Ik snap ook niet hoe je kan geloven in God of hoe je kan discrimineren, toch bestaat het. Trouwens vind ik rode kool vies, maar andere vinden dat ook lekker, snap ik niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallen
ik zei hoi. tssquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Hoiquote:
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25quote:
Kut. haha.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigquote:
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorWant er zijn nog steeds zat mensen die niet seksueel aantrekkelijk zijn.
Ja, idd, ookal zijn daar ook wel voorkeuren in. Haha. Alleen niet het belangrijkste idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alonequote:
mooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigmaar ja niet heel spectaculair
Gewoon lekker jong en strak hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dusquote:
Alcohol is lekker mits geen champagnequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alone
+ ik werd gedwongen om alcohol te drinken
haha ja wie wil nou niet jong en strakquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon lekker jong en strak hedat ik dat zelf ook ben heeft daar voor mijn gevoel weinig mee te maken, lol.
Lekkere champagne is niet vies, al was de proseco dit jaar beter hier, want de champagne was te zoet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ohjaa dat had ik gelezen ergensquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dus
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op mequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ja hoor primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja wie wil nou niet jong en strak
Fok-itleuk oud en nieuw gehad?
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjaa dat had ik gelezen ergenswat lief van je
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Waarom scheldt je moeder dan op je, zonder enige reden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Jazeker, de dropshot was heerlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor primaJij en Tax ook?
[..]
HahaIk las dat je ging reizen door Europa?
Interrailen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |