Ja, het was een beetje uit door Badr in 2012, maar het is weer helemaal bon ton met dank aan onze knuffelkamper.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef Rekkie het volgende:
Vrouwen slaan wordt het helemaal in 2013
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef alors het volgende:
Die pic van Ali, Syl en Nikkie en de roddel over Nikki en Raf kunnen ook wel in de OP
Dat dacht Raf ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke en de uitleg waarom het fakegate is. Ik ga even rommelen.
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, het was een beetje uit door Badr in 2012, maar het is weer helemaal bon ton met dank aan onze knuffelkamper.
Lees de OP eens en zie haar naam......quote:
Zag het ook niet. Een honderiem?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is dat voor een raar blauw touwtje uit haar bontjasje?
touwtje van haar tampon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat snap ik wel hoor. Als in het verleden je teamgenoten aan haar 'streepje' hebben mogen snuffelen, word je wel bezitterig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wilde Raf niet alleen een vrouw die thuis zat, maar brak de jaloezie hem ook op
Ten tijde van Costa mocht zij al geen zoenscenes doen, dat vond Raf maar vervelend.
Als je vrouw dan herhaaldelijk door de Hunkemöller reclames huppelt, dan wordt dat misschien teveel. Wie zal het zeggen
Dat beweren mensen rondom zijn ex Rosa tenminste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een vrouw heeft geslagen? Tot nu toe komt alleen in het nieuws dat hij beta-mannetjes slaat die een alpha-man als hijzelf durven uit te dagen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Als in het verleden je teamgenoten aan haar 'streepje' hebben mogen snuffelen, word je wel bezitterig. :p
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
touwtje van haar tampon?
Nee duh, gewoon een koordje van die blouse/tuniek.
Hun kind wordt al permanent uitbesteed, laten we maar hopen dat er geen hond isquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar het hangt zo strak, lijkt el net alsof er iets aan vast hangt. Een hond hebben die 2 toch niet? Bovendien ook raar om zo met je hond te gaan wandelen.
Zo'n kinderkoordje. Damian loopt voor hen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |