ja dan is het makkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is nog best wel lastig. Ik had het toen zelf niet gemaakt
oh coolquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Sof, http://www.worldonrails.nl/ goeie site ervooren een forum waar je goeie tips vandaan kan halen enzo
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oh cool![]()
Maar nu krijg ik er helemaal zin in terwijl het nog vijf maanden duurt ofzo
Nah komt wel vanzelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden heReisschema maken, toeslagen alvast reserveren, kijken voor hostels. Budget. alles. Is veel voorbereiding hoor
Haha ja dat is ook wel leuker misschien. Gewoon kijken waar je uitkomtquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah komt wel vanzelfIk kijk tegen die tijd wel. Ik ben niet zo'n planner haha
wat een gedoequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je ook maanden van te voren voorbereiden heReisschema maken, toeslagen alvast reserveren, kijken voor hostels. Budget. alles. Is veel voorbereiding hoor
Jaa iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook wel leuker misschien. Gewoon kijken waar je uitkomt
Toch veel leuker dan een week Lloret de Marquote:
Uhm toevallg niet neequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it, jullie verkopen toevallig geen camera he?
Dat zal er sowieso wel 1 nacht van komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa iddnatuurlijk wel kijken naar welke landen enzo. Je komt toch wel terecht. En anders dan slaap ik als een zwerver
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Marquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veel leuker dan een week Lloret de Mar
[..]
Uhm toevallg niet neeHoezo?
Goede keusquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Mar
Berlijn en Londen is tof inderdaad. Ga je vaak naar het buitenland op vakantie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga sowieso liever naar Berlijn of Londen dan naar Lloret de Mar
hahaha neeeee ik ben nu al bang voor zwervers : (quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er sowieso wel 1 nacht van komenop een treinstation ofzo. Maar dat is juist avontuurlijk toch?
Ben in 10 jaar maar 1x naar het buitenland geweest, Frankrijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berlijn en Londen is tof inderdaad. Ga je vaak naar het buitenland op vakantie?
Frankrijk is kut ja, behalve Parijs.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben in 10 jaar maar 1x naar het buitenland geweest, Frankrijk
Daarvoor gingen we elk jaar naar cran canaria
Parijs vind ik juist kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk is kut ja, behalve Parijs.
Hm oke
Je moet ook niet alleen onder de Eifeltoren gaan staan in Parijsquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Parijs vind ik juist kutsowieso Frankrijk
Maar naar Berlijn en Londen zou ik wel heel graag willen
mijn familie woont er en nu zijn het hatersquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
Wat hebben jullie tegen Frankrijk
Ik ga nog steeds een keer met mn vader naar Londen
Huh haten ze nu op Nederland ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn familie woont er en nu zijn het haters
Zo zijn Fransozen hequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn familie woont er en nu zijn het haters
nee niksquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veel leuker dan een week Lloret de Mar
[..]
Uhm toevallg niet neeHoezo?
mwa haten is een groot woord maar ze zijn wel van mening dat het in Frankrijk veeel beter is dan hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh haten ze nu op Nederland ofzo?
Wat is dat voor een geheimzinnig gedoequote:
Is misschien wel zo. Als zij dat zo ervaren ten minstequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa haten is een groot woord maar ze zijn wel van mening dat het in Frankrijk veeel beter is dan hier
SORRRRRYquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat voor een geheimzinnig gedoe
achja ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Is misschien wel zo. Als zij dat zo ervaren ten minste
Hallonquote:
Jij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie gaat er binnenkort naar Amerika?
Nee, I wishquote:
Laat mij je meenemen naar New York danquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat mij je meenemen naar New York dan
Ja daarom hahaquote:
En dan een hotel in Little Italy, dan heb je het allebeiquote:
Dat zou best cool zijn jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een hotel in Little Italy, dan heb je het allebei
Wie weet, wie weet..quote:
Ja ga me nog jaloerser makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
Ik lees die reisverslagen en nu wil ik ook weg.
Ik had trouwens gekeken naar tickets naar New York, en dat is ook maar 160 euro in april. Dus misschien ga ik dat doen ipv europa. Maar ik weet het nog niet.
Maar dat ze ik dan wel tegen die tijd.
hahahaa kan jij toch ook doenquote:
Alleen gaan is niet zo leukquote:
Heb je niemand om mee te gaan dan : (quote:
Ingeburgerdquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zijn gewoon Nederlands
Jaaaa leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil met de auto naar Berlijn
Nee niet echt haha. But thats okayquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je niemand om mee te gaan dan : (
aaawhquote:
Duits is makkelijk tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ga ik dan serieus voor oefenen want duits
Ach, komt wel goedquote:
Dat zegt niks als je hier naar die allochtonen kijktquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja na 5 jaar voor hun
ja maar is alweer 6 jaar geleden dat ik dat als vak hadquote:
ja daar heb ik ook een hekel aan daarom zou ik me schamen voor ze als zij nog niet ingeburgerd warenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niks als je hier naar die allochtonen kijkt
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een hekel aan daarom zou ik me schamen voor ze als zij nog niet ingeburgerd waren
mm jaa okee, maar als je het hoort kan je het wel begrijpen. Dat is er zo handig aan hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar is alweer 6 jaar geleden dat ik dat als vak hadwel jammer want ik vind het een geweldige taal
ja daarom! Alleen praten gaat wat lastiger omdat ik niet meer weet wat wat is enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mm jaa okee, maar als je het hoort kan je het wel begrijpen. Dat is er zo handig aan haha
aah ja dat is wel logisch als je het niet bijhoudt!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom! Alleen praten gaat wat lastiger omdat ik niet meer weet wat wat is enzo
Met dat zakdoekjequote:
Mijn opa zegt dat constant. Annoying!quote:
haha ik maak mij er ook schuldig aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn opa zegt dat constant. Annoying!
Schaam je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik maak mij er ook schuldig aan![]()
Zelfgemaakte pizzaquote:
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarover praten vrolijkt me niet op. DUS DAT VROEG IK NIET JA
je hoeft niet meteen te krijsenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarover praten vrolijkt me niet op. DUS DAT VROEG IK NIET JA
IK KRIJS ALS IK WIL KRIJSEN VERDOEMMEquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen te krijsen
Je bent van steenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
en waarom is nog niemand me aan het opvrolijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |