Jepquote:
Die is wel grappigquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Uitvaart wel briljant gevonden door Boulevard
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JepEn toen waren de tieten ook nog echt
Dat is onzin wat je hier zegt..net alsof alleen kampers hun vrouwen in elkaar meppen..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef superniger het volgende:
Tsja, eens een kamper altijd een kamper
Jep, overduidelijk, veel te strak.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...
Ja dat lijkt me wel duidelijk he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja nu heeft ze neppers of nie?! Althans daar verdenk ik haar van...
Ja, heb haar eerlijk gezegd ook nooit echt wat gevonden, altijd die glimmende plamuurbakkes, rare slangenogen, sharp knees, would not hit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Was zij ook een kamper ofzo dan?
Als je deze foto ziet, en ook die trouwjurk zonder enige versteviging in de bovenkant, zou je bijna denken van welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Was zij ook een kamper ofzo dan?
Dekt wel de ladingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het iets te flauw, ik wacht op iets meer crea
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Starlie het volgende:
Als ik zo haar oude foto''s bekijk en de foto''s van nu, dan is het ook net of ze haar neus heeft laten doen!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Ik viel half in bij boulevard na een dag onder een steen gezeten te hebben (werk dus) en dacht serieus dat één van de twee dood was!
LOLquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Ik viel half in bij boulevard na een dag onder een steen gezeten te hebben (werk dus) en dacht serieus dat één van de twee dood was!
Wat scheelt het! Boulevard heft zelfs de programmering aangepastquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Pics van jezelf aubquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je deze foto ziet, en ook die trouwjurk zonder enige versteviging in de bovenkant, zou je bijna denken van wel
Zonnebankje XXXL, kanten jurk. Hoppa.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:40 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was gewoon een rasechte Samantha, dat iemand zo kan veranderen.Ik houd het voor gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |