Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studiequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan ;s? jij was toch 16,17 ofzo?
jaaaquote:
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.quote:
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studie
[..]
je ex is een man?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.
ach joh, school is kut.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...
quote:
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...quote:
Dus je bent een biseksuele persoon?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...
quote:
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere seksequote:
Panseksueelquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen.
je valt gewoon op alles wat mens is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Mijn oma is 46, lekkere milf jongen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
haha ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Danmoet je iets gaan doen wat je interessant vindt, dan is het wel leuk
whut?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef supersof het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeej fokit
tikof jeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |