Maar lelijk opgemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef alors het volgende:
Jurk was wel mooi, mooi figuur had ze daar ook.
Nee, ik zag dat je het hebt geopend in Foxitreader. Een programma waar ik net een weekje achter ben gekomen. Veel beter dan Adobe Readerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Kan hier niet. Je hoeft t niet te lezen hoor.
Wat een grap van Froukje meteenquote:
Ik ben echt benieuwd of ze zonder camera ook steeds die prodent-smile heeft, het zou ook best kunnen.quote:
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Ja idd ik snap dat ook wel, wat moet je dan zeggen? 'Het gaat kut, maar we vechten ervoor'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Ja dat. En drie kwartier later uit elkaar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Och dan vragen mensen misschien weer wat als je stil blijft, soms doe je ook maar wat, alsof een breuk na 10 jaar niet niets is...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:39 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Waarom denk je dat mensen in het vorig topic riepen dat ze binnen is?
Dat denk ik ook, die is flink aan het cashen, misschien ook wel extra hieromquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hij
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat dom..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
why??quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.![]()
Speltip 1: Trouw altijd onder huwelijkse voorwaarden.
Ze duwen niks mijn strot door, ik volg ze niet op Twitter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Als je vanaf het begin al zelf de media opzoekt, met een door SBS betaald huwelijk en dergelijke, is er ook geen weg meer terug.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Dat is het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.quote:
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef alors het volgende:
[..]
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.
Dat idee heb ik nu ook. Sylvie mag er lief uitzien, maar zij is zeker een gewiekste dame die hiermee de hoofdprijs eruit gaat slepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien het idee 'meteen alle ellende in 1 bericht gooien'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
Zelfs al houden ze niet hun mond... als je het samen blijft ontkennen zal het altijd een gerucht blijven...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.
Ja dat, ook omdat ze zo nadrukkelijk zegt dat ze hem al zo snel heeft vergeven hoewel het dus wel tot een scheiding is gekomen. En je mag hopen dat je de getuigen (vrienden en andere BN-ers) kunt vertrouwen dat zij hun mond houden..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Het kan gebeuren ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.
Streepjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke wenkbrauwen heeft Froukje (?) trouwens.
Het staat beter als je het meteen opbiecht en daarbij zegt dat het je spijt en dat je je als een idioot gedroeg dan als zulks later nog een keer uitkomt en je er dan mee geconfronteerd wordt, lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
Wat is er wel mooi aan haar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Ja als je een eikel bent dan kun je je handen niet thuishouden nee.quote:
Altijd al gehad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Dat laatste sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs al houden ze niet hun mond... als je het samen blijft ontkennen zal het altijd een gerucht blijven...
Los van het feit dat hij sowieso zijn handen thuis moet houden
quote:
Oh ik kijk dit nooit en zie haar ook zelden, zit nu als ramptoerist voor de tvquote:
zo zwart/wit is dat niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je een eikel bent dan kun je je handen niet thuishouden nee.
Dat had ie toch ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh die bokkenlul van Party wil nog even zijn gelijk halen
Ik vind haar er helemaal niet lief uitzien. Niet alleen haar gedrag en uitspraken, maar ook haar hele uitstraling komt op mij nogal berekenend en geraffineerd (quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu ook. Sylvie mag er lief uitzien, maar zij is zeker een gewiekste dame die hiermee de hoofdprijs eruit gaat slepen.
Ik kijk dit ook zelden maar Froukje loopt al wat langer mee in showbizzland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]OK goed punt.
[..]
Oh ik kijk dit nooit en zie haar ook zelden, zit nu als ramptoerist voor de tv
Niks mis mee vind ik eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Je weet niet of het toen al over was natuurlijkquote:
Misschien hoopten ze alsnog dat het beter zou gaan? Misschien trok hun zoontje het slecht, geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar waarom zou je zó lang toneelspelen? Met een extra dikke laag er bovenop?
Dat snap ik niet.
Nee, ik ook niet. En dat heeft niks met iets verplicht zijn aan anderen te maken, maar ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat snap ik niet.
Zou het nog met haar carrière te maken hebben gehad? Ik roep ook maar watquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. En dat heeft niks met iets verplicht zijn aan anderen te maken, maar ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij...
Misschien voor hun zoontje, misschien wilden ze er nog voor vechten? Wachten tot het juiste moment? Ik kan me voorstellen dat ze beide erg druk waren en toch niet op elkaar lip zaten, dus dan is de druk om het zo snel mogelijk te doen ook niet zo groot.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat snap ik niet.
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerdequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh die bokkenlul van Party wil nog even zijn gelijk halen
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vind haar er helemaal niet lief uitzien. Niet alleen haar gedrag en uitspraken, maar ook haar hele uitstraling komt op mij nogal berekenend en geraffineerd (niet 'grappig' bedoeld) over.
Dat wordt in Blvd ook een beetje gesuggereerd. Dat ze gewoon goed snapt hoe ze het Duitse publiek moet bespelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat, ook omdat ze zo nadrukkelijk zegt dat ze hem al zo snel heeft vergeven hoewel het dus wel tot een scheiding is gekomen. En je mag hopen dat je de getuigen (vrienden en andere BN-ers) kunt vertrouwen dat zij hun mond houden..
Ohja smakeloos iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerde
Vond ik wel een goeie eigenlijk. Maar kanker dus niks mag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerde
Dan blijf ik het nog steeds raar vinden om zo'n gekunstelde kerst- en oud en nieuwfoto de wereld in te slingeren... als je dat niet doet zal de wereld niet denken van "oh die hebben problemen"quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien voor hun zoontje, misschien wilden ze er nog voor vechten? Wachten tot het juiste moment? Ik kan me voorstellen dat ze beide erg druk waren en toch niet op elkaar lip zaten, dus dan is de druk om het zo snel mogelijk te doen ook niet zo groot.
Als ze het pas over een paar maanden bekend wilden maken is die foto niet vreemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan blijf ik het nog steeds raar vinden om zo'n gekunstelde kerst- en oud en nieuwfoto de wereld in te slingeren... als je dat niet doet zal de wereld niet denken van "oh die hebben problemen"
Daar twijfel ik ook niet over... waarschijnlijk heeft ze na de klap gedacht... "fuck it met de schone schijn, zo kan ik het ook in mijn voordeel draaien"quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom denk ik ook dat zij die krant ingelicht heeft.
Ow sorry, ik heb geloof ik een korter lontje dan Raf en BadR bij elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat je het hebt geopend in Foxitreader. Een programma waar ik net een weekje achter ben gekomen. Veel beter dan Adobe Reader![]()
Wel een offtopic reactie
Nou ja, wie weet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien voor hun zoontje, misschien wilden ze er nog voor vechten? Wachten tot het juiste moment? Ik kan me voorstellen dat ze beide erg druk waren en toch niet op elkaar lip zaten, dus dan is de druk om het zo snel mogelijk te doen ook niet zo groot.
Oh dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet over... waarschijnlijk heeft ze na de klap gedacht... "fuck it met de schone schijn, zo kan ik het ook in mijn voordeel draaien"
Dat was zo smakeloos.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef MightyMightyM het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet.
Maar dan zou ik gewoon low profile blijven ipv. Interviews geven over hoe onterecht de roddels zijn, terwijl je elkaar constant in slow motion in de armen vliegt op een papparazzi-strand.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Vond ik wel een goeie eigenlijk. Maar kanker dus niks mag.
Zolang je maar geen klappen uitdeelt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:55 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ow sorry, ik heb geloof ik een korter lontje dan Raf en BadR bij elkaar
Wat snap je daar niet aan dan? Als je de schone schijn wil ophouden is het een goede strategie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik snap overigens altijd dat neppe gedoe niet. Waarom doen aan de buitenwereld alsof het goed is terwijl het blijkbaar gewoon klote loopt. Zeg dan gewoon niks over je eigen leven i.p.v. altijd maar te twitteren hoe fantastisch je het hebt.
Dat dus. Koud, kil en berekenend bezig met haar carrière denk ik eerder aan dan aan "lief" op 1 of andere manier.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vind haar er helemaal niet lief uitzien. Niet alleen haar gedrag en uitspraken, maar ook haar hele uitstraling komt op mij nogal berekenend en geraffineerd (niet 'grappig' bedoeld) over.
Omdat het niet goed gaat, plaats dan simpelweg niks. Sowieso is alles updaten eigenlijk al achterlijk als je erover nadenkt, maargoed, ik doe het zelf ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan? Als je de schone schijn wil ophouden is het een goede strategie.
Niks melden is dan ook een optiequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan? Als je de schone schijn wil ophouden is het een goede strategie.
Het leek ook altijd te perfect, maar dat komt eigenlijk puur omdat Sylvie zo'n perfectionist is.quote:
Ik weet niet, het lijkt me eerder dat 'ie na een paar drankjes teveel gewoon geknapt is na al het toneelspel. Niet goed te praten natuurlijk! Maar een typische wife-beater lijkt het me niet...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat wordt in Blvd ook een beetje gesuggereerd. Dat ze gewoon goed snapt hoe ze het Duitse publiek moet bespelen.
Dat zou betekenen dat ze behoorlijk berekenend te werk is gegaan.
Maar wat als Raf haar al jaren blijkt te slaan? En dit haar way out is?
Goede gate hoor!
Zou kunnen... maar ik blijf het echt heel raar en apart vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het nog met haar carrière te maken hebben gehad? Ik roep ook maar wat
Ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:04 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zijn natuurlijk niet de enige die via social media een nogal geforceerd imago de wereld in slingeren. Eigenlijk is dat volgens mij de hele grap van netwerksites; laten zien hoe geweldig je het hebt, terwijl dat vaak echt niet strookt met de werkelijkheid.
Dit zou heel goed kunnen, waarschijnlijk is zij meer bezig geweest met het ophouden van de schijn dan hij en is het op een gegeven moment gebroken...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me eerder dat 'ie na een paar drankjes teveel gewoon geknapt is na al het toneelspel. Niet goed te praten natuurlijk! Maar een typische wife-beater lijkt het me niet...
doortrapt en geslepen, niet perfectionistquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het leek ook altijd te perfect, maar dat komt eigenlijk puur omdat Sylvie zo'n perfectionist is.
Oja, maar het is bizar dat mensen eigenlijk alles posten wat ze doen enzo. En al helemaal doen alsof je zo'n perfect leven hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit![]()
Je zal niet gauw facebookprofiel tegenkomen waar mensen open en bloot laten zie dat het bij hun minder/slecht gaat.
Het is allemaal goodlife, sappie, drankje, clubje, reisje, midden in het leven staan.
Vrijwel niemand op social media heeft het slecht.
Dat moment waarbij zij dan quasi lachend zegt dat ze niet wist dat hij iets zou kiezen, je ziet nu goed dat er toen al wat speelde. Boer met kiespijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Dat filmpje van de lancering van het tijdschrift van Raf was echt wel om te kotsen, zoveel gemaaktheid dat als ze zich bewust zijn dan de camera op hen is gericht ze lief en schattig kusjekroel doen, maar zodra de camera stopt met klikken ze daar meteen mee ophouden, wat een nep.
het begint al met nemen van fucking foto's van je eten als je ergens uit bent bij een toko.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oja, maar het is bizar dat mensen eigenlijk alles posten wat ze doen enzo. En al helemaal doen alsof je zo'n perfect leven hebt.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef Starlie het volgende:
Sylvie is verliefd op een ander.... namelijk op ZICHZELF!!
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oja, maar het is bizar dat mensen eigenlijk alles posten wat ze doen enzo. En al helemaal doen alsof je zo'n perfect leven hebt.
Dat doet half Nederland ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
het begint al met nemen van fucking foto's van je eten als je ergens uit bent bij een toko.
kijk mijn fabulous uit eten gaan
Iedereen doet het ook. Lekker aan de sushi met m'n dushi blabla.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
het begint al met nemen van fucking foto's van je eten als je ergens uit bent bij een toko.
kijk mijn fabulous uit eten gaan
Lijkt mij ook niet, voorzover dat te beoordelen valt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me eerder dat 'ie na een paar drankjes teveel gewoon geknapt is na al het toneelspel. Niet goed te praten natuurlijk! Maar een typische wife-beater lijkt het me niet...
[..]
Zou kunnen... maar ik blijf het echt heel raar en apart vinden.
Geen flauw idee. Vast wel. Zijn die vrouwen dom ofzo dat ze dat doen? Ik bedoel: dat is iets voor 16-jarigen en die vrouwen zijn toch allemaal 30 ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?
Misschien is de klap met oud&nieuw eenmalig geweest en was dat ná die foto?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Ziba het volgende:
Ik doel meer op die foto's die hier gepost werden van kerst en oud en nieuw. Stop it, je bent op de grond geslagen door je man.
Dat was ervoor hè.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Vast wel. Zijn die vrouwen dom ofzo dat ze dat doen? Ik bedoel: dat is iets voor 16-jarigen en die vrouwen zijn toch allemaal 30 ofzo?
Ik doel meer op die foto's die hier gepost werden van kerst en oud en nieuw. Stop it, je bent op de grond geslagen door je man.
Wel een make-uploze fotoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?
Haar foto's zijn iig wel scherp, bij Yo zit er vaste prik 100 lagen waas overheen, je zou toch denken dat ze geld genoeg heeft voor een mobiel met goeie camera.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een make-uploze foto![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo'n klap komt ook niet zomaar, dat is mijn punt, dan is er gewoon allang iets niet goed.
Zelfs niet haar nagelstickertjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is wel knap. Maar volgens mij niet helemaal goed in haar hoofd als we het hebben over lichaam en voedsel. Met haar ijshoorntje ofzo. Overdrijven is ook een vak, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, zit je bij de Chinees en dan flits in je blikveld.....watte, zitten die hun eten nou te fotograferen?quote:
Met haar supermagere armpjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze is wel knap. Maar volgens mij niet helemaal goed in haar hoofd als we het hebben over lichaam en voedsel. Met haar ijshoorntje ofzo. Overdrijven is ook een vak, natuurlijk.
die outfitje was niet mis idd..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk Blvd en zie dat Silvie de morning after is gefilmd. Zojuist een echtelijke matpartij en publieke scheiding achter de rug, maar perfect in de make up thuiskomen van een afhaal-ontbijtje. Haartjes geföhnt door je stylist en gáán met dat leed-offensief.
Voor de knalfuif wisten ze nog niet dat het al zo snel naar buiten zou komen dat ze willen scheiden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
Waarom trouwens een feest geven bij jou thuis als je gaat scheiden... Dat snap ik ook niet helemaal.
Och als je dat normaal ook niet doet, waarom nu dan wel? Niet iedereen is een slons.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
die outfitje was niet mis idd..je denkt toch niet dat ze "zomaar" in haar jogging kloffie buiten deur gaat.
Ik denk dat ik ook met een voetballer ga trouwen. Want volgens mij kan je dan de helft van het vermogen krijgen ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar supermagere armpjes.
Ze is eng, koel en berekend
Leco rolt van keukentafel naar keukentafel!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk Blvd en zie dat Silvie de morning after is gefilmd. Zojuist een echtelijke matpartij en publieke scheiding achter de rug, maar perfect in de make up thuiskomen van een afhaal-ontbijtje. Haartjes geföhnt door je stylist en gáán met dat leed-offensief.
je hoeft ook niet te snappen...zoiets heet "schijn ophouden naar je vrienden/familie/kennissen"quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
Waarom trouwens een feest geven bij jou thuis als je gaat scheiden... Dat snap ik ook niet helemaal.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leco rolt van keukentafel naar keukentafel!
[..]
[..]
Omdat Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Starlie het volgende:
'Als je me slaat wil ik scheiden!'quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat Sylvie.
Ik bedenk me ineens, als die klap is gevallen, heeft 'ie het misschien ook wel expres gedaan. Om eindelijk van haar af te kunnen
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens, als die klap is gevallen, heeft 'ie het misschien ook wel expres gedaan. Om eindelijk van haar af te kunnen
Dat heeft 'ie een half jaar geleden misschien al gedaan, maar zij zat nog in d'r mediaoffensiefjequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.
Waarschijnlijk wilde zij dat alles helemaal op haar manier zou gaan en op het juiste moment naar buiten zou komen... ik kan me dan voorstellen dat je daar op een gegeven moment klaar mee bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joh, hij kan toch ook gewoon zeggen dat 'ie wil scheiden.
Was hij niet rouwig om. Die van haar is bottig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sex..ja Rafael lach maar, al jaren geen mossel gehad van haar.
Dit dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie een half jaar geleden misschien al gedaan, maar zij zat nog in d'r mediaoffensiefje
Het is ook wel een combi. Miss perfectionist vs de makkelijke kampert.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde zij dat alles helemaal op haar manier zou gaan en op het juiste moment naar buiten zou komen... ik kan me dan voorstellen dat je daar op een gegeven moment klaar mee bent
Wat zal Stellemans blij zijn nuquote:
Ja dat is een verhaal wat al eerder opduikte. Dat zij en Touriya (destijds vriendinnen) het erover hadden dat ze een rijke man wilden trouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft er nou nog iemand iets gepost wat Jeroen Post van TMF destijds over haar gezegd heeft? Ik twijfelde of ik toen straks een post zag voordat ik weg moest.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Was hij niet rouwig om. Die van haar is bottig.
No wayquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sylvie met dat hele korte haar een stuk leuker
Ik vond Sylvie zonder kanker een stuk knapper.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Oh was het dat stukje. Dank je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is een verhaal wat al eerder opduikte. Dat zij en Touriya (destijds vriendinnen) het erover hadden dat ze een rijke man wilden trouwen.
Leco krijgt er druk meequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
Ik ook. Altijd al gedacht dat kort haar Silvy zou staan. Helaas houdt ze van haar extensions.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ouders waren toch zelden bij elkaar, zij altijd aan het werk in Duitsland, hij aan het voetballen, die is toch al geen regulier papa-mama huis gewend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef Maron het volgende:
hij zal niets tekort komen, maar wat een mallemolen staat dat jochie te wachten..
Ik vind haar ook bloedmooiquote:
Totdat ze zich bewust wordt van de camera, dan gaat ze nep lachen en poseren.quote:
Zou me niks verbazen. Eerst de bom en dan alles in kannen en kruikenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij wordt dit net zo'n saaie scheiding als die van Tom Cruise en Katie Holmes...
Ja echt he echt helemaal verschrikkelijk is het bah.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat ze zich bewust wordt van de camera, dan gaat ze nep lachen en poseren.
Hij had wel een vaste Duitse nanny die ook meeverhuisde naar Londenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouders waren toch zelden bij elkaar, zij altijd aan het werk in Duitsland, hij aan het voetballen, die is toch al geen regulier papa-mama huis gewend.
Maar zo gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zo mooi was.
Af en toe een goede corrigerende tik moet ook kunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik heb zo'n gevoel he, dat Raf hier als winnaar uit gaat komen. Ondanks eventuele vermeende klap.
Dat.quote:
Oeh!quote:
Duh... Een beetje BN'er ontbijt en luncht buiten de deurquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom direct de volgende dag in volle glorie, met een enorme zonnebril op, naar buiten. Kan ze niet een dagje zonder PT en lunch buiten de deur?
Als het nieuws net bekend is en je telefoon staat te gloeien, ik kan me best voorstellen dat je niet thuis wil blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom direct de volgende dag in volle glorie, met een enorme zonnebril op, naar buiten. Kan ze niet een dagje zonder PT en lunch buiten de deur?
Dat ook ja. Waarschijnlijk kon ze niet eens koken. Dus je kan niet ontkennen dat ze niet aan haar huwelijkse verplichtingen voldeed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh... Een beetje BN'er ontbijt en luncht buiten de deur
Ja, moet ook wel, denk ik. Op zich kan je moeilijk gaan zeggen: 'en nou opdonderen met je gezever en interviews, heb d'r geen zin meer in'. Al denk je dat misschien.quote:
Zei ook niet iemand in het Badr Hari topic dat het een publiek geheim was dat Rafael Nikki Plessen had gegeven, en dat hun relatie daarom al zo goed als over was? (half jaar geleden denk ik?) Maar dan, wie heeft nog niet Nikki Plessen gegeven. Behalve ik dan, want zij is beneden mijn standaard en zulks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sex..ja Rafael lach maar, al jaren geen mossel gehad van haar.
Neen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat zegt ze in dat interview ook, dat ze het meer los heeft gelaten omdat ze door kanker is gaan beseffen dat je niet altijd alles in eigen hand hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vond ik haar in eerdere jaren meer de golddigger/perfectioniste uithangen dan de laatste jaren, zo op het oog...
Ik vind het iets te flauw, ik wacht op iets meer creaquote:
Wow, best wel veel dikker enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef Starlie het volgende:
Ze was zo lekker gewoon:
[ afbeelding ]
en na 9 jaar krijg je dit... Iemand die geilt op zichelf en ik verdenk haar ervan zichzelf te bevredigen terwijl ze naar haar eigen foto's kijkt
[ afbeelding ]
Ik vind haar overigens ook prachtig hoor, maar alleen als ze haar donald duck bekkie op elkaar houdt!
Sowieso zal hij haar vast geen vuistslag hebben gegeven. Gewoon een beschaafde pets met vlakke hand in haar gezicht lijkt me gewoon op zijn plaats hier.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het knap van Rafa dat hij de rust vond om haar een klap te geven. Je moet er niet aan denken dat hij z'n voet blesseert als hij haar in der kut schopt.
Jepquote:
Die is wel grappigquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Uitvaart wel briljant gevonden door Boulevard
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JepEn toen waren de tieten ook nog echt
Dat is onzin wat je hier zegt..net alsof alleen kampers hun vrouwen in elkaar meppen..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef superniger het volgende:
Tsja, eens een kamper altijd een kamper
Jep, overduidelijk, veel te strak.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...
Ja dat lijkt me wel duidelijk he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...
Ja, heb haar eerlijk gezegd ook nooit echt wat gevonden, altijd die glimmende plamuurbakkes, rare slangenogen, sharp knees, would not hit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Was zij ook een kamper ofzo dan?
Als je deze foto ziet, en ook die trouwjurk zonder enige versteviging in de bovenkant, zou je bijna denken van welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Was zij ook een kamper ofzo dan?
Dekt wel de ladingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het iets te flauw, ik wacht op iets meer crea
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Starlie het volgende:
Als ik zo haar oude foto''s bekijk en de foto''s van nu, dan is het ook net of ze haar neus heeft laten doen!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Ik viel half in bij boulevard na een dag onder een steen gezeten te hebben (werk dus) en dacht serieus dat één van de twee dood was!
LOLquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Ik viel half in bij boulevard na een dag onder een steen gezeten te hebben (werk dus) en dacht serieus dat één van de twee dood was!
Wat scheelt het! Boulevard heft zelfs de programmering aangepastquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Pics van jezelf aubquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je deze foto ziet, en ook die trouwjurk zonder enige versteviging in de bovenkant, zou je bijna denken van wel
Zonnebankje XXXL, kanten jurk. Hoppa.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was gewoon een rasechte Samantha, dat iemand zo kan veranderen.Ik houd het voor gezien.
Ik ben zowat de enige hier in kamp Sylvie, dus doe maar rustig aan knulquote:
Kamp Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige hier in kamp Sylvie, dus doe maar rustig aan knul
Kom daar eens snel uit danquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben voor de natte hond van Belinda Meuldijk
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar wel een plaatje hoor, mooiste voetbalvrouw
Om nog maar te zwijgen over Ronald zijn stevige kontjequote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vivi het volgende:
Nieuwe ontwikkeling; net vers gehoord van iemand die het kan weten en die zegt dat het 300% waar is: Raf is vreemdgegaan met Nikki Plessen, ook wel bekend staand als het matras van Hilversum, en Syl is erachter gekomen. Hun huwelijk is definitief voorbij en ze zijn bezig met een mediaplan om het te outen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
Ah ja dacht al dat het van Vivi kwam
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar wel een plaatje hoor, mooiste voetbalvrouw
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).quote:Raquel Neede @Reetsjblogs
Ben benieuwd of nu alle dirt boven komt! #RafenSylgate #Estelle #Nikki (baby)
Ja maar zou Syl dan zo gezellig met Nikki op de foto gaan vorige weekquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
ooohwkéééé danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vivi het volgende:
Nieuwe ontwikkeling; net vers gehoord van iemand die het kan weten en die zegt dat het 300% waar is: Raf is vreemdgegaan met Nikki Plessen, ook wel bekend staand als het matras van Hilversum, en Syl is erachter gekomen. Hun huwelijk is definitief voorbij en ze zijn bezig met een mediaplan om het te outen.
Yolanthe heeft echt een paardenbek somsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
Sylvie heeft iets gorilla achtigs wat ik niet niet kan zien..
Die van Casillas en Crouch zijn ook niet verkeerd. Al zie ik net zo lief dat mokkel van Piqué, die heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
6 maanden en tien dagen later dacht Raf: f#ck it, ik out het zelf welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
misschien wist ze het nog niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zou Syl dan zo gezellig met Nikki op de foto gaan vorige week
Ohja die roddel was er ook nog, dat Raf met Estelle gingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).
Ja dat heb ik ook ergens gelezen dat Raf het ook met Estele heeft gedaan!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).
Nou zonder make-up is ze ook niet lelijk, ik zou niet klagen als ik er zo uit zou zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
Lelijk is ze niet, maar haarextantions en een make-upje kunnen wonderen doen, ze heeft Leco en ze heeft iemand in dienst die haar aankleed , de laatste mode uit Parijs en Milaan natuurlijk
Wat heeft Estelle hier nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Gorilla? Ik zie alleen een beetje van die slangenogen. Yolanthe is ook prachtig als ze haar mond dicht heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is me toch een classy vrouwquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
Niks gezegd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man dat is mevrouw Schweinsteiger.
Iemand vond Sylvie de mooiste voetbalvrouw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft zij met dit DRAMA te maken?
Beide hoeren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Estelle hier nu weer mee te maken?
Ik zou anders een aardig drama willen maken met zo'n lekker wijf op de slaapkamer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij blij dat Badr vast zit...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja die roddel was er ook nog, dat Raf met Estelle ging
Misschien wilde Sylvie haar wel vergiftigen, grrr.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.
Inderdaad, wat een mokkel is datquote:
Sinds wanneer moet er een goede reden zijn om lekkere wijven te posten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand vond Sylvie de mooiste voetbalvrouw.
Maar okay verder over deze ramp voor het land.
Gastquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.
ik doe ook mee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er wordt nu wel veel meer getweet dan toen dus hij heeft een punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |