Bong:quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of is een bong niet zo'n ding waar je aan een slurf moet lurken?
Ik heb WisBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik had ook nog duits erbijmaar gelukkig geen wiskunde of economie
Zo kan je het op zich wel noemen ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar lurk je toch aan
ik weet niet wat dat a b c d is ofzoquote:
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.
*Mijn dieet word vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.
wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
*Mijn dieet word vegetarisch.
tsja dat kan je vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.
't's vacantie dus neit so seuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt.
Oke ik stop al.
Ik ben ook vegetariër
Beter ga je wel weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
hallo daarquote:
hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat a b c d is ofzomaar ik kan geen wiskunde of rekenen. dus had lekker talenpakket
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.quote:
die met die zingers enzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik wil naar de film Pitch Perfect![]()
Alleen geen geld hehe
om te huilenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |