SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
banquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je baggert en dit is geen ONZ.
Dan maar avondje FOK!en?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
Echt fijn als mensen afzeggen en je niks meer kunt regelen om te doen. Weer een avond thuiszitten dus.
Ja, alweer.quote:
hahaa wat danquote:
Frans, engels en nederlandsquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Maar LB, welke talen heb je dan in je pakket?
Oh ik had ook nog duits erbijquote:
Ik zou niet weten wat het isquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of is een bong niet zo'n ding waar je aan een slurf moet lurken?
Dan moet je maar vaker langskomen he!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik reageer soms, en dat mag niet in de jng slowchat
Bong:quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of is een bong niet zo'n ding waar je aan een slurf moet lurken?
Ik heb WisBquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik had ook nog duits erbijmaar gelukkig geen wiskunde of economie
Zo kan je het op zich wel noemen ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar lurk je toch aan
ik weet niet wat dat a b c d is ofzoquote:
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens, discussie over dierenmishandeling en ik vind weer dat ik vegetarisch moet worden, mijn moeder word gek.
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja gekken mishandelen dieren, daar helpt geen vlees eten echt niet tegen.
*Mijn dieet word vegetarisch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je wordt vegetariër, niet vegetarisch.
wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
*Mijn dieet word vegetarisch.
tsja dat kan je vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, dieren die worden geslacht is ook uitbuiting/mishandeling/zinloos doden. Dus, tja.
't's vacantie dus neit so seuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
wordt.
Oke ik stop al.
Ik ben ook vegetariër
Beter ga je wel weerquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
't's vacantie dus neit so seuren.
Overigens ga ik niet meer naar school
hallo daarquote:
hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat a b c d is ofzomaar ik kan geen wiskunde of rekenen. dus had lekker talenpakket
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.quote:
die met die zingers enzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
Ik wil naar de film Pitch Perfect![]()
Alleen geen geld hehe
om te huilenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb een ex die daadwerkelijk altijd zo typte.
Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studiequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan ;s? jij was toch 16,17 ofzo?
jaaaquote:
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.quote:
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja. Maar gestopt met studie
[..]
je ex is een man?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, best wel. Deed ik niet, ik ging z'n drankvoorraad opdrinken.
ach joh, school is kut.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, de laatste keer dat ik serieus iets deed op school was ik ook iets van 16...
quote:
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...quote:
Dus je bent een biseksuele persoon?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mannelijke exen, vrouwelijke exen, crossdresser exen, transgender exen. Uhh, ja...
quote:
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere seksequote:
Panseksueelquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen.
je valt gewoon op alles wat mens is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want biseksuele mensen vallen alleen op mannen en vrouwen en niet op mensen van andere sekse
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je valt gewoon op alles wat mens is?
Rare vraag misschien maar ik snap het niet helemaal
Mijn oma is 46, lekkere milf jongen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
haha ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Danmoet je iets gaan doen wat je interessant vindt, dan is het wel leuk
whut?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef supersof het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeej fokit
tikof jeeeeeeeeeeeeeee
Ik snap ook niet hoe je kan geloven in God of hoe je kan discrimineren, toch bestaat het. Trouwens vind ik rode kool vies, maar andere vinden dat ook lekker, snap ik niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke. Ik snap niet wat er aan is om op transgenders ofzo te vallen
ik zei hoi. tssquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Hoiquote:
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25quote:
Kut. haha.quote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van wat dan ook boven de 25
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Panseksuelen vallen trouwens gewoon op karakter/innerlijk en kijken niet eerst of diegene een man/vrouw/transgender etc etc is. toch?
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigquote:
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel naar uiterlijk hoorWant er zijn nog steeds zat mensen die niet seksueel aantrekkelijk zijn.
Ja, idd, ookal zijn daar ook wel voorkeuren in. Haha. Alleen niet het belangrijkste idd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer. dat je eerste prioriteit niet de sekse is.
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ja, je snapt hem. Qua geslacht is dat dan heIk vind je oma niet seksueel aantrekkelijk (denk ik)
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alonequote:
mooiquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel oke. Mijn moeder is de ergste niet gelukkigmaar ja niet heel spectaculair
Gewoon lekker jong en strak hequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah oke dus wel mensen van rond jouw leeftijd dus?
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dusquote:
Alcohol is lekker mits geen champagnequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
op een gegeven moment lag ik alleen op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever Alone
+ ik werd gedwongen om alcohol te drinken
haha ja wie wil nou niet jong en strakquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon lekker jong en strak hedat ik dat zelf ook ben heeft daar voor mijn gevoel weinig mee te maken, lol.
Lekkere champagne is niet vies, al was de proseco dit jaar beter hier, want de champagne was te zoet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ohjaa dat had ik gelezen ergensquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naar men moeder gegaan, die was alleen voor het eerst tijdens oudejaarsavond. en vond ze beetje vervelend dus. En verder had ik toch niks te doen dus
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op mequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol is lekker mits geen champagne![]()
En je kan het toch ook gezellig hebben met je ouders en bezoek als dat er is?
Ik zat ook maar gewoon thuis, toevallig de buurjongens/meisjes ook,
Ja hoor primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja wie wil nou niet jong en strak
Fok-itleuk oud en nieuw gehad?
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjaa dat had ik gelezen ergenswat lief van je
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Waarom scheldt je moeder dan op je, zonder enige reden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is vies. En mn moeder was weer lekker aan het schelden op meen mn vader en broertjes waren buiten vuurwerk aan het afsteken.
Jazeker, de dropshot was heerlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor primaJij en Tax ook?
[..]
HahaIk las dat je ging reizen door Europa?
Interrailen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |