Zondag is niet altijd even handig i.v.m. activiteiten die dan niet open zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Doe gewoon een zondag. Dan kan bijna altijd iedereen.
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ikquote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag is niet altijd even handig i.v.m. activiteiten die dan niet open zijn.
Dat zou kunnen. Als er nou even een polletje komt wie wat wilt doen en hoeveel te besteden heeft, dan kunnen we daarover beslissen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ik
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Als er nou even een polletje komt wie wat wilt doen en hoeveel te besteden heeft, dan kunnen we daarover beslissen.
Dank u.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create
Er is nog geen datum vastgelegd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef KingRoland het volgende:
bijna januari jongens , doe gewoon snel
Ik zou het enigszins lowbudget houden. Niet alle jongeren hebben het ruim, en karten is redelijk aan de prijs. Zeker als daar ook al reiskosten bijkomenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ik
Als we een klein groepje hebben die willen lasergamen (ik heb daar niet op gestemd, maar ik vind het prima), dan kan de rest ondertussen een drankje doen, denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
Lasergamen![]()
Oke het is wel duidelijk wie er als enigste daar op heb gestemd... je kan daar ook drinken
En op de zondag avond is 4 uur lasergamen 22,50
Is er eigenlijk al een datum besproken?quote:Op zondag 16 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we een klein groepje hebben die willen lasergamen (ik heb daar niet op gestemd, maar ik vind het prima), dan kan de rest ondertussen een drankje doen, denk ik.
Je gaat toch niet de volle 4 uur lasergamen.
Nope.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een datum besproken?
Moet je opletten wie er in het topic posten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef wazmetjouwG het volgende:
Klein vraagje wordt dit een sausagefest of komen er ook meiden?
quote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef -niemand- het volgende:
waar precies word de meet gehouden?
hopelijk niet te ver weg
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik haal even de OP weg.
Als er een nieuwe datum en tijd is gevonden komt hij weer terug.
Zie op mobiel niet dat geslachtpoppetje maatquote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je opletten wie er in het topic posten.
Als je niet weet wie er een mannetje is, en wie een vrouwtje in JNG! kom je hier niet vaak..quote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Zie op mobiel niet dat geslachtpoppetje maat
klik dan op het profielquote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Aan de zijkant zie je een roze of blauw kleurtje. Je kunt wel raden wat wat is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Haha thanke bro haha voel me nu echt dom maar echt bedankt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan de zijkant zie je een roze of blauw kleurtje. Je kunt wel raden wat wat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |