SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
banquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je baggert en dit is geen ONZ.
Dan maar avondje FOK!en?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Echt fijn als mensen afzeggen en je niks meer kunt regelen om te doen. Weer een avond thuiszitten dus.
Ja, alweer.quote:
hahaa wat danquote:
Frans, engels en nederlandsquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Maar LB, welke talen heb je dan in je pakket?
Oh ik had ook nog duits erbijquote:
Ik zou niet weten wat het isquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of is een bong niet zo'n ding waar je aan een slurf moet lurken?
Dan moet je maar vaker langskomen he!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik reageer soms, en dat mag niet in de jng slowchat
Bong:quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of is een bong niet zo'n ding waar je aan een slurf moet lurken?
Ik heb WisBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik had ook nog duits erbijmaar gelukkig geen wiskunde of economie
Zo kan je het op zich wel noemen ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar lurk je toch aan
ik weet niet wat dat a b c d is ofzoquote:
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.
*Mijn dieet word vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.
wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
*Mijn dieet word vegetarisch.
tsja dat kan je vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.
't's vacantie dus neit so seuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt.
Oke ik stop al.
Ik ben ook vegetariër
Beter ga je wel weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
hallo daarquote:
hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat a b c d is ofzomaar ik kan geen wiskunde of rekenen. dus had lekker talenpakket
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.quote:
die met die zingers enzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik wil naar de film Pitch Perfect![]()
Alleen geen geld hehe
om te huilenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.
Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studiequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan ;s? jij was toch 16,17 ofzo?
jaaaquote:
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.quote:
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studie
[..]
je ex is een man?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.
ach joh, school is kut.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...
quote:
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...quote:
Dus je bent een biseksuele persoon?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...
quote:
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere seksequote:
Panseksueelquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen.
je valt gewoon op alles wat mens is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Mijn oma is 46, lekkere milf jongen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
haha ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Danmoet je iets gaan doen wat je interessant vindt, dan is het wel leuk
whut?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef supersof het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeej fokit
tikof jeeeeeeeeeeeeeee
Ik snap ook niet hoe je kan geloven in God of hoe je kan discrimineren, toch bestaat het. Trouwens vind ik rode kool vies, maar andere vinden dat ook lekker, snap ik niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallen
ik zei hoi. tssquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Hoiquote:
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25quote:
Kut. haha.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigquote:
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorWant er zijn nog steeds zat mensen die niet seksueel aantrekkelijk zijn.
Ja, idd, ookal zijn daar ook wel voorkeuren in. Haha. Alleen niet het belangrijkste idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alonequote:
mooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigmaar ja niet heel spectaculair
Gewoon lekker jong en strak hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dusquote:
Alcohol is lekker mits geen champagnequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alone
+ ik werd gedwongen om alcohol te drinken
haha ja wie wil nou niet jong en strakquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon lekker jong en strak hedat ik dat zelf ook ben heeft daar voor mijn gevoel weinig mee te maken, lol.
Lekkere champagne is niet vies, al was de proseco dit jaar beter hier, want de champagne was te zoet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ohjaa dat had ik gelezen ergensquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dus
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op mequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ja hoor primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja wie wil nou niet jong en strak
Fok-itleuk oud en nieuw gehad?
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjaa dat had ik gelezen ergenswat lief van je
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Waarom scheldt je moeder dan op je, zonder enige reden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Jazeker, de dropshot was heerlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor primaJij en Tax ook?
[..]
HahaIk las dat je ging reizen door Europa?
Interrailen ofniet?
Haha lallend het jaar uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jazeker, de dropshot was heerlijk
Komt mij bekend voor, maar bij mij was het Oezo, Vodka, Prosecco, Rum, Whisky, Champagne en wijnquote:
quote:
Goeie middagquote:
Zoveel drank wordt niet eens leuk meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor, maar bij mij was het Oezo, Vodka, Prosecco, Rum, Whisky, Champagne en wijnGeen dropshot, die was al leeg toen ik aan kwam
Oh, ik had gisterochtend niet eens hoofdpijn ofzo, maar ik begon dan ook met drank om 3 uur 's middags en eindigde om 7 uur 's ochtends. Oezo is overigens 1 van mijn lievelingsdrankjes. Hoppa... En dat was er weer 1quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel drank wordt niet eens leuk meerEn oezo
Tsja, ik heb niet zoveel met drankquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh, ik had gisterochtend niet eens hoofdpijn ofzo, maar ik begon dan ook met drank om 3 uur 's middags en eindigde om 7 uur 's ochtends. Oezo is overigens 1 van mijn lievelingsdrankjes. Hoppa... En dat was er weer 1
Ach, ik snuif ook liever, maar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niet zoveel met dranken al helemaal niet sterke drank om 5 uur smiddags
En hoe oud was je ook alweer..?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, ik snuif ook liever, maar ben ik mee gestopt
18 en een half, dat halve jaartje is op dit punt wel van belangquote:
en waarom dan wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
18 en een half, dat halve jaartje is op dit punt wel van belang
Ja lekker strontkots opgeruimd enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw vanochtend heel moe en nu weer opgewekt als de pest!
Lekker dagje thuis geweest?!
Bowiequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lekker strontkots opgeruimd enzo
Om dat ik niet zo heel lang voor mijn 18 was begonnen met snuivenquote:
Verstandig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Om dat ik niet zo heel lang voor mijn 18 was begonnen met snuiven
En waarom begin je met zoiets verslavend als coke?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja dan is het wel belangrijk om te zeggen dat je 18,5 bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb nooit coke gebruikt, mij te duurquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom begin je met zoiets verslavend als coke?
Wat snuif je dan? Druivensuiker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb nooit coke gebruikt, mij te duur
ja echt super goor, jij denken dat ie een scheet laat zit ie gewoon stront te kotsenquote:
jaaa dat is wel de bedoeling iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaIk las dat je ging reizen door Europa?
Interrailen ofniet?
Omdat ik de hond aandacht gaf omdat die bang was voor vuurwerk. "Nee dat mag niet, want dan wordt hij beloond."quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom scheldt je moeder dan op je, zonder enige reden?
En anders ga je toch bij een vriendin ofzo oud&nieuw vieren?![]()
Had vorig jaar ook een vriend die het bij mij ging vieren omdat thuissituatie kut was enzo.
Uhh, wat dacht je van amfetamine... Dom dit...quote:
ohja heel belangrijk welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Alleen de ervaring dat ik het echt heel graag wil doen hahah. Maarja nog geen mogelijkheid toe gehad helaas. Heb je al een gedeelte van Europa waar je heen wilt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa dat is wel de bedoeling iddSamen met vriendin als die nog wilt. Weet niet of ik alleen durf als zij niet meer wilt, maar dat zie ik dan wel. Ervaring met interrailen?
[..]
Omdat ik de hond aandacht gaf omdat die bang was voor vuurwerk. "Nee dat mag niet, want dan wordt hij beloond."
Ohja, vrienden hadden al plannen en dit was denk ik laatste keer thuis. En mn moeder wilde het heel graag blabla.
Normaal slik je dat toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, wat dacht je van amfetamine... Dom dit...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja echt super goor, jij denken dat ie een scheet laat zit ie gewoon stront te kotsen
Eigenlijk wil ik overal heenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de ervaring dat ik het echt heel graag wil doen hahah. Maarja nog geen mogelijkheid toe gehad helaas. Heb je al een gedeelte van Europa waar je heen wilt?
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut je hebt het al verbeterd
Ohja, mietjes..:') naja, ik denk dat ik al weet wat voor type jij bent.En mij dan nog dom noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.
Ja jij snuift het dus nu ben je wel cool man!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.
hij laat nu weer scheten, bij mijn moeder dit keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]net op tijd..
En nee niet stiekem me quote verbeteren!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij laat nu weer scheten, bij mijn moeder dit keer
Zweden is duur he. Je kan beter naar Oost-Europa als je nog nooit hebt gedaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik overal heenMaar denk dat we naar het zuiden gaan. Alhoewel ik ook heel graag naar Zweden enzo wil, maar dan wil ik eerst de taal kunnen spreken
ieder zijn ding zullen we maar zeggen, ik voel me te cool voor snuiven dus bak ik elke week een spacecake.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Smakelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
3x raden wie er zo uit eten gaat... Sushi
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Ik vind het wel jammer dat fok-it mij helemaal is vergeten
Haha ja kan wel duur zijn, maar wil er toch heen! Ik denk dat het Italië en Spanje enzo wordt. Maar ik zie nog welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zweden is duur he. Je kan beter naar Oost-Europa als je nog nooit hebt gedaan.
Waar noem ik jou dom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, mietjes..:') naja, ik denk dat ik al weet wat voor type jij bent.En mij dan nog dom noemen
Nee je kan gewoon alles weg klikken dan alquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
Eh tax, als ik die petitie teken, moet je dan per se een donatie maken?
Haha. Traditionele route is Nederland-Parijs-Barcelona en dan via Italie, Praag en Berlijn terug naar Nederland geloof ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja kan wel duur zijn, maar wil er toch heen! Ik denk dat het Italië en Spanje enzo wordt. Maar ik zie nog wel
Dankjewelquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik ben al 3 dagen uit etenSoort van althans
Is goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankjewelik post zo wel even een foto in de wa
Doe je goed! Waarheen allemaal?
ah okeequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon alles weg klikken dan al
Oh dat is wel heel erg leuk, al zou ik hem andersom doen eigenlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Traditionele route is Nederland-Parijs-Barcelona en dan via Italie, Praag en Berlijn terug naar Nederland geloof ikIk ben wel jaloers hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een badgurll ben ik ook, komt vast door de spacecake
Ik ook haha. Dan eindig je met een paar dagen op het strand ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okee
[..]
Oh dat is wel heel erg leuk, al zou ik hem andersom doen eigenlijk
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een badgurll ben ik ook, komt vast door de spacecake
jij snapt het!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook haha. Dan eindig je met een paar dagen op het strand ofzo
Als je vriendin niet meer wilt.. you know where to go hahaquote:
heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee hoor daar doe jij toch niet aan?
Ik was van de week bij Molly en Matthew, die hadden er toevallig ook een!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik chill hem nu bij Josh en Ben
jaa is goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je vriendin niet meer wilt.. you know where to go haha
die is wel mooier dan die van Josh en Benquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was van de week bij Molly en Matthew, die hadden er toevallig ook een!
[ afbeelding ]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaquote:
Ik zal je wel ff bellen als ze weer een feestje geven. Zulke mooie taarten altijd! Je mag vast mee zijn heel gastvrije mensen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die is wel mooier dan die van Josh en Ben
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
3x raden wie er zo uit eten gaat... Sushi
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb maar ik heb het nog nooit gegeten neequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh niet dan?Heb je wel eens gegeten van een spacecake dan?
Ik wel 1 keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb maar ik heb het nog nooit gegeten nee
ja is prima! Gezelligquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff bellen als ze weer een feestje geven. Zulke mooie taarten altijd! Je mag vast mee zijn heel gastvrije mensen!
Ach, als ik oordoppen mee heb, en het is er helemaal donker vind ik het goed. Als slaap ik liever niet met enge mannen in een kamer ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaIk ben dan nog wel redelijk op mijn privacy gesteld qua slapen enzo. en dat moet je eigenlijk niet willen als je gaat backpacken.
Mooiquote:
Ik wil je wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en je instoppen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaIk ben dan nog wel redelijk op mijn privacy gesteld qua slapen enzo. en dat moet je eigenlijk niet willen als je gaat backpacken.
Dat weet je natuurlijk nooit hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, als ik oordoppen mee heb, en het is er helemaal donker vind ik het goed. Als slaap ik liever niet met enge mannen in een kamer ofzo
Ja is nog best wel lastig. Ik had het toen zelf niet gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wilde het ook ooit eens eten maar ik ben lui
Nee, 2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Aah dus daar ben je al iets van 3 dagen nu?
Ja dan zoek ik wel iets anders om te slapen hehe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit heMijn broertje ging met zijn vriend weekendje naar Berlijn en de nachttrein naar huis zaten ze de hele nacht naast dronken turken
Als je daarna maar niet naar me gaat lopen kijken terwijl ik slaap engerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil je wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en je instoppen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daarna maar niet naar me gaat lopen kijken terwijl ik slaap engerd.
ja dan is het makkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is nog best wel lastig. Ik had het toen zelf niet gemaakt
oh coolquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Sof, http://www.worldonrails.nl/ goeie site ervooren een forum waar je goeie tips vandaan kan halen enzo
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh cool![]()
Maar nu krijg ik er helemaal zin in terwijl het nog vijf maanden duurt ofzo
Nah komt wel vanzelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden heReisschema maken, toeslagen alvast reserveren, kijken voor hostels. Budget. alles. Is veel voorbereiding hoor
Haha ja dat is ook wel leuker misschien. Gewoon kijken waar je uitkomtquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah komt wel vanzelfIk kijk tegen die tijd wel. Ik ben niet zo'n planner haha
wat een gedoequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden heReisschema maken, toeslagen alvast reserveren, kijken voor hostels. Budget. alles. Is veel voorbereiding hoor
Jaa iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook wel leuker misschien. Gewoon kijken waar je uitkomt
Toch veel leuker dan een week Lloret de Marquote:
Uhm toevallg niet neequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it, jullie verkopen toevallig geen camera he?
Dat zal er sowieso wel 1 nacht van komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa iddnatuurlijk wel kijken naar welke landen enzo. Je komt toch wel terecht. En anders dan slaap ik als een zwerver
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Marquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veel leuker dan een week Lloret de Mar
[..]
Uhm toevallg niet neeHoezo?
Goede keusquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Mar
Berlijn en Londen is tof inderdaad. Ga je vaak naar het buitenland op vakantie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Mar
hahaha neeeee ik ben nu al bang voor zwervers : (quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er sowieso wel 1 nacht van komenop een treinstation ofzo. Maar dat is juist avontuurlijk toch?
Ben in 10 jaar maar 1x naar het buitenland geweest, Frankrijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berlijn en Londen is tof inderdaad. Ga je vaak naar het buitenland op vakantie?
Frankrijk is kut ja, behalve Parijs.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben in 10 jaar maar 1x naar het buitenland geweest, Frankrijk
Daarvoor gingen we elk jaar naar cran canaria
Parijs vind ik juist kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk is kut ja, behalve Parijs.
Hm oke
Je moet ook niet alleen onder de Eifeltoren gaan staan in Parijsquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Parijs vind ik juist kutsowieso Frankrijk
Maar naar Berlijn en Londen zou ik wel heel graag willen
mijn familie woont er en nu zijn het hatersquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
Wat hebben jullie tegen Frankrijk
Ik ga nog steeds een keer met mn vader naar Londen
Huh haten ze nu op Nederland ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn familie woont er en nu zijn het haters
Zo zijn Fransozen hequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn familie woont er en nu zijn het haters
nee niksquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veel leuker dan een week Lloret de Mar
[..]
Uhm toevallg niet neeHoezo?
mwa haten is een groot woord maar ze zijn wel van mening dat het in Frankrijk veeel beter is dan hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh haten ze nu op Nederland ofzo?
Wat is dat voor een geheimzinnig gedoequote:
Is misschien wel zo. Als zij dat zo ervaren ten minstequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa haten is een groot woord maar ze zijn wel van mening dat het in Frankrijk veeel beter is dan hier
SORRRRRYquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat voor een geheimzinnig gedoe
achja ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Is misschien wel zo. Als zij dat zo ervaren ten minste
Hallonquote:
Jij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie gaat er binnenkort naar Amerika?
Nee, I wishquote:
Laat mij je meenemen naar New York danquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij je meenemen naar New York dan
Ja daarom hahaquote:
En dan een hotel in Little Italy, dan heb je het allebeiquote:
Dat zou best cool zijn jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een hotel in Little Italy, dan heb je het allebei
Wie weet, wie weet..quote:
Ja ga me nog jaloerser makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
Ik lees die reisverslagen en nu wil ik ook weg.
Ik had trouwens gekeken naar tickets naar New York, en dat is ook maar 160 euro in april. Dus misschien ga ik dat doen ipv europa. Maar ik weet het nog niet.
Maar dat ze ik dan wel tegen die tijd.
hahahaa kan jij toch ook doenquote:
Alleen gaan is niet zo leukquote:
Heb je niemand om mee te gaan dan : (quote:
Ingeburgerdquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zijn gewoon Nederlands
Jaaaa leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil met de auto naar Berlijn
Nee niet echt haha. But thats okayquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je niemand om mee te gaan dan : (
aaawhquote:
Duits is makkelijk tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ga ik dan serieus voor oefenen want duits
Ach, komt wel goedquote:
Dat zegt niks als je hier naar die allochtonen kijktquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja na 5 jaar voor hun
ja maar is alweer 6 jaar geleden dat ik dat als vak hadquote:
ja daar heb ik ook een hekel aan daarom zou ik me schamen voor ze als zij nog niet ingeburgerd warenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niks als je hier naar die allochtonen kijkt
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een hekel aan daarom zou ik me schamen voor ze als zij nog niet ingeburgerd waren
mm jaa okee, maar als je het hoort kan je het wel begrijpen. Dat is er zo handig aan hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar is alweer 6 jaar geleden dat ik dat als vak hadwel jammer want ik vind het een geweldige taal
ja daarom! Alleen praten gaat wat lastiger omdat ik niet meer weet wat wat is enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mm jaa okee, maar als je het hoort kan je het wel begrijpen. Dat is er zo handig aan haha
aah ja dat is wel logisch als je het niet bijhoudt!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom! Alleen praten gaat wat lastiger omdat ik niet meer weet wat wat is enzo
Met dat zakdoekjequote:
Mijn opa zegt dat constant. Annoying!quote:
haha ik maak mij er ook schuldig aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn opa zegt dat constant. Annoying!
Schaam je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik maak mij er ook schuldig aan![]()
Zelfgemaakte pizzaquote:
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarover praten vrolijkt me niet op. DUS DAT VROEG IK NIET JA
je hoeft niet meteen te krijsenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarover praten vrolijkt me niet op. DUS DAT VROEG IK NIET JA
IK KRIJS ALS IK WIL KRIJSEN VERDOEMMEquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen
Je bent van steenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
en waarom is nog niemand me aan het opvrolijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |