Ja maar er zijn wel meer goeie spelers op de vloer. Misschien is Harms dat ook wel wie weet. Het gaat uiteindelijk om de TV tournooien. Chisnall blijft voor mij het leukste voorbeeld. Gooit alles op de vloer, maar op tv komt het er nog steeds niet uit.quote:Op zondag 30 december 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat de essentie van vloertoernooien
Inderdaad. Ik kwam deze ook nog tegen op Youtube, prima overwinning van Barney en mooie woorden van beide spelers achteraf;quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderschat Van Barneveld nou niet.
Was dat niet de laatste overwinning van Barney op Phil?quote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kwam deze ook nog tegen op Youtube, prima overwinning van Barney en mooie woorden van beide spelers achteraf;
Dat was het UK open van 2008.
Deze ja na Taylor-Barney en Part-Taylor (2003) toch wel de beste(spannendste) game ooit!!quote:Op zondag 30 december 2012 13:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Embassy-finale 1998 Van Barneveld - Burnett
Zelfde tijden, staat ook in de OP.quote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef polderturk het volgende:
Hoe laat beginnen de wedstrijden trouwens?
Wordt goed bijgehouden. Wist het eerst ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand durft in de OP te kijken.
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!quote:Op zondag 30 december 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt goed bijgehouden. Wist het eerst ook niet.
Altijd weer die vervelende VBL SC'ers.quote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!
Walg er van, maar laten we het over vanavond hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd weer die vervelende VBL SC'ers.
Ik waardeer je zeer, alleen weet ik het zelf ookquote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik al het hele toernooi, ik voel me ondergewaardeerd. Ach, ik heb een slecht imago op FOK!
Wat is precies debiel?quote:Op zondag 30 december 2012 16:25 schreef Harveo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iets debiels? Of zit er een hele goede rede achter.
Niet bij mij. Je bent een prima gast.quote:Op zondag 30 december 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymondtwitter:Raybar180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 16:22:35Boek je vakantie nu via http://t.co/wJRw1wNy gegarandeerd de goedkoopste vakantie site van Nederland. reageer retweet
Hoezo?quote:Op zondag 30 december 2012 16:29 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dat het op dezelfde tijd wordt uitgezonden.
Dezelfde tijden als gisteren bedoelt hij he, volgens mij denk jij dat beide partijen op dezelfde tijd zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 16:29 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dat het op dezelfde tijd wordt uitgezonden.
Van Gerwen is rond 20u en dan daarna Barney - Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Harveo het volgende:
Ik zie op Unibet 20:15 staan voor de wedstrijden. Maar dat zal wel een fout zijn hoop ik. Die gene die ik quoten zal wel bedoeld hebben dat de wedstrijden op dezelfde tijdstip wordt gespeeld als gisteren.
Ja dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 16:33 schreef Harveo het volgende:
Ik zie op Unibet 20:15 staan voor de wedstrijden. Maar dat zal wel een fout zijn hoop ik. Die gene die ik quoten zal wel bedoeld hebben dat de wedstrijden op dezelfde tijdstip wordt gespeeld als gisteren.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 30 december 2012 16:37 schreef BlueRoom het volgende:
Als je geen idee hebt wat PDC is of hoe wie wat WDC is dan kom je er ook niet zo snel op dat dit het dart topic is zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |