk was, dan zal het wel zo wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wat heeft leeftijd ermee te maken?
Ze is iig niet blind.
Ik ook! Vertel! Kent ze Yo en Wes? Of was ze iemand van het personeel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:19 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jouw dochter op dat huwelijk terecht is gekomen
Hilarische montagequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef friekin_ het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/729637dd-9231-8dd1-22eb-c5d33d4c70b2
Voor de mensen die het gemist hebben, met smack my bitch up.
"Sylvie wilde altijd al extra sla op haar broodje"quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Piepfiets het volgende:
Bij Tijd voor Twee op radio2 kun je nu de volgende tweespraak afmaken:
Twee Hamburgers zien het huwelijk van Rafael en Sylvie stranden. Zegt de een tegen de ander....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Raf wilde altijd al extra sla op zijn broodje"
Eigenlijk is ie leuker als Sylvie extra sla wilde bedenk ik me nuquote:
Ja dat dacht ik ook, is ook toepasselijkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie leuker als Sylvie extra sla wilde bedenk ik me nu
Het is ook fake vrolijk. Alles is fake.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik Sylvie was, was ik niet vrolijk met Nikkie Plessen op de foto gegaan, maar had haar een hoek gegeven
Lijkt me vermoeiendquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is ook fake vrolijk. Alles is fake.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiendGod, lijkt me dodelijk vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |