Haha lallend het jaar uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jazeker, de dropshot was heerlijk
Komt mij bekend voor, maar bij mij was het Oezo, Vodka, Prosecco, Rum, Whisky, Champagne en wijnquote:
quote:
Goeie middagquote:
Zoveel drank wordt niet eens leuk meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor, maar bij mij was het Oezo, Vodka, Prosecco, Rum, Whisky, Champagne en wijnGeen dropshot, die was al leeg toen ik aan kwam
Oh, ik had gisterochtend niet eens hoofdpijn ofzo, maar ik begon dan ook met drank om 3 uur 's middags en eindigde om 7 uur 's ochtends. Oezo is overigens 1 van mijn lievelingsdrankjes. Hoppa... En dat was er weer 1quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel drank wordt niet eens leuk meerEn oezo
Tsja, ik heb niet zoveel met drankquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh, ik had gisterochtend niet eens hoofdpijn ofzo, maar ik begon dan ook met drank om 3 uur 's middags en eindigde om 7 uur 's ochtends. Oezo is overigens 1 van mijn lievelingsdrankjes. Hoppa... En dat was er weer 1
Ach, ik snuif ook liever, maar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niet zoveel met dranken al helemaal niet sterke drank om 5 uur smiddags
En hoe oud was je ook alweer..?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, ik snuif ook liever, maar ben ik mee gestopt
18 en een half, dat halve jaartje is op dit punt wel van belangquote:
en waarom dan wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
18 en een half, dat halve jaartje is op dit punt wel van belang
Ja lekker strontkots opgeruimd enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw vanochtend heel moe en nu weer opgewekt als de pest!
Lekker dagje thuis geweest?!
Bowiequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lekker strontkots opgeruimd enzo
Om dat ik niet zo heel lang voor mijn 18 was begonnen met snuivenquote:
Verstandig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Om dat ik niet zo heel lang voor mijn 18 was begonnen met snuiven
En waarom begin je met zoiets verslavend als coke?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja dan is het wel belangrijk om te zeggen dat je 18,5 bentquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |