Ja maar zou Syl dan zo gezellig met Nikki op de foto gaan vorige weekquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
Ah ja dacht al dat het van Vivi kwam
[..]
ooohwkéééé danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vivi het volgende:
Nieuwe ontwikkeling; net vers gehoord van iemand die het kan weten en die zegt dat het 300% waar is: Raf is vreemdgegaan met Nikki Plessen, ook wel bekend staand als het matras van Hilversum, en Syl is erachter gekomen. Hun huwelijk is definitief voorbij en ze zijn bezig met een mediaplan om het te outen.
Yolanthe heeft echt een paardenbek somsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
Sylvie heeft iets gorilla achtigs wat ik niet niet kan zien..
Die van Casillas en Crouch zijn ook niet verkeerd. Al zie ik net zo lief dat mokkel van Piqué, die heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
6 maanden en tien dagen later dacht Raf: f#ck it, ik out het zelf welquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
Ah ja dacht al dat het van Vivi kwam
[..]
misschien wist ze het nog niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zou Syl dan zo gezellig met Nikki op de foto gaan vorige week
Ohja die roddel was er ook nog, dat Raf met Estelle gingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).
Ja dat heb ik ook ergens gelezen dat Raf het ook met Estele heeft gedaan!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).
Nou zonder make-up is ze ook niet lelijk, ik zou niet klagen als ik er zo uit zou zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
Lelijk is ze niet, maar haarextantions en een make-upje kunnen wonderen doen, ze heeft Leco en ze heeft iemand in dienst die haar aankleed , de laatste mode uit Parijs en Milaan natuurlijk
Wat heeft Estelle hier nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
[..]
Gorilla? Ik zie alleen een beetje van die slangenogen. Yolanthe is ook prachtig als ze haar mond dicht heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is me toch een classy vrouwquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Clavis het volgende:
Dit las ik net...
Niks gezegd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man dat is mevrouw Schweinsteiger.
Iemand vond Sylvie de mooiste voetbalvrouw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft zij met dit DRAMA te maken?
Beide hoeren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Estelle hier nu weer mee te maken?
Ik zou anders een aardig drama willen maken met zo'n lekker wijf op de slaapkamer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij blij dat Badr vast zit...quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja die roddel was er ook nog, dat Raf met Estelle ging
Misschien wilde Sylvie haar wel vergiftigen, grrr.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.
Inderdaad, wat een mokkel is datquote:
Sinds wanneer moet er een goede reden zijn om lekkere wijven te posten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand vond Sylvie de mooiste voetbalvrouw.
Maar okay verder over deze ramp voor het land.
Gastquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste is dat dit de Duitsers harder raakt. De scheiding van Eva en Adolf was daar minder hard aangekomen.
ik doe ook mee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige hier in kamp Sylvie, dus doe maar rustig aan knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |