Maar lelijk opgemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef alors het volgende:
Jurk was wel mooi, mooi figuur had ze daar ook.
Nee, ik zag dat je het hebt geopend in Foxitreader. Een programma waar ik net een weekje achter ben gekomen. Veel beter dan Adobe Readerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Kan hier niet. Je hoeft t niet te lezen hoor.
Wat een grap van Froukje meteenquote:
Ik ben echt benieuwd of ze zonder camera ook steeds die prodent-smile heeft, het zou ook best kunnen.quote:
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Ja idd ik snap dat ook wel, wat moet je dan zeggen? 'Het gaat kut, maar we vechten ervoor'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Ja dat. En drie kwartier later uit elkaar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Och dan vragen mensen misschien weer wat als je stil blijft, soms doe je ook maar wat, alsof een breuk na 10 jaar niet niets is...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:39 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Waarom denk je dat mensen in het vorig topic riepen dat ze binnen is?
Dat denk ik ook, die is flink aan het cashen, misschien ook wel extra hieromquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hij
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat dom..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
why??quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.![]()
Speltip 1: Trouw altijd onder huwelijkse voorwaarden.
Ze duwen niks mijn strot door, ik volg ze niet op Twitter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Als je vanaf het begin al zelf de media opzoekt, met een door SBS betaald huwelijk en dergelijke, is er ook geen weg meer terug.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Dat is het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.quote:
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef alors het volgende:
[..]
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.
Dat idee heb ik nu ook. Sylvie mag er lief uitzien, maar zij is zeker een gewiekste dame die hiermee de hoofdprijs eruit gaat slepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien het idee 'meteen alle ellende in 1 bericht gooien'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
Zelfs al houden ze niet hun mond... als je het samen blijft ontkennen zal het altijd een gerucht blijven...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.
Ja dat, ook omdat ze zo nadrukkelijk zegt dat ze hem al zo snel heeft vergeven hoewel het dus wel tot een scheiding is gekomen. En je mag hopen dat je de getuigen (vrienden en andere BN-ers) kunt vertrouwen dat zij hun mond houden..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Het kan gebeuren ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.
Streepjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke wenkbrauwen heeft Froukje (?) trouwens.
Het staat beter als je het meteen opbiecht en daarbij zegt dat het je spijt en dat je je als een idioot gedroeg dan als zulks later nog een keer uitkomt en je er dan mee geconfronteerd wordt, lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
Wat is er wel mooi aan haar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Ja als je een eikel bent dan kun je je handen niet thuishouden nee.quote:
Altijd al gehad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Dat laatste sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs al houden ze niet hun mond... als je het samen blijft ontkennen zal het altijd een gerucht blijven...
Los van het feit dat hij sowieso zijn handen thuis moet houden
quote:
Oh ik kijk dit nooit en zie haar ook zelden, zit nu als ramptoerist voor de tvquote:
zo zwart/wit is dat niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je een eikel bent dan kun je je handen niet thuishouden nee.
Dat had ie toch ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh die bokkenlul van Party wil nog even zijn gelijk halen
Ik vind haar er helemaal niet lief uitzien. Niet alleen haar gedrag en uitspraken, maar ook haar hele uitstraling komt op mij nogal berekenend en geraffineerd (quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu ook. Sylvie mag er lief uitzien, maar zij is zeker een gewiekste dame die hiermee de hoofdprijs eruit gaat slepen.
Ik kijk dit ook zelden maar Froukje loopt al wat langer mee in showbizzland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]OK goed punt.
[..]
Oh ik kijk dit nooit en zie haar ook zelden, zit nu als ramptoerist voor de tv
Niks mis mee vind ik eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Je weet niet of het toen al over was natuurlijkquote:
Misschien hoopten ze alsnog dat het beter zou gaan? Misschien trok hun zoontje het slecht, geen idee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar waarom zou je zó lang toneelspelen? Met een extra dikke laag er bovenop?
Dat snap ik niet.
Nee, ik ook niet. En dat heeft niks met iets verplicht zijn aan anderen te maken, maar ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat snap ik niet.
Zou het nog met haar carrière te maken hebben gehad? Ik roep ook maar watquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. En dat heeft niks met iets verplicht zijn aan anderen te maken, maar ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij...
Misschien voor hun zoontje, misschien wilden ze er nog voor vechten? Wachten tot het juiste moment? Ik kan me voorstellen dat ze beide erg druk waren en toch niet op elkaar lip zaten, dus dan is de druk om het zo snel mogelijk te doen ook niet zo groot.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat snap ik niet.
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerdequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh die bokkenlul van Party wil nog even zijn gelijk halen
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vind haar er helemaal niet lief uitzien. Niet alleen haar gedrag en uitspraken, maar ook haar hele uitstraling komt op mij nogal berekenend en geraffineerd (niet 'grappig' bedoeld) over.
Dat wordt in Blvd ook een beetje gesuggereerd. Dat ze gewoon goed snapt hoe ze het Duitse publiek moet bespelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat, ook omdat ze zo nadrukkelijk zegt dat ze hem al zo snel heeft vergeven hoewel het dus wel tot een scheiding is gekomen. En je mag hopen dat je de getuigen (vrienden en andere BN-ers) kunt vertrouwen dat zij hun mond houden..
Ohja smakeloos iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerde
Vond ik wel een goeie eigenlijk. Maar kanker dus niks mag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De Party. Dat *(^&-blad dat na de bekendmaking van Sylvies ziekte een gemanipuleerde foto van haar met een kaal hoofd publiceerde
Dan blijf ik het nog steeds raar vinden om zo'n gekunstelde kerst- en oud en nieuwfoto de wereld in te slingeren... als je dat niet doet zal de wereld niet denken van "oh die hebben problemen"quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien voor hun zoontje, misschien wilden ze er nog voor vechten? Wachten tot het juiste moment? Ik kan me voorstellen dat ze beide erg druk waren en toch niet op elkaar lip zaten, dus dan is de druk om het zo snel mogelijk te doen ook niet zo groot.
Als ze het pas over een paar maanden bekend wilden maken is die foto niet vreemd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan blijf ik het nog steeds raar vinden om zo'n gekunstelde kerst- en oud en nieuwfoto de wereld in te slingeren... als je dat niet doet zal de wereld niet denken van "oh die hebben problemen"
Daar twijfel ik ook niet over... waarschijnlijk heeft ze na de klap gedacht... "fuck it met de schone schijn, zo kan ik het ook in mijn voordeel draaien"quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom denk ik ook dat zij die krant ingelicht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |