Ik heb nooit coke gebruikt, mij te duurquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom begin je met zoiets verslavend als coke?
Wat snuif je dan? Druivensuiker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb nooit coke gebruikt, mij te duur
ja echt super goor, jij denken dat ie een scheet laat zit ie gewoon stront te kotsenquote:
jaaa dat is wel de bedoeling iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaIk las dat je ging reizen door Europa?
Interrailen ofniet?
Omdat ik de hond aandacht gaf omdat die bang was voor vuurwerk. "Nee dat mag niet, want dan wordt hij beloond."quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom scheldt je moeder dan op je, zonder enige reden?
En anders ga je toch bij een vriendin ofzo oud&nieuw vieren?![]()
Had vorig jaar ook een vriend die het bij mij ging vieren omdat thuissituatie kut was enzo.
Uhh, wat dacht je van amfetamine... Dom dit...quote:
ohja heel belangrijk welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Om dat ik niet zo heel lang voor mijn 18 was begonnen met snuiven
Alleen de ervaring dat ik het echt heel graag wil doen hahah. Maarja nog geen mogelijkheid toe gehad helaas. Heb je al een gedeelte van Europa waar je heen wilt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa dat is wel de bedoeling iddSamen met vriendin als die nog wilt. Weet niet of ik alleen durf als zij niet meer wilt, maar dat zie ik dan wel. Ervaring met interrailen?
[..]
Omdat ik de hond aandacht gaf omdat die bang was voor vuurwerk. "Nee dat mag niet, want dan wordt hij beloond."
Ohja, vrienden hadden al plannen en dit was denk ik laatste keer thuis. En mn moeder wilde het heel graag blabla.
Normaal slik je dat toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, wat dacht je van amfetamine... Dom dit...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja echt super goor, jij denken dat ie een scheet laat zit ie gewoon stront te kotsen
Eigenlijk wil ik overal heenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de ervaring dat ik het echt heel graag wil doen hahah. Maarja nog geen mogelijkheid toe gehad helaas. Heb je al een gedeelte van Europa waar je heen wilt?
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut je hebt het al verbeterd
Ohja, mietjes..:') naja, ik denk dat ik al weet wat voor type jij bent.En mij dan nog dom noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.
Ja jij snuift het dus nu ben je wel cool man!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, alleen mietjes slikken het. Het is meestal in poeder vorm en dan geeft snuiven een beter effect.
hij laat nu weer scheten, bij mijn moeder dit keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]net op tijd..
En nee niet stiekem me quote verbeteren!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij laat nu weer scheten, bij mijn moeder dit keer
Zweden is duur he. Je kan beter naar Oost-Europa als je nog nooit hebt gedaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik overal heenMaar denk dat we naar het zuiden gaan. Alhoewel ik ook heel graag naar Zweden enzo wil, maar dan wil ik eerst de taal kunnen spreken
ieder zijn ding zullen we maar zeggen, ik voel me te cool voor snuiven dus bak ik elke week een spacecake.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |