In de bezemkast. Daar zie ik Dirty Nikkie ook wel voor aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft hij in het verleden ook wat afgerommeld.
Weet niet wie dat gezegd heeft, maar als je die foto met Ali en Syl ziet, kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Verhaal krijgt nu een bijwending..
Stinkt Nikkie? Wie heeft dat gezegd?
Ik heb de OP verneukt. Sorry mensen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zal zo aan de banner nog wel een plaatje van een kaars toevoegen
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ja er moet nu wel wat gaan gebeuren anders gaat deze gate als een (maria)kaars uit..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef lady-wrb het volgende:
poehee, ben 3 uur bezig geweest om bij te lezen
ik vind het eerlijk gezegd nog niet zo spannend. het wachten is op de sappige details denk ik
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat er een luchtje aan die griet hangt, ze komt een beetje viezig over tenminste bij mij. Net alsof ze naar tenenkaas meurt.
Ah gos, die Borisquote:
Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
Zo verbaast iedereen zich over iets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat jij dat ieder topic een paar keer komt melden.
Oja daar zweeft ook een luchie omheen. Bij haar denk ik meer aan een zweetluchtjequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ellemiek Vermolen. Dat vind ik een vies wijf.
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft me verbazen dat jullie je zo interesseren voor deze doodnormale scheiding
LOLquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
quote:Nikki Sterkenburg@QuoteNikki
toen ik nog camera-assistent was, werd Nikkie Plessen door de crew altijd "Nikkie Pleasure" genoemd. #openrelatie http://www.nu.nl/achterkl(...)s-met-cameraman.html …
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
De één smult van deze topics, een ander smult van het openen van topics. Ieder zijn ding toch?
Dat is de hele grap van interesses; die verschillen per persoon en zijn vaak moeilijk uit te leggen. Hier zullen wellicht wat mensen de lol van darten niet inzien en jij wel. Wij gooien onze pijltjes graag op Sylvie..Prima toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er zo interessant is aan showbizz, in een ander forum kan ik het toch niet vinden.
Who cares... het geeft wat jeu aan het verhaal.. .dat hoort bij een gatequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Ja, maar ik ga geen 5 VBL-topic vol lopen jankzakken over het feit dat ik niet begrijp wat jullie nou zo interessant vinden aan het spelletje.....quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verbaast iedereen zich over iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |