SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al heb je daar nogal fysiek contact met elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En voetbal, zo veel mogelijk goals maken
Joh, van Gerwen heeft al genoeg partijen gehad dit jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:31 schreef Grifte het volgende:
Ben benieuwd of Wade zich aan het niveau van MvG kan optrekken, of dat hij juist ervoor zorgt dat Mike matig gaat gooien. Verwacht wel een zware wedstrijd.
Dat heeft ie idd prima voor elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef TeeJay. het volgende:
lekker wijf wel, die vriendin van lewis.
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Michael is nu de nieuwe nr 4 van de wereld. Behalve als Barney het toernooi wint
Oh, ik heb die info van het officiele dartsforum, zullen het wel fout hebben dan.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2
Zou het wel verdienen. Veruit de beste speler van 2012 op misschien Phil na bij de PDC. Zowel op de vloer als op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als van Gerwen van Wade wint komt hij op 324,300 = plek 3. Wint hij van Taylor komt hij op plek 2
wat te denken van de organisatoren van Het WDF WKquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Lakeside gaat weer pijn aan de ogen doen na dit WK.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef mark211175 het volgende:
Godsamme zeg stond echt een half uur na the shaken van die thriller tussen MvG en Lewis. Dit beloofd nog wat voor de komende wedstrijden. Morgen lekker weer op het puntje van mijn stoel zitten. waanzinnig gewoon....
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef polderturk het volgende:
Goed bezig Michael!!!!
De man in vorm!!!!! Een gemiddelde van 104. Niet slecht.
Taylor is ook in vorm. Ik heb begrepen dat hij pas een set heeft verloren tot nu toe.
Wat is het gemiddelde van Raymond over het hele toernooi? En van de andere halve finalisten? Kunnen we dat ergens makkelijk achterhalen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.
Barneveld 99.93quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde van Raymond over het hele toernooi? En van de andere halve finalisten? Kunnen we dat ergens makkelijk achterhalen?
Het gaat er vooral om je eigen legs te houden en zo nu en dan op de legs van je tegenstander te pieken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vind, zoals van Barneveld zelf ook aangeeft, percentage dubbels nog belangrijker. Kunt lekker hoog gooien , maar als je je dubbels mist ben je de sjaak.
Het is en blijft lastig, maar Taylor heeft in het totaal tot nu toe slechts 9 legs verloren tegen Barney 21.quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Raymond pas 2. Het zegt niet zoveel het ligt eraan hoe je tegenstanders gooien.
Yup en je dubbels uitgooien. Zo vaak gezien dat iemand 140 en 180 gooit in een leg en vervolgens "choked" op de dubbel, tegenstander pakt vervolgens de leg omdat ie zijn dubbel wel ineens gooit.quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om je eigen legs te houden en zo nu en dan op de legs van je tegenstander te pieken.
Haha, zet er eens een plaatje van shrek naast wordt ie nu door dat groene shirt ook mee vergeleken.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Haha, zet er eens een plaatje van shrek naast wordt ie nu door dat groene shirt ook mee vergeleken.
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Bruce117 het volgende:
Paul Lim tot nu toe nog de enige met een 170 finish
Het enige waar ik angstig voor ben is dat Barney voor de zoveelste keer weer geïntimideerd raakt door Phil Taylor. Het maakt mij niet uit wie er wint of verliest, ik wil een thriller zien zoals die van MvG tegen Lewis.quote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is en blijft lastig, maar Taylor heeft in het totaal tot nu toe slechts 9 legs verloren tegen Barney 21.
Dat geeft toch ook wel iets aan van de kracht van Taylor. Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat Barney sterkere tegenstanders gehad heeft.
Het is en blijft dus allemaal moeilijk te zeggen. Laat het morgen maar een veegpartij worden van van Gerwen en dan een klassieker tussen Taylor en Barney
Episch moment in de dartsportquote:
Hoeft niet.quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.
terwijl die normaal gesproken (ook toen) met soft tips gooit, maar omdat te promoten ging hij tijdelijk op grote (steel tip) toernooien spelen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Paul Lim is een held! Die 9 darter van hem in 1990! Kijk maar eens op youtube.
Helaas het wielrennen ookquote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
ik volg het darten al eventjes
Dooie boel daar, dat is tegenwoordig wel anders.quote:
Ally Pally is het Mekkaquote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dooie boel daar, dat is tegenwoordig wel anders.
Ik zag dat daar ook gewoon Stephen Bunting als 1ste geplaatst isquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Lakeside gaat weer pijn aan de ogen doen na dit WK.
En de eerste 9-Darter die op Live op TV kwam heb ik dan weer op TV gemist.quote:
Alles wordt haast ook door de ESPN uitgezonden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien dat ik een partij van Kist, Waites of Bunting ga meepakken, maar voor de rest is het bij de BDO om te huilen.
Kan ik eruit opmaken dat hij zich als een sportieve verliezer vertoond? Mijn Engels is een beetje roestig.quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die dikke heeft ook een interview gegeven
Nee. Eurosport doet datquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Word het BDO-WK trouwens op SBS uitgezonden?
Wel respect voor. Zouden veel spelers niet doen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die dikke heeft ook een interview gegeven
Idd kijk alleen voor Kist en Harms. Hopelijk stappen die over na de lakeside.quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Misschien dat ik een partij van Kist, Waites of Bunting ga meepakken, maar voor de rest is het bij de BDO om te huilen.
Alleen Barney is wat dat betreft een boer.quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel respect voor. Zouden veel spelers niet doen.
Stream kan wel toch?quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wordt haast ook door de ESPN uitgezonden.
je vergeet de nos nogquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland is in de ban van het darten
quote:Van Gerwen onttroont Lewis
Darter Michael van Gerwen heeft op de WK-PDC de halve finales bereikt. 'Mighty Mike' onttroonde in een bloedstollende partij de Engelsman Adrian Lewis: 5-4.
Van Gerwen scoorde er vrolijk op los (veertien keer 180), maar had problemen met zijn dubbels.
Lewis werd daardoor niet op achterstand gezet. De kampioen van 2011 en 2012 ging gaandeweg beter spelen en leek de winst naar zich toe te trekken toen hij in leg vier van de negende set twee wedstrijdpijlen kreeg.
Lewis miste twee keer op 'tops' (dubbel twintig), zag Van Gerwen 83 uitgooien, waarna de mentaal aangeslagen Brit niks meer klaarspeelde en Van Gerwen de wedstrijd 'eenvoudig' in zijn voordeel besliste.
In de halve eindstrijd staat Van Gerwen zondag tegenover de Engelsman James Wade. In de andere halve finale speelt Raymond van Barneveld tegen de Engelsman Phil Taylor.
Bron: nos.nl
kijk hem hier terug http://www.rtl7darts.nl/video/24/ladbrokes-pdc-wk-2013/1620/quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Godverdomme, ik mis echt alle spannende potten dit WK. Morgen kan ik weer kijken dus ik verwacht easy MVG en Barney...
Winstanley baws
Harms heeft het niveau niet en bovendien zie ik die gezien zijn sponsor niet overstappen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd kijk alleen voor Kist en Harms. Hopelijk stappen die over na de lakeside.
Dat dus.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Godverdomme, ik mis echt alle spannende potten dit WK. Morgen kan ik weer kijken dus ik verwacht easy MVG en Barney...
Winstanley baws
quote:Op zondag 30 december 2012 02:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgenavond zijn de halve finales toch? Eindelijk eens fatsoenlijk kijken.
je bent er maar druk meequote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Weer 4 nieuwe van Gerwen gifjes. Wat een held.
Inderdaad. De Lakeside blijft voor mij het Wembley van het darts, hoewel het toernooi daar dan gedevalueerd is.quote:Op zondag 30 december 2012 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je weet dat ze daar pas een jaar of 5 spelen hè?
Easy Barney? Mwah weet ik nog niet, Taylor loopt ook goed te gooien.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef luckass het volgende:
Winstanley baws
Thanks, ben de wedstrijd nu ook aan het terug kijken. Vanavond maar weer volgen op tv.quote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kijk hem hier terug http://www.rtl7darts.nl/video/24/ladbrokes-pdc-wk-2013/1620/
Volgens mij bedoelde hij het ook met een knipoog...quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Easy Barney? Mwah weet ik nog niet, Taylor loopt ook goed te gooien.
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk gevalquote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Leatherface het volgende:
Van Gerwen - Lewis was een van de mooiste partijen die ik in tijden heb gezien. Kan op de valreep nog mee in mijn lijstje van mooie wedstrijden in 2012.
Kan alleen maar tegenvallen na gisterenquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al zin in vanavond. Hoop toch wel op vuurwerk!!
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:25:19Mighty Mike heeft het naar zijn zin vroeg in de ochtend. Adrenaline? MvG: "nu niet meer zo. Straks weer! #rtl7darts http://t.co/6V32gfw9 reageer retweet
Ik vind Taylor laatste jaren soiezo minder geworden, maar Taylor is wel iemand die meegaat in het niveau van de wedstrijd dus ik denk wel dat ie er staat vanavond!quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Zocalo het volgende:
Van Gerwen lijkt me een easy win, alleen zijn dubbels moeten wel wat beter.
Taylor - Van Barneveld zal erg close worden. Taylor vind ik nog niet echt heel sterk dit toernooi.
twitter:jackpot180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 01:22:24Onwards and upwards, gutted I lost but fair play to mike he deserves to win the worlds x reageer retweet
twitter:MvG180 twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:13:23@jackpot180 thnx buddy. Take care cya soon. Great player reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:39:09@MvG180 in auto op weg naar de fysio. "Mijn achillespees moet weer behandeld en opnieuw ingetaped worden." #rtl7darts http://t.co/e6RlqIF3 reageer retweet
De finale Van Barneveld-Taylor van 2007 was nog beter (of 2008, die door Barney gewonnen werd iig). Daar stonden ze allebei achterlijk goed te spelen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk geval
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
licht ontbijtje?quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zondag 30-12-2012 om 12:29:51presentatie in handen van @KoertWesterman analyses door @costompe en @JJNieuwlaat commentaar van Albert Mantingh en @180deRuiter #rtl7darts reageer retweet
Wat een toptweets van Arjanquote:Even later nadat Van Gerwen binnenkomt loopt MvG ontbijtzaal binnen, omhelst Raymond en zegt: "Wat jij kan, kan ik ook ouwe." 2 kampioenen bij elkaar. Top
Godsamme wat een campingfoto, Silviaquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 30-12-2012 om 11:03:42Wie kom ik tegen bij het ontbijt? Raymond en Silvia. Raym: "lekker ontbijten, klaar maken en dan vanavond knallen". http://t.co/JvMW8oZ1 reageer retweet
Embassy-finale 1998 Van Barneveld - Burnettquote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb volgens mij zelden zo'n mooie wedstrijd gezien in elk geval
Onzin Harms gooit gemiddeld altijd boven de 90 zowat. Kun je echt wel meekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 02:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harms heeft het niveau niet en bovendien zie ik die gezien zijn sponsor niet overstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |