SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al heb je daar nogal fysiek contact met elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En voetbal, zo veel mogelijk goals maken
Joh, van Gerwen heeft al genoeg partijen gehad dit jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:31 schreef Grifte het volgende:
Ben benieuwd of Wade zich aan het niveau van MvG kan optrekken, of dat hij juist ervoor zorgt dat Mike matig gaat gooien. Verwacht wel een zware wedstrijd.
Dat heeft ie idd prima voor elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef TeeJay. het volgende:
lekker wijf wel, die vriendin van lewis.
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Michael is nu de nieuwe nr 4 van de wereld. Behalve als Barney het toernooi wint
Oh, ik heb die info van het officiele dartsforum, zullen het wel fout hebben dan.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2
Zou het wel verdienen. Veruit de beste speler van 2012 op misschien Phil na bij de PDC. Zowel op de vloer als op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2
wat te denken van de organisatoren van Het WDF WKquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Lakeside gaat weer pijn aan de ogen doen na dit WK.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef mark211175 het volgende:
Godsamme zeg stond echt een half uur na the shaken van die thriller tussen MvG en Lewis. Dit beloofd nog wat voor de komende wedstrijden. Morgen lekker weer op het puntje van mijn stoel zitten. waanzinnig gewoon....
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef polderturk het volgende:
Goed bezig Michael!!!!
De man in vorm!!!!! Een gemiddelde van 104. Niet slecht.
Taylor is ook in vorm. Ik heb begrepen dat hij pas een set heeft verloren tot nu toe.
Wat is het gemiddelde van Raymond over het hele toernooi? En van de andere halve finalisten? Kunnen we dat ergens makkelijk achterhalen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.
Barneveld 99.93quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde van Raymond over het hele toernooi? En van de andere halve finalisten? Kunnen we dat ergens makkelijk achterhalen?
Het gaat er vooral om je eigen legs te houden en zo nu en dan op de legs van je tegenstander te pieken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vind, zoals van Barneveld zelf ook aangeeft, percentage dubbels nog belangrijker. Kunt lekker hoog gooien , maar als je je dubbels mist ben je de sjaak.
Het is en blijft lastig, maar Taylor heeft in het totaal tot nu toe slechts 9 legs verloren tegen Barney 21.quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.
Yup en je dubbels uitgooien. Zo vaak gezien dat iemand 140 en 180 gooit in een leg en vervolgens "choked" op de dubbel, tegenstander pakt vervolgens de leg omdat ie zijn dubbel wel ineens gooit.quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om je eigen legs te houden en zo nu en dan op de legs van je tegenstander te pieken.
Haha, zet er eens een plaatje van shrek naast wordt ie nu door dat groene shirt ook mee vergeleken.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Haha, zet er eens een plaatje van shrek naast wordt ie nu door dat groene shirt ook mee vergeleken.
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Bruce117 het volgende:
Paul Lim tot nu toe nog de enige met een 170 finish
Het enige waar ik angstig voor ben is dat Barney voor de zoveelste keer weer geïntimideerd raakt door Phil Taylor. Het maakt mij niet uit wie er wint of verliest, ik wil een thriller zien zoals die van MvG tegen Lewis.quote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is en blijft lastig, maar Taylor heeft in het totaal tot nu toe slechts 9 legs verloren tegen Barney 21.
Dat geeft toch ook wel iets aan van de kracht van Taylor. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat Barney sterkere tegenstanders gehad heeft.
Het is en blijft dus allemaal moeilijk te zeggen. Laat het morgen maar een veegpartij worden van van Gerwen en dan een klassieker tussen Taylor en Barney
Episch moment in de dartsportquote:
Hoeft niet.quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.
terwijl die normaal gesproken (ook toen) met soft tips gooit, maar omdat te promoten ging hij tijdelijk op grote (steel tip) toernooien spelen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.
Helaas het wielrennen ookquote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
ik volg het darten al eventjes
Dooie boel daar, dat is tegenwoordig wel anders.quote:
Ally Pally is het Mekkaquote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dooie boel daar, dat is tegenwoordig wel anders.
Ik zag dat daar ook gewoon Stephen Bunting als 1ste geplaatst isquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Lakeside gaat weer pijn aan de ogen doen na dit WK.
En de eerste 9-Darter die op Live op TV kwam heb ik dan weer op TV gemist.quote:
Alles wordt haast ook door de ESPN uitgezonden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien dat ik een partij van Kist, Waites of Bunting ga meepakken, maar voor de rest is het bij de BDO om te huilen.
Kan ik eruit opmaken dat hij zich als een sportieve verliezer vertoond? Mijn Engels is een beetje roestig.quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die dikke heeft ook een interview gegeven
Nee. Eurosport doet datquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Word het BDO-WK trouwens op SBS uitgezonden?
Wel respect voor. Zouden veel spelers niet doen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die dikke heeft ook een interview gegeven
Idd kijk alleen voor Kist en Harms. Hopelijk stappen die over na de lakeside.quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien dat ik een partij van Kist, Waites of Bunting ga meepakken, maar voor de rest is het bij de BDO om te huilen.
Alleen Barney is wat dat betreft een boer.quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel respect voor. Zouden veel spelers niet doen.
Stream kan wel toch?quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wordt haast ook door de ESPN uitgezonden.
je vergeet de nos nogquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland is in de ban van het darten
quote:Van Gerwen onttroont Lewis
Darter Michael van Gerwen heeft op de WK-PDC de halve finales bereikt. 'Mighty Mike' onttroonde in een bloedstollende partij de Engelsman Adrian Lewis: 5-4.
Van Gerwen scoorde er vrolijk op los (veertien keer 180), maar had problemen met zijn dubbels.
Lewis werd daardoor niet op achterstand gezet. De kampioen van 2011 en 2012 ging gaandeweg beter spelen en leek de winst naar zich toe te trekken toen hij in leg vier van de negende set twee wedstrijdpijlen kreeg.
Lewis miste twee keer op 'tops' (dubbel twintig), zag Van Gerwen 83 uitgooien, waarna de mentaal aangeslagen Brit niks meer klaarspeelde en Van Gerwen de wedstrijd 'eenvoudig' in zijn voordeel besliste.
In de halve eindstrijd staat Van Gerwen zondag tegenover de Engelsman James Wade. In de andere halve finale speelt Raymond van Barneveld tegen de Engelsman Phil Taylor.
Bron: nos.nl
kijk hem hier terug http://www.rtl7darts.nl/video/24/ladbrokes-pdc-wk-2013/1620/quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Godverdomme, ik mis echt alle spannende potten dit WK. Morgen kan ik weer kijken dus ik verwacht easy MVG en Barney...
Winstanley baws
Harms heeft het niveau niet en bovendien zie ik die gezien zijn sponsor niet overstappen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd kijk alleen voor Kist en Harms. Hopelijk stappen die over na de lakeside.
Dat dus.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Godverdomme, ik mis echt alle spannende potten dit WK. Morgen kan ik weer kijken dus ik verwacht easy MVG en Barney...
Winstanley baws
quote:Op zondag 30 december 2012 02:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgenavond zijn de halve finales toch? Eindelijk eens fatsoenlijk kijken.
je bent er maar druk meequote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Weer 4 nieuwe van Gerwen gifjes. Wat een held.
Inderdaad. De Lakeside blijft voor mij het Wembley van het darts, hoewel het toernooi daar dan gedevalueerd is.quote:Op zondag 30 december 2012 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je weet dat ze daar pas een jaar of 5 spelen hè?
Easy Barney? Mwah weet ik nog niet, Taylor loopt ook goed te gooien.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Winstanley baws
Thanks, ben de wedstrijd nu ook aan het terug kijken. Vanavond maar weer volgen op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kijk hem hier terug http://www.rtl7darts.nl/video/24/ladbrokes-pdc-wk-2013/1620/
Volgens mij bedoelde hij het ook met een knipoog...quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Easy Barney? Mwah weet ik nog niet, Taylor loopt ook goed te gooien.
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk gevalquote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Leatherface het volgende:
Van Gerwen - Lewis was een van de mooiste partijen die ik in tijden heb gezien. Kan op de valreep nog mee in mijn lijstje van mooie wedstrijden in 2012.
Kan alleen maar tegenvallen na gisterenquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al zin in vanavond. Hoop toch wel op vuurwerk!!
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:25:19Mighty Mike heeft het naar zijn zin vroeg in de ochtend. Adrenaline? MvG: "nu niet meer zo. Straks weer! #rtl7darts http://t.co/6V32gfw9 reageer retweet
Ik vind Taylor laatste jaren soiezo minder geworden, maar Taylor is wel iemand die meegaat in het niveau van de wedstrijd dus ik denk wel dat ie er staat vanavond!quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Zocalo het volgende:
Van Gerwen lijkt me een easy win, alleen zijn dubbels moeten wel wat beter.
Taylor - Van Barneveld zal erg close worden. Taylor vind ik nog niet echt heel sterk dit toernooi.
twitter:jackpot180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 01:22:24Onwards and upwards, gutted I lost but fair play to mike he deserves to win the worlds x reageer retweet
twitter:MvG180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:13:23@jackpot180 thnx buddy. Take care cya soon. Great player reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:39:09@MvG180 in auto op weg naar de fysio. "Mijn achillespees moet weer behandeld en opnieuw ingetaped worden." #rtl7darts http://t.co/e6RlqIF3 reageer retweet
De finale Van Barneveld-Taylor van 2007 was nog beter (of 2008, die door Barney gewonnen werd iig). Daar stonden ze allebei achterlijk goed te spelen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk geval
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
licht ontbijtje?quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zondag 30-12-2012 om 12:29:51presentatie in handen van @KoertWesterman analyses door @costompe en @JJNieuwlaat commentaar van Albert Mantingh en @180deRuiter #rtl7darts reageer retweet
Wat een toptweets van Arjanquote:Even later nadat Van Gerwen binnenkomt loopt MvG ontbijtzaal binnen, omhelst Raymond en zegt: "Wat jij kan, kan ik ook ouwe." 2 kampioenen bij elkaar. Top
Godsamme wat een campingfoto, Silviaquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
Embassy-finale 1998 Van Barneveld - Burnettquote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk geval
Onzin Harms gooit gemiddeld altijd boven de 90 zowat. Kun je echt wel meekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 02:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harms heeft het niveau niet en bovendien zie ik die gezien zijn sponsor niet overstappen.
Lkkr zegquote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer 4 nieuwe van Gerwen gifjes. Wat een held.
Haha idd leuk om te zien. Heb er echt zin in vanavond. Al zie ik MVG het wel simpel afmaken.quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baas die Arjan, post allemaal nieuwtjes
Ook omdat dat een finale was, maar ik denk dat MVG- Taylor daar nog een schepje boven op kunnen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld - Taylor op 1 sowieso.
Een van de bizarste wedstrijden blijft Adams - Nixon
Kan.quote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha idd leuk om te zien. Heb er echt zin in vanavond. Al zie ik MVG het wel simpel afmaken.
Onderschat Van Barneveld nou niet.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook omdat dat een finale was, maar ik denk dat MVG- Taylor daar nog een schepje boven op kunnen doen.
Doe ik niet, maar ik geloof echt dat dit het WK van Taylor is. Alleen Michael zie ik hem stoppen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat Van Barneveld nou niet.
Van Barneveld krijgt echt wel kansen hoor. Whitlock versla je niet zomaar.quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar ik geloof echt dat dit het WK van Taylor is. Alleen Michael zie ik hem stoppen.
Wat dacht je van die finale in 2009? Taylor gooit 110 gemiddeld, Van Barneveld 101 gemiddeld.quote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De finale Van Barneveld-Taylor van 2007 was nog beter (of 2008, die door Barney gewonnen werd iig). Daar stonden ze allebei achterlijk goed te spelen.
Verder was dit idd een bijzonder mooie wedstrijd met goed spel van beiden, deze staat zeker op nr. 2.
'Zowat altijd boven de 90.'quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onzin Harms gooit gemiddeld altijd boven de 90 zowat. Kun je echt wel meekomen.
Wat is toch zo? 4 wedstrijden op de GSOD en 4x hoger dan 90. Dat zijn de wedstrijden waar je het moet laten zien. En hij is nog jong. Hij is echt niet minder dan spelers als Ovens enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Zowat altijd boven de 90.'![]()
Ik zou zeggen kijk eerst de stats eens na voor dit soort onzin te roepen.
Nergens op gebaseerd, Taylor straft het missen van dubbels zoals mvg harder af dan Lewis. Barneveld is veel constanter dan mvg.quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar ik geloof echt dat dit het WK van Taylor is. Alleen Michael zie ik hem stoppen.
3x (waarvan 1x waar hij volledig gedomineerd werd door Van Barneveld) en 1x 81 gemiddeld. Op de World Masters maar 1 van de 4x, net als op het afgelopen WK. Dus nee, het is niet zo.quote:Op zondag 30 december 2012 13:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is toch zo? 4 wedstrijden op de GSOD en 4x hoger dan 90. Dat zijn de wedstrijden waar je het moet laten zien. En hij is nog jong. Hij is echt niet minder dan spelers als Ovens enzo.
Klopt dit nog?quote:ZONDAG,Halve Finale (First to 6)
20:10 MICHAEL VAN GERWEN v James Wade
22:15 Phil Taylor v Raymond van Barneveld
ja.quote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef Xebber het volgende:
Ik heb dit toernooi niet zo gevolgd, maar...
[..]
Klopt dit nog?Dat wordt kijken!
Geniaal!quote:
Oh dat kan wel World Masters volg ik niet. Volg alleen PDC tournooien en daar vond ik het hem wel goed doen eerlijk gezegd. Dat Ovens op de vloer is maakt toch niks uit? Dat zijn er wel meer.quote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
3x (waarvan 1x waar hij volledig gedomineerd werd door Van Barneveld) en 1x 81 gemiddeld. Op de World Masters maar 1 van de 4x, net als op het afgelopen WK. Dus nee, het is niet zo.
Leuk om Ovens als voorbeeld te pakken, maar die is veel beter als er geen camera's staan en bovendien al lange een tijd geblesseerd.
Je onderschat de essentie van vloertoernooienquote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dat kan wel World Masters volg ik niet. Volg alleen PDC tournooien en daar vond ik het hem wel goed doen eerlijk gezegd. Dat Ovens op de vloer is maakt toch niks uit? Dat zijn er wel meer.
Valt ook wel mee Lewis liep ook boven de 40 % de dubbels te raken. En Michael is scorend zo veel beter als bijna iedereen als hij de dubbels ook nog rond de 50 % gaat gooien zoals op de GSOD tegen Taylor dan kan niemand hem aan. Barney constanter? Vind ik juist niet. Bij hem zit er een groot verschil tussen de ene en de andere set. Bij MVG is het de hele wedstrijd rond het zelfde niveau.quote:Op zondag 30 december 2012 13:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd, Taylor straft het missen van dubbels zoals mvg harder af dan Lewis. Barneveld is veel constanter dan mvg.
Ja maar er zijn wel meer goeie spelers op de vloer. Misschien is Harms dat ook wel wie weet. Het gaat uiteindelijk om de TV tournooien. Chisnall blijft voor mij het leukste voorbeeld. Gooit alles op de vloer, maar op tv komt het er nog steeds niet uit.quote:Op zondag 30 december 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat de essentie van vloertoernooien
Inderdaad. Ik kwam deze ook nog tegen op Youtube, prima overwinning van Barney en mooie woorden van beide spelers achteraf;quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat Van Barneveld nou niet.
Was dat niet de laatste overwinning van Barney op Phil?quote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kwam deze ook nog tegen op Youtube, prima overwinning van Barney en mooie woorden van beide spelers achteraf;
Dat was het UK open van 2008.
Deze ja na Taylor-Barney en Part-Taylor (2003) toch wel de beste(spannendste) game ooit!!quote:Op zondag 30 december 2012 13:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Embassy-finale 1998 Van Barneveld - Burnett
Zelfde tijden, staat ook in de OP.quote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef polderturk het volgende:
Hoe laat beginnen de wedstrijden trouwens?
Wordt goed bijgehouden. Wist het eerst ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand durft in de OP te kijken.
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!quote:Op zondag 30 december 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt goed bijgehouden. Wist het eerst ook niet.
Altijd weer die vervelende VBL SC'ers.quote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!
Walg er van, maar laten we het over vanavond hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd weer die vervelende VBL SC'ers.
Ik waardeer je zeer, alleen weet ik het zelf ookquote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!
Wat is precies debiel?quote:Op zondag 30 december 2012 16:25 schreef Harveo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iets debiels? Of zit er een hele goede rede achter.
Niet bij mij. Je bent een prima gast.quote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymondtwitter:Raybar180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 16:22:35Boek je vakantie nu via http://t.co/wJRw1wNy gegarandeerd de goedkoopste vakantie site van Nederland. reageer retweet
Hoezo?quote:Op zondag 30 december 2012 16:29 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dat het op dezelfde tijd wordt uitgezonden.
Dezelfde tijden als gisteren bedoelt hij he, volgens mij denk jij dat beide partijen op dezelfde tijd zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 16:29 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dat het op dezelfde tijd wordt uitgezonden.
Van Gerwen is rond 20u en dan daarna Barney - Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Harveo het volgende:
Ik zie op Unibet 20:15 staan voor de wedstrijden. Maar dat zal wel een fout zijn hoop ik. Die gene die ik quoten zal wel bedoeld hebben dat de wedstrijden op dezelfde tijdstip wordt gespeeld als gisteren.
Ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Harveo het volgende:
Ik zie op Unibet 20:15 staan voor de wedstrijden. Maar dat zal wel een fout zijn hoop ik. Die gene die ik quoten zal wel bedoeld hebben dat de wedstrijden op dezelfde tijdstip wordt gespeeld als gisteren.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 30 december 2012 16:37 schreef BlueRoom het volgende:
Als je geen idee hebt wat PDC is of hoe wie wat WDC is dan kom je er ook niet zo snel op dat dit het dart topic is zeg
Zeker handigquote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef rubbereend het volgende:
mooi dat de tijden voor vanavond in de OP staan
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er dit toernooi al een 9 darter geweest?
LOL 44-11quote:Op zondag 30 december 2012 15:10 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Volgens mij op tv wel ja, Barney won nog wel van hem in Spanje op een vloertoernooi.
Head to head is 44-11 in het voordeel van The Power.
Zijn ze al het hele tournooi.quote:Op zondag 30 december 2012 17:39 schreef Monolith het volgende:
Aan de odds te zien bij de wedkantoren zijn Taylor en v. Gerwen de favorieten vanavond.
Geld op wade zetten is best lucratief. Die is ook nog gek genoeg om zon partij te winnen door opeens heel goed te spelen.quote:
Statistieken kloppen niet, het toernooigemiddelde van Raymond is 99.93, Taylor won 46 legs etcetera.quote:Op zondag 30 december 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonkers tututututu
En de enige die 9 legs op rij verloor tegen Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 18:23 schreef Chiappucci het volgende:
Jerry Hendriks de enige die tot nu toe een set tegen Taylor heeft gepakt
feit blijft wel dat hij een set van taylor heeft afgesnoept.quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En de enige die 9 legs op rij verloor tegen Taylor.
Misschien moet je naar de positieve punten kijken in plaats van de negatieve.quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En de enige die 9 legs op rij verloor tegen Taylor.
Hoezo weet/denk je dat?quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Statistieken kloppen niet, het toernooigemiddelde van Raymond is 99.93, Taylor won 46 legs etcetera.
Jawel.quote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef polderturk het volgende:
Een Nederlandse finale tussen van Gerwen en Barneveld. Dat zouden de Britten niet leuk vinden
Er zijn genoeg britten die niet voor Wade zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef polderturk het volgende:
Een Nederlandse finale tussen van Gerwen en Barneveld. Dat zouden de Britten niet leuk vinden
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 18:32:14MvG: "Ik heb gelukkig bijna geen last meer van mijn voet dus van mij mag de wedstrijd beginnen. #rtl7darts reageer retweet
"Nober, Taylor heeft gewoon 49 legs."quote:
heb je de zin daaronder wel gelezen?quote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
"Nober, Taylor heeft gewoon 49 legs."
48
Barney - Burnett hoort dar zeker ook bij, en ook Painter - Taylor was een bijzondere finale.quote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Deze ja na Taylor-Barney en Part-Taylor (2003) toch wel de beste(spannendste) game ooit!!
MvG-Lewis op zeker de beste kwartfinale ooit!!
Oh die telt als 1 leg bij de 48?quote:Op zondag 30 december 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je de zin daaronder wel gelezen?
95.67 Phil Taylor (Eng, 1)quote:Op zondag 30 december 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nober, Taylor heeft gewoon 49 legs.
3 * 3 = 9
4 * 3 = 12
4 * 3 = 12
5 * 3 = 15
------------- +
21 + 12
-----------
33 + 15 = 48
en hij gooide in de set die Hendriks won ook nog een leg uit.
Het zijn er toch echt 49.quote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
95.67 Phil Taylor (Eng, 1)
Last 64
3-0 Michael Mansell (3-1, 3-0, 3-0 / 9-1 legs)
93.92 (52.97% - 9/17) - 100+ 21, 140+ 3, 180: 1
Last 32
4-1 Jerry Hendriks (1-3, 3-0, 3-0, 3-0 / 10-3 legs)
90.23 (35% - 10/28) - 100+ 20, 140+ 10, 180: 3
Last 16
4-0 Robert Thornton (3-1, 3-0, 3-2, 3-0 / 12-3 legs)
97.18 (54.55% - 12/22) - 100+ 21, 140+ 11, 180: 2
QF
5-0 Andy Hamilton (3-0, 3-0, 3-1, 3-0, 3-1 / 15-2 legs)
101.38 (55.56% - 15/27) 100+ 22, 140+ 11, 180: 5
46 gewonnen en 9 verloren en een iets lager toernooigemiddelde, minder darts op de dubbel...
Was ook niet zo moeilijk tegen die Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
feit blijft wel dat hij een set van taylor heeft afgesnoept.
Ja er staat een 3-0 te weinig en Hendriks verloor dus 12 legs op rij. En daardoor won Taylor 13 legs, niet 10 waardoor hij 38 pijlen op een dubbel kreeg en niet 28 waardoor hij weer op die 35% zit.quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het zijn er toch echt 49.
Als je 16 sets wint met in het totaal maar 46 gewonnen legs dan klopt er echt iets niet aan de cijfers
de cijfers in de wedstrijd tegen Hendriks kloppen in bovenstaand overzicht niet
Het is eigenlijk andersom: bij het op-de-bull-gooien (zoals voorafgaand aan een sudden death leg) moet de pijl van de eerste gooier in het bord blijven zitten... tenzij de (double) bull geraakt is. In dat geval (en dat gebeurt dus meestal, zo goed zijn de profs) moet-ie eruit en wordt er single bull cq bullseye genoteerd.quote:Op zondag 30 december 2012 17:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weet iemand (een kenner) waarom Barney destijds tijdens de sudden death leg de pijl van Taylor mocht laten zitten als een marker? Wat zijn precies de regels bij het laten zitten van de dart?
Als 'ie vanavond wint, kan het best, zeker als de partijen wat langer duren.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
Most 180s in a tournament (individual): Adrian Lewis 60 (2011)
Van Gerwen (34x 180) moet dus nog ff aan de bak![]()
Wordt lastig lijkt me.
Hij gooide er 15 tegen Lewis.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
Wordt lastig lijkt me.
Als hij ze in hetzelfde tempo gooit als in de kwartfinale red hij het.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
Wordt lastig lijkt me.
Kleine voorwaarde: hij moet de finale halen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij ze in hetzelfde tempo gooit als in de kwartfinale red hij het.
Eerst maar eens winnen van Wade, meeste 180ers levert geen geld op.quote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
Wordt lastig lijkt me.
Appeltje eitje.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Wade, meeste 180ers levert geen geld op.
alleen ver komen levert geld opquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel een leuk statistiekje. Of houd jij daarn iet van?quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
en dat begint met veel 180s en daarna de dubbels gooienquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen ver komen levert geld op
en zo is de cirkel rondquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef wdn het volgende:
[..]
en dat begint met veel 180s en daarna de dubbels gooien
Daarom is een dartbord een cirkel en geen vierkantquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarom is een dartbord een cirkel en geen vierkant
[..]
[..]
Kan ik mee levenquote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerwen 6-4 Wade
Taylor 5-6 Barneveld
Ist al klaar?quote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerwen 6-4 Wade
Taylor 5-6 Barneveld
Ik nu niet zo omdat ik weet dat MVG wel gaat winnen, maar gisteren ging mijn hart wel even tekeer.quote:
twitter:Roland_Scholten twitterde op zondag 30-12-2012 om 19:20:48Noch 40min....... Dann Sport 1 Dutch final reageer retweet
twitter:
Triestquote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:Roland_Scholten twitterde op zondag 30-12-2012 om 19:20:48Noch 40min....... Dann Sport 1 Dutch final reageer retweet
twitter:
RTL7darts.nl/livequote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef muzas het volgende:
is het ook op internet te zien? Heb de tv-toss verloren van mn vriendin
Ik neem aan dat rtl gewoon weer een stream heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef muzas het volgende:
Als Taylor 1 set een break kan plaatsen is hij in staat om zijn scores zo te houden dat hij zijn eigen set steeds wint. Dat heb ik hem vaak zat zien doen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat van Gerwen echt over Wade heen dendert. Ik zeg 6-2.
Barnveld ben ik minder gerust op. Taylor staat ook niet sterk te gooien maar die is mentaal ijzersterk. Ik hoop op een vroege voorsprong van van Barneveld en dan wordt het een nipte 6-5 overwinning voor Raymond.
thnx bsbquote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL7darts.nl/live
Loopt wel achter volgens mij, weet niet zeker.
Randomwoord: WC-Eend²
Zie hier 1 van de redenen waarom je geen vriendin moet nemenquote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef muzas het volgende:
Youporn gaat op den duur ook vervelen hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie hier 1 van de redenen waarom je geen vriendin moet nemen
Ik ben gewoon voor twee tvs gegaan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Zie hier 1 van de redenen waarom je geen vriendin moet nemen
Ik doe het al 23 jaar zonder vriendin en zonder youpornquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Youporn gaat op den duur ook vervelen hoor.
Van Gerwen had gisteren na 6 sets al 13 van zijn 15 180ers gegooid, hij gooide dus maar 2 180ers vanaf 3-3 in sets, sterker, Van Gerwen gooide geen 180er in set 8.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel een leuk statistiekje. Of houd jij daarn iet van?
TV op de slaapkamerquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor twee tvs gegaan.
Het is dan de keuze van de darter of de pijl blijft zitten. Zoals in 2007 ook het geval was met Van Barneveld.quote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is eigenlijk andersom: bij het op-de-bull-gooien (zoals voorafgaand aan een sudden death leg) moet de pijl van de eerste gooier in het bord blijven zitten... tenzij de (double) bull geraakt is. In dat geval (en dat gebeurt dus meestal, zo goed zijn de profs) moet-ie eruit en wordt er single bull cq bullseye genoteerd.
Als de bull niet geraakt is, gaat het erom welke van de twee met zijn pijl het dichtst bij de bull zit.
?quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:
Ik hoop het ook. Lijkt me echt een spektakel. Als Barney kans wil maken vanavond dan moet hij zijn eigen sets houden en dicht bij Taylor blijven en vooral in het begin, want je haalt hem bijna niet meer in en Raymond moet ballen tonen en hem niet in de kont kruipen zoals Hendriks, Mansel en Hamilton die hem vrij baan gaven.quote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok op een finale Taylor - Van Gerwen.
Sky is betaal-tv.quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef ZaZoe het volgende:
Nog een leuk statistiekje:
Kijkcijfers van 1/4 finale's leverde gisteren 744.000 kijkers op.
Vorig jaar keken er via RTL7 762.000 kijkers naar de finale.
Belooft wat als er 1 of misschien zelfs 2 Nederlanders in de finale staan.
Via Sky Television keken vorig jaar maar 728.000 kijkers naar de finale.
Dat lijkt me voor Britse begrippen wat aan de lage kant.
Bron
.
zie de OPquote:
Rustig Ajacied422quote:
Dit. Een all-Dutch final zou leuk zijnquote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop gewoon op een volledig Nederlandse finale. En dan gun ik het hun beide om te winnen
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Triest![]()
Maar ja... voor de meeste darters is er een reden waarom ze darten
Ik weet het nietquote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Finale gaat gewoon Van Barneveld - Van Gerwen worden. Voor wie zijn jullie dan?
Barneveld. Altijd al geweest. Pionier. Heeft de sport in dit land single-handed op de kaart gezet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Voor een gelijkspel.quote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Nee niet single handed maar met dubbelsquote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Barneveld. Altijd al geweest. Pionier. Heeft de sport in dit land single-handed op de kaart gezet.
Mantingh & de Ruiter doen commentaar, dat is nog erger.quote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef Szura het volgende:
Waarom zit de enige goede commentator in de studio?
Dankzij de komst van de PDC in 1993 kon Van Barneveld de finale halen bij de BDO WK net als Burnett, Wallace, Beaton, Baxter.quote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Barneveld. Altijd al geweest. Pionier. Heeft de sport in dit land single-handed op de kaart gezet.
Die gooi je toch met 1 handquote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet single handed maar met dubbels
Je onderschat Taylor, debiel.quote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Neemt iemand die ''kenners'' serieus dan?
Barney en v. Gerwen winnen gewoon.
Ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Neemt iemand die ''kenners'' serieus dan?
Barney en v. Gerwen winnen gewoon.
Sierd zit thuis op de bank helaas.quote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef Szura het volgende:
Waarom zit de enige goede commentator in de studio?
oké.quote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe even normaal, hou het een keer gezellig.
Ik meen anders dat Taylor toch aardig wat gewonnen heeft de laatste 2 jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |