Maar lelijk opgemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef alors het volgende:
Jurk was wel mooi, mooi figuur had ze daar ook.
Nee, ik zag dat je het hebt geopend in Foxitreader. Een programma waar ik net een weekje achter ben gekomen. Veel beter dan Adobe Readerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Kan hier niet. Je hoeft t niet te lezen hoor.
Wat een grap van Froukje meteenquote:
Ik ben echt benieuwd of ze zonder camera ook steeds die prodent-smile heeft, het zou ook best kunnen.quote:
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Ja idd ik snap dat ook wel, wat moet je dan zeggen? 'Het gaat kut, maar we vechten ervoor'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap wel dat ze toneel hebben gespeeld. Als BN-er kun je het met scheidingsgeruchten nooit goed doen. Als ze in ene minder over Raf zou praten, zou het meteen opvallen. Als je als beroemdheid hard ontkent, ben je ook verdacht omdat het regelmatig voorkomt dat dingen die hard worden ontkend toch waar zijn.
Ja dat. En drie kwartier later uit elkaar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Och dan vragen mensen misschien weer wat als je stil blijft, soms doe je ook maar wat, alsof een breuk na 10 jaar niet niets is...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou ook geen foto's van kerst en oud en nieuw kunnen twitteren natuurlijk
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen toneel spelen? Je mag de boel toch in je eigen tijd verwerken, je hebt ook nog een kind, etc.
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:39 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat had ik al geedit inderdaad. Het zijn ook maar mensen. Ik vind de verontwaardiging van sommige mensen hier een beetje misplaatst. Alsof ze als BN-er verplicht zijn alles maar meteen supereerlijk en breed te moeten uitmeten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hijquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Waarom denk je dat mensen in het vorig topic riepen dat ze binnen is?
Dat denk ik ook, die is flink aan het cashen, misschien ook wel extra hieromquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, zij schijnt nu meer binnen te brengen dan hij
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, alsof ze eigendom zijn, en alles moeten delen. Ik vind er werkelijk niks raars aan.
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat dom..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |