abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22010960
Morguh he heb er zin an vandaag zo ff kaartje halen voor Vitesse en ff mijn keeltje smeren voor de nodige spreekkoren
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:24:07 #227
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_22011368
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 08:00 schreef Cart_man het volgende:
Heeet wijf van van der vaart, van der vaart, van der vaart, het wijf van van der vaart verdient haar centen op de straat. Daar neukt zij, daar neukt zij, daar neukt zij, voor wat poen, zodat zij de boodschappen kan doen!
waarop wij zeggen

Dat moet in de krant en op tv
Dat moet in de krant
Dat moet in de krant
Dat moet in de krant en op tv
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:29:02 #228
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22011418
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 08:35 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Morguh he heb er zin an vandaag zo ff kaartje halen voor Vitesse en ff mijn keeltje smeren voor de nodige spreekkoren
Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezonden
pi_22012890
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 09:29 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezonden
en dan zit er zo'n high teck figuur met een richt-microfoon zich te focussen op NOORD........."nee meneer kessler,het bleef onder de 200 DB,dus dat was niet genoeg om de wedstrijd stil te leggen"
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:00:11 #230
44699 err
pi_22012961
quote:
Hoer van Amsterdam (16-09-2004)

Vreemdgaan
Er doen zich verschillende geruchten en roddels de ronde. Zo zou Sylvie Meis voordat ze met ajacied Rafael van der Vaart ging, een relatie hebben gehad met ajacied Nourdin Boukhari. Boukhari speelde toen nog bij een iets minder grote club. Ook zou er iets zijn voorgevallen tussen ex-ajacied Zlatan Ibrahimovic en Sylvie Meis. Sylvie zou met Zlatan zijn vreemdgegaan. Deze roddels zouden de reden zijn voor de leus: “Sylvie is de hoer van Amsterdam”. Bij Ajax zeggen ze echter dat ze nog nooit van deze roddels hebben gehoord.

Afgelopen weekeinde gingen de ADO Den Haag supporters nog een stapje verder. Wat nou ongesteld, Sylvie is de hoer van Amsterdam. Niet echt positief voor Sylvies imago. Iedereen heeft momenteel ontzettend te doen met TMF-babe Sylvie Meis. Den Haag-supporters vonden het nodig om haar, even netjes gesproken, DE vrouw van lichte zeden van Amsterdam te noemen. Ajax-coach Ronald Koeman vertelde gisteren in Voetbal Insite dat hij daar helemaal klaar mee is…

Niet door één deur
Maar het rommelt dus in het Ajax-kamp dat is een ding dat duidelijk is. Ook is bij ons bekend dat Ronald Koeman in de winterstop op het trainingskamp Rafael en Zlatan op één kamer zette. Zij zijn inmiddels weer uit elkaar gehaald, omdat de beide heren niet door één hoteldeur konden. En vergeet daarbij vooral de trap, en de ophef erna, niet die Zlatan tijdens Zweden-Nederland in augustus uitdeelde aan Van der Vaart.

Niets gepland
De supportersclub van ADO Den Haag laat weten dat er niets gepland was qua spreekkoren richting Van der Vaart. Er was met de politie afgesproken dat de wedstrijd stil gelegd zou worden wanneer er spreekkoren zouden ontstaan gericht op Joden, veelal tegen Ajax gebruikt. Dat gebeurde niet, maar nadat Ajax-supporters begonnen te zingen: 'Steek een mes in het vlees van een kanker Hagenees' en Van der Vaart zich na hun zeggen onsportief gedroeg na een gele kaart, zijn de spreekkoren tegen Sylvie begonnen.

Hot item
Maar er is ook goed nieuws voor Sylvie: Voetbalclub FC Den Bosch heeft de eigen supporters opgeroepen zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax te gedragen. De club wil voorkomen dat er problemen ontstaan met kwetsende spreekkoren door de eigen aanhang, zeker nu dat een 'hot item' is. Woensdag voert de clubleiding overleg met gemeente, politie en supporters over de wedstrijd van zondag.

Bron: http://www.rtlboulevard.nl/
en laten we er nu maar over op houden
pi_22013695
'Steek een mes in het vlees van een kanker Hagenees'

Ah, wat lief van die Ajacieden. Verbazingwekkend dat deze fantastische leus geen lof krijgt in de media. Kijk heren van ADO Den Haag, zo behoor je te gedragen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:01:52 #232
44699 err
pi_22015503
quote:
ADO Den Haag zal vanavond voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse aandacht vragen voor spreekkoren. In samenwerking met de supportersvereniging zullen supporters opgeroepen worden de ploeg op een positieve manier te ondersteunen. ‘Spreekkoren? Come on The Hague willen we horen’ is het thema van de avond.
Algemeen directeur Robert Langenbach: “Met deze slogan willen we supporters duidelijk maken dat de club alleen gebaat is bij positieve aanmoedigingen. ‘Come on The Hague’ is een door onze aanhang veel gebruikte kreet die wat ons betreft model staat voor de wijze waarop het Haagse elftal hartstochtelijk aangemoedigd kan worden. Uiteraard is dit niet de enige manier om de club positief te ondersteunen. Wat dat betreft hebben onze supporters zich vaak op positieve wijze van hun creatieve kant laten zien. Helaas waren er afgelopen zondag ook andere geluiden te horen, die wij absoluut afkeuren. Wij doen een oproep aan alle bezoekers om af te zien van kwetsende spreekkoren.

Met de landelijke discussie die is losgebarsten zullen alle ogen gericht zijn op het Zuiderparkstadion. De scheidsrechters van de KNVB hebben bovendien de opdracht meegekregen bij constatering van spreekkoren direct het spel stil te leggen.

Om onze boodschap kracht bij te zetten zal aan iedere bezoeker voorafgaand aan het duel een flyer uitgereikt worden waarin door de clubleiding, de technische staf, spelersgroep en supporterscoördinator wordt opgeroepen het ‘Come on The Hague’ in het stadion te laten klinken. Samen met de vice-voorzitter van de RvC John van Ringelenstein, supporterscoördinator Koos Roeg en de voorzitter van de supportersvereniging Ike Simoncini zal ik hoogstpersoonlijk t-shirts verspreiden met de al eerder genoemde slogan.

Gezamenlijk met onze supporters hebben we de afgelopen jaren bereikt dat ADO Den Haag op alle fronten de nodige vooruitgang heeft geboekt. Het zou voor alle betrokkenen zeer spijtig zijn als deze stijgende lijn door spreekkoren een halt wordt toegeroepen.”

pi_22015644
Ik heb er een slecht gevoel over, in de zin van dat Koopman nu dus met gemakt een kut wedstrijd kan fluiten en je ploeg gaan naaien, en zodra je dan ook maar het minste of geringste scandeert, de hele media weer over je heen valt en wellicht erger.

De KNVB heeft Den Haag al vaker openlijk genaaid en nu is het ze zo wel erg makkelijk gemaakt, zeker nadat we de 1e ploeg zijn die na afgelopen weekend in actie komt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:11:18 #234
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_22015687
blegh, ik wil dat het ADO Bestuur z'n muil opentrekt.... ok, sommige dingen gaan (te) ver - maar kuthufters van de KNVB - kap eens met ons naaien.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_22015807
Ik weet wel, dat je bij een volgende Den Haag - Ajax, gewoon een hele batterij microfoons voor Oost moet zetten, en eens even opnemen wat daar dan ondertussen ook vandaan komt.

Want je zal je op deze manier als club gewoon moeten gaan indekken lijkt me, als de media en KNVB zo eenzijdig over 1 partij heen valt.

Dan maar zelf een berg 'bewijs' verzamelen die je dan in de strijd kan gooien tegen dat hypocriete tering neuzenvolk, de media en de KNVB.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:19:59 #236
44699 err
pi_22015870
Come On The Hague, vroegâh dacht ik altijd dat het "Kom dan hierheen" was..
pi_22015876
Ik denk niet dat de KNVB het nu kan maken om alles op Den Haag te spelen. Ook door de Ajax supporters worden schandalige dingen gezongen: dezelfde sanctie als bij Den Haag. Ook in Waalwijk. Of in Heerenveen. Zo niet, dan verliezen ze werkelijk al hun geloofwaardigheid. Ik hoop ook van harte dat er in de Arena een keer wat wordt gestaakt, dan zijn we van dat 'knjb' en 'neuzenvoortrekkerij' gedoe af.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22015903
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef Reddiablo het volgende:
blegh, ik wil dat het ADO Bestuur z'n muil opentrekt.... ok, sommige dingen gaan (te) ver - maar kuthufters van de KNVB - kap eens met ons naaien.
Dat heb ik al zo vaak gehoopt dat het is een keer zou gebeuren, maar aangezien wij een van de slechtste PR machine van het betaalde voetbal hebben zou ik er niet op rekenen.

Hoevaak krijgen wij niet onterrecht slechte pers en je hoort nooit wat uit het Den haag kamp was vorig jaar ook met de spreekkoren tegen Kezman iedereen was binnen een half uur na de wedstrijd op tv geweest behalve Den haag

Of toen tegen Utrecht (eerste thuiswedstrijd van Den Haag vorigt jaar) dat de bus bekogelt werdt iedereen viel over elkaar heen, maar den haag kwam zichzelf niet verdedigen. (bleek niet een suporter van Den haag geweest te zijn maar een marokaans boefje)

Het zelfde met wat die kanker snor zei bij voetbal inside over Den haag, als ik bestuur was geweest had ik gezegd jij komt niet meer in het stadion en je kankerblad ook niet, maar daar zijn ze te laf voor.

Als ze een van je spelers een "Dom Brits dravertje " dan ga je het toch opnemen voor je speler of niet soms, niet dus , niet bij Den Haag dat hekel ik wel eens bij de club, het opkomen voor elkaar en de club.

Maar misschien is dat allemaal romantisch gelul in een keiharde wereld van voetbal.
pi_22016001
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef err het volgende:
Come On The Hague, vroegâh dacht ik altijd dat het "Kom dan hierheen" was..
"jan van diehee" ofzo dacht ik, dat dat een hele goeie speler van vroegâh was
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:24:43 #240
13710 marco_spn
mathematics of tears
pi_22021413
Erg bang dat Vitesse van het veld afloopt hoeven we geloof ik niet te zijn:

'Vitessenaar Stijn Vreven, gewend aan vijandige spreekkoren, vindt de hele discussie onzinnig. "Lekker belangrijk allemaal, waar hebben we het over." Dat hem naar zijn mening wordt gevraagd, bevreemdt de robuuste verdediger niet. "Ik ben de juiste persoon voor deze kwestie. Vier jaar lang ben ik als speler van Utrecht negentig minuten lang door het publiek van Ajax voor alles en nog wat uitgemaakt. Nooit is er iemand over gevallen. Ik begrijp nu die hele commotie ook niet."

"Het is een showbizzkoppeltje, zij staan in de bladen en kiezen voor publiciteit, dan kun je reacties verwachten. Hoe erg is het nu? Zouden hun vrienden nu denken dat zij is wat die supporters zingen? Kom nou toch. 'Vreven is een wijf zonder tieten' en 'Vreven is een transseksueel', dat zingen ze over mij. Nou weet ik wel dat ik niet van het kaliber Van der Vaart ben, maar dat is toch van hetzelfde niveau?"

"Joh, je moet een beetje meegaan met het circus. Het is een spel, als je niet mee wilt spelen, kun je beter wat anders gaan doen." Grenzen zijn er volgens de Belgische verdediger wel. "Ja, bij ziektes en zaken die met geschiedenis te maken hebben. Verder is het allemaal máár voetbal, er zijn belangrijker zaken."

Dat vindt Theo Janssen ook. "Het loopt een beetje uit de hand. Zelfs de politiek gaat zich er mee bemoeien. Van der Vaart en zijn vrouwtje zijn nu eenmaal bekend, je weet vantevoren dat je ermee te maken krijgt. Als zij daar niet tegen kan, moet ze maar niet naar het stadion komen."

Trainer Edward Sturing bereidt zijn ploeg maximaal voor op het uitduel in Den Haag, maar het onderwerp 'spreekkoren' kwam niet aan de orde. "Als speler is het mij ook overkomen. Ik raakte er alleen maar extra gemotiveerd van."

Bron: www.vitesse.org
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:44:10 #241
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22021761
Kijk dat zijn tenminste 'echte' voetballers en geen flikkertjes die huilen om een paar woorden.
A.M.A.B
pi_22021874
Dat zijn voetballers Vreven is een echte voetballer een bikkel in het veld die boven wat voor spreekkoren dan ook staat, dat vind ik een goede voetballer.

IMHO moet je gewoon er alles aan doen op het veld om het publiek de mond te snoeren, als VDV gewoon 1 of 2x had gescoord dan was hij de man geweest nu is het het mietje
  vrijdag 17 september 2004 @ 18:25:06 #243
44699 err
pi_22022403
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef HoRny_HaRRy het volgende:

Het zelfde met wat die kanker snor zei bij voetbal inside over Den haag, als ik bestuur was geweest had ik gezegd jij komt niet meer in het stadion en je kankerblad ook niet, maar daar zijn ze te laf voor.
is die muffe lul uberhaupt wel s geweest dan? Daar heeft ie het lef volgens mij niet eens voor.
  vrijdag 17 september 2004 @ 21:51:57 #244
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22026445
Wat een drama-voetbal zeg, jezus!

Dat wordt nog lastig tegen Zwolle.....
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:14:00 #245
44699 err
pi_22026975
ik ga zwolle maar overslaan

Wat een amateurvoetbal zeg, niet te geloven. Polak, Smith, Den Ouden, allemaal dramatisch.
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:20:20 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22027132
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:14 schreef err het volgende:
ik ga zwolle maar overslaan

Wat een amateurvoetbal zeg, niet te geloven. Polak, Smith, Den Ouden, allemaal dramatisch.
Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:38:25 #247
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22027545
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop iig niet op een sof goal tegen in de laatste minuut
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:45:46 #248
44699 err
pi_22029186
nou, of het nou 2-0, 3-0 of 9-0 wordt is me om het even, alles inderdaad beter dan een 2-2 in de laatste minuut in 2-3 zien veranderen. Dan ben je pas ziek.
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:58:23 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029486
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.
beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029559
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haag
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken toen ik de uitslag las.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')