Maar zo gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zo mooi was.
Af en toe een goede corrigerende tik moet ook kunnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik heb zo'n gevoel he, dat Raf hier als winnaar uit gaat komen. Ondanks eventuele vermeende klap.
Dat.quote:
Oeh!quote:
Duh... Een beetje BN'er ontbijt en luncht buiten de deurquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom direct de volgende dag in volle glorie, met een enorme zonnebril op, naar buiten. Kan ze niet een dagje zonder PT en lunch buiten de deur?
Als het nieuws net bekend is en je telefoon staat te gloeien, ik kan me best voorstellen dat je niet thuis wil blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom direct de volgende dag in volle glorie, met een enorme zonnebril op, naar buiten. Kan ze niet een dagje zonder PT en lunch buiten de deur?
Dat ook ja. Waarschijnlijk kon ze niet eens koken. Dus je kan niet ontkennen dat ze niet aan haar huwelijkse verplichtingen voldeed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh... Een beetje BN'er ontbijt en luncht buiten de deur
Ja, moet ook wel, denk ik. Op zich kan je moeilijk gaan zeggen: 'en nou opdonderen met je gezever en interviews, heb d'r geen zin meer in'. Al denk je dat misschien.quote:
Zei ook niet iemand in het Badr Hari topic dat het een publiek geheim was dat Rafael Nikki Plessen had gegeven, en dat hun relatie daarom al zo goed als over was? (half jaar geleden denk ik?) Maar dan, wie heeft nog niet Nikki Plessen gegeven. Behalve ik dan, want zij is beneden mijn standaard en zulks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sex..ja Rafael lach maar, al jaren geen mossel gehad van haar.
Neen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sylvie met dat hele korte haar een stuk leuker
Dat zegt ze in dat interview ook, dat ze het meer los heeft gelaten omdat ze door kanker is gaan beseffen dat je niet altijd alles in eigen hand hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vond ik haar in eerdere jaren meer de golddigger/perfectioniste uithangen dan de laatste jaren, zo op het oog...
Ik vind het iets te flauw, ik wacht op iets meer creaquote:
Wow, best wel veel dikker enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef Starlie het volgende:
Ze was zo lekker gewoon:
[ afbeelding ]
en na 9 jaar krijg je dit... Iemand die geilt op zichelf en ik verdenk haar ervan zichzelf te bevredigen terwijl ze naar haar eigen foto's kijkt
[ afbeelding ]
Ik vind haar overigens ook prachtig hoor, maar alleen als ze haar donald duck bekkie op elkaar houdt!
Sowieso zal hij haar vast geen vuistslag hebben gegeven. Gewoon een beschaafde pets met vlakke hand in haar gezicht lijkt me gewoon op zijn plaats hier.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het knap van Rafa dat hij de rust vond om haar een klap te geven. Je moet er niet aan denken dat hij z'n voet blesseert als hij haar in der kut schopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |