Als je vriendin niet meer wilt.. you know where to go hahaquote:
heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee hoor daar doe jij toch niet aan?
Ik was van de week bij Molly en Matthew, die hadden er toevallig ook een!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik chill hem nu bij Josh en Ben
jaa is goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je vriendin niet meer wilt.. you know where to go haha
die is wel mooier dan die van Josh en Benquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was van de week bij Molly en Matthew, die hadden er toevallig ook een!
[ afbeelding ]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaquote:
Ik zal je wel ff bellen als ze weer een feestje geven. Zulke mooie taarten altijd! Je mag vast mee zijn heel gastvrije mensen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die is wel mooier dan die van Josh en Ben
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
3x raden wie er zo uit eten gaat... Sushi
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb maar ik heb het nog nooit gegeten neequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh niet dan?Heb je wel eens gegeten van een spacecake dan?
Ik wel 1 keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb maar ik heb het nog nooit gegeten nee
ja is prima! Gezelligquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff bellen als ze weer een feestje geven. Zulke mooie taarten altijd! Je mag vast mee zijn heel gastvrije mensen!
Ach, als ik oordoppen mee heb, en het is er helemaal donker vind ik het goed. Als slaap ik liever niet met enge mannen in een kamer ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaIk ben dan nog wel redelijk op mijn privacy gesteld qua slapen enzo. en dat moet je eigenlijk niet willen als je gaat backpacken.
Mooiquote:
Ik wil je wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en je instoppen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel redelijk avontuurlijk, maar ik zou een hostel met 6 man delen of een slaaptrein alleen niks vinden hahaIk ben dan nog wel redelijk op mijn privacy gesteld qua slapen enzo. en dat moet je eigenlijk niet willen als je gaat backpacken.
Dat weet je natuurlijk nooit hequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, als ik oordoppen mee heb, en het is er helemaal donker vind ik het goed. Als slaap ik liever niet met enge mannen in een kamer ofzo
Ja is nog best wel lastig. Ik had het toen zelf niet gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wilde het ook ooit eens eten maar ik ben lui
Nee, 2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Aah dus daar ben je al iets van 3 dagen nu?
Ja dan zoek ik wel iets anders om te slapen hehe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit heMijn broertje ging met zijn vriend weekendje naar Berlijn en de nachttrein naar huis zaten ze de hele nacht naast dronken turken
Als je daarna maar niet naar me gaat lopen kijken terwijl ik slaap engerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil je wel een verhaaltje voorlezen voor het slapen gaan en je instoppen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daarna maar niet naar me gaat lopen kijken terwijl ik slaap engerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |