Ik ben zowat de enige hier in kamp Sylvie, dus doe maar rustig aan knulquote:
Kamp Sylvie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige hier in kamp Sylvie, dus doe maar rustig aan knul
Kom daar eens snel uit danquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben voor de natte hond van Belinda Meuldijk
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar wel een plaatje hoor, mooiste voetbalvrouw
Om nog maar te zwijgen over Ronald zijn stevige kontjequote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vivi het volgende:
Nieuwe ontwikkeling; net vers gehoord van iemand die het kan weten en die zegt dat het 300% waar is: Raf is vreemdgegaan met Nikki Plessen, ook wel bekend staand als het matras van Hilversum, en Syl is erachter gekomen. Hun huwelijk is definitief voorbij en ze zijn bezig met een mediaplan om het te outen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
Ah ja dacht al dat het van Vivi kwam
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar wel een plaatje hoor, mooiste voetbalvrouw
Werd al eerder gezegd. Maar als Sylvie dit wist, en dat lijkt me dan wel, of dat ze iig de roddel ook kent, waarom gaat ze dan in godsnaam met dat wijf op vakantie? Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Geretweet door de vrouw van Lange Frans (en nee, niet vragen waarom ik die volg...geen idee namelijk).quote:Raquel Neede @Reetsjblogs
Ben benieuwd of nu alle dirt boven komt! #RafenSylgate #Estelle #Nikki (baby)
Ja maar zou Syl dan zo gezellig met Nikki op de foto gaan vorige weekquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef speknek het volgende:
[..]
ooohwkéééé danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:13 schreef Vivi het volgende:
Nieuwe ontwikkeling; net vers gehoord van iemand die het kan weten en die zegt dat het 300% waar is: Raf is vreemdgegaan met Nikki Plessen, ook wel bekend staand als het matras van Hilversum, en Syl is erachter gekomen. Hun huwelijk is definitief voorbij en ze zijn bezig met een mediaplan om het te outen.
Yolanthe heeft echt een paardenbek somsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
Sylvie heeft iets gorilla achtigs wat ik niet niet kan zien..
Die van Casillas en Crouch zijn ook niet verkeerd. Al zie ik net zo lief dat mokkel van Piqué, die heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mwahh ik vind Yolanthe bijv al mooier (mits ze niet die duckface trekt). Of die van Kaka..
Sylvie heeft iets gorilla achtigs wat ik niet niet kan zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |