Leuk, ik hou van die wiskundemeisjes, nog niks van de vk gelezen, eerst hh corveetjes doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
Voor de top 2000 luisteraars leggen de Wiskunde meisjes het nog één keer uit!
op pg. V 9 in de vk.![]()
# leuke cijfers als blijkt dat je minimaal meer dan 6000 liedjes kent !
Daarover had ik het gister nog met een dorpsgenoot: lang leve de blauwe ( oud papier) klikoquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Note to myself: oud papier toch weer wat vaker wegbrengenFlink aan het sjouwen geweest vanochtend, de vakantiekranten van afgelopen zomer zaten er nog bij
Blijkbaar toch het nadeel aan voldoende ruimte in de garage...
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
Voor de top 2000 luisteraars leggen de Wiskunde meisjes het nog één keer uit!
op pg. V 9 in de vk.![]()
# leuke cijfers als blijkt dat je minimaal meer dan 6000 liedjes kent !
Zouden de Wiskundemeisjes de leeftijd ook niet (kunnen) verwerken in dequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ik
Meest bepalend is naast leeftijd ook de mate waarin je je in muziek verdiept hebt denk ik. Ik heb alleen al meer dan 11.000 nummers als mp3 op het netwerk staan. Die ken ik overigens niet allemaal, maar een flink deel (75% ofzo) zeker wel. En als je er dan nog eens bij denkt dat daar vele honderden nummers niet opstaan die ik wel ken kom ik echt op bizarre aantallenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zouden de Wiskundemeisjes de leeftijd ook niet (kunnen) verwerken in de
formule?
Op hun site staan meer leuke dingen http://www.wiskundemeisjes.nl/category/column/
Ik ken er denk ik geen 6000. Ik luister nooit meer naar de radio en kijk ook geen tv.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ik
Ik verbaas mezelf ook nog wel vaak als ik iets hoor wat ik jaaaaaaren geleden voor het laatst heb gehoord, en ik kan het zo out of the blue nog letterlijk meezingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meest bepalend is naast leeftijd ook de mate waarin je je in muziek verdiept hebt denk ik. Ik heb alleen al meer dan 11.000 nummers als mp3 op het netwerk staan. Die ken ik overigens niet allemaal, maar een flink deel (75% ofzo) zeker wel. En als je er dan nog eens bij denkt dat daar vele honderden nummers niet opstaan die ik wel ken kom ik echt op bizarre aantallenEn dan val ik nog reuze mee in vergelijking met muziekjunks die echt alles kopen en luisteren.
Eigenlijk altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Maar je luistert toch wel muziek dan via je lap/pc ? Of cdtjes?
ok, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik verbaas mezelf ook nog wel vaak als ik iets hoor wat ik jaaaaaaren geleden voor het laatst heb gehoord, en ik kan het zo out of the blue nog letterlijk meezingenEn dat ook met tientallen nrs gewoon
Ik kan helemaal geen teksten onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat heb ik ookEn dan ben ik ook best verbaast dat ik bijna alles letterlijk kan meezingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja dan wordt je geholpen door het origineel!Meeblèren zie je het publiek altijd doen bij alle grote concerten nederlandstaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of whatever...![]()
Ik eet sowieso iedere dag bijna een halve liter yoghurt. Gisteren trouwens weer 5 krampaanvallen achter elkaar aan de zijkant van mn voet toen ik aan het dansen was. Auwieeequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
En een vitamine B12 pilletje voor de broodnodige pietamientjes
Je hebt toch wel een KFC en BK dichtbij? Daar ben ik weer jaloers op. Maar in februari kan ik hier ook weer hotwings eten op dinsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Ik zou willen dat we gewoon allemaal in dezelfde stad woondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Zo mild?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik klaag altijd dat 'pittige' pizza's en zo nooit echt pittig zijn. Dus nu eet ik een pizza inferno van de Lidl. omg...
Tsssk, ben je in Wageningen en dan ga je niet eens bij mijn neefje eten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef borisz het volgende:
Iemand bekend met Colors in Wageningen? We zijn net aangeschoven
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb liever champagne dan champignons
Wij ook, kaasjes all the way!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
Vreselijke combi, maar het is nou eenmaal traditie. Je hoort gewoon op 1 januari wakker te worden met het maagzuur tot aan je huigquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
Zachte franse kaasjes, sterk smakende zorgen dan je niets meer van de bubbels proeft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat vind jij een lekkere kaas bij Champagne Piet?
Gelukkig maakt jou pa oliebollen die wél te vreten zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vreselijke combi, maar het is nou eenmaal traditie. Je hoort gewoon op 1 januari wakker te worden met het maagzuur tot aan je huig
afgelopen week ook maar eens het oud papier en glas weg gebracht. was inmiddels ook een behoorlijke stapel geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Note to myself: oud papier toch weer wat vaker wegbrengenFlink aan het sjouwen geweest vanochtend, de vakantiekranten van afgelopen zomer zaten er nog bij
Blijkbaar toch het nadeel aan voldoende ruimte in de garage...
die brand wel lekker na.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik klaag altijd dat 'pittige' pizza's en zo nooit echt pittig zijn. Dus nu eet ik een pizza inferno van de Lidl. omg...
Ik zal het op het lijstje zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tsssk, ben je in Wageningen en dan ga je niet eens bij mijn neefje eten?(Spaans restaurant Toledo
)
Dus nee, niet bekend mee![]()
Als je zegt dat je mij kent doet mijn neef extra zijn best (denk ik)quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal het op het lijstje zetten.Ondanks dat ik weinig met de stad heb kom ik toch wel 1x per jaar in Wageningen.
Eten was lekker, maar niet echt bijzonder.
Verslagje en de mobiele foto's volgen.
Calippo's in de smaken sinas en colaquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we gewoon allemaal in dezelfde stad woondenIedereen woont zo ver weg!
Maastricht lijkt me wel tof
Welk ijsje is dat, FFT? Ik zou denk ik wel elke dag perenijsjes kunnen eten
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Nu val ik net binnen bij Theo Maassen.
Is dit humor?
Begin was nog even stroef, maar inmiddels is het weer geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Bluezz het volgende:
We nemen hem op (bijna alles tegenwoordig eigenlijk) dus gaan zo kijken.
Ik hou er ook erg van.
g moet nu eerst zijn eigengebekken broodje snijden
Klinkt als nueksexquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Begin was nog even stroef, maar inmiddels is het weer geweldig
Lisbetquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Net heerlijk gegeten en nu het laatste deel van Millennium kijken.
Ben ik ook nog benieuwd naar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Net heerlijk gegeten en nu het laatste deel van Millennium kijken.
Toon Hermansquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Nu val ik net binnen bij Theo Maassen.
Is dit humor?
# herinnert zich slappe lach bij Toon Hermans.
In ONZ en KLB zijn heel veel topics geweest over de pizza Inferno. Kom maar een Calippo halen, heb er nog 35quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef Isabeau het volgende:
De Fok pizza? huh?
Ik had vorige week een spicy pizza van NY pizza, maar daar was echt he-le-maal niets spicy aan zeg. De pepertjes die er op lagen hadden een soort vage hint van pittig. Als je goed proefde. Dus daar klaagde ik over en toen zei iemand (geen fokker) dat ik dan de inferno van de Lidl moest halen. Nou, inderdaad zeg. Kan nu niet meer klagen.
En Calippo's zijn lekkerlang niet gehad.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toon Hermans
Jij bent van een andere generatie AnneX
quote:Brassband verkoopt oliebollen met beestjes
WIRDUM - Een brassband in het Friese Wirdum heeft zonder het te weten ongeveer 4500 oliebollen verkocht met beestjes erin.
Nadat klachten waren binnengekomen van kopers werd de verkoop gestaakt, maar toen was bijna alles verkocht. Dat meldde voorzitter Janienke Knol van de band.
Vermoedelijk gaat het om meelwormen. Hoe ze in de lekkernij zijn gekomen is niet bekend. Brassband Looft den Heere gaat al sinds jaar en dag van deur tot deur met oliebollen om de kas te spekken. De bollen worden betrokken van een professionele bakker, aldus de voorzitter.
Leden van de band hadden ze ook al gegeten, maar niks gemerkt. ''We hebben ook geen berichten binnengekregen dat mensen ziek zijn geworden’’, aldus Knol. Kopers kunnen hun geld terug krijgen.
vuurorgelquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Wat was die foto nou-ou in post # 23
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, het zijn vrij gezonde eiwitten geloof ik
Zeker als het een meergranenmeelworm is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]inderdaad! Misschien is het wel reuze lekker in de oliebol
En gezond!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeker als het een meergranenmeelworm is.
Alhoewel ik natuurlijk bij lange na niet zo oud ben als Anne heb ik nooit iets aan Toon Hermans gevonden en was ik altijd al van Wim Kan en later Neerlands Hoop en nog later dus ook Theo Maassen-achtigen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Toon Hermans
Jij bent van een andere generatie AnneX
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Alhoewel ik natuurlijk bij lange na niet zo oud !!! ben als Anne heb ik nooit iets aan Toon Hermans gevonden en was ik altijd al van Wim Kan en later Neerlands Hoop en nog later dus ook Theo Maassen-achtigen.
Ik hou van keiharde cynisch cabaret. Als ik clonws wil zien dan ga ik wel naar een circus.
Geen enkel probleem met grofgebekt, als het maar geen doel op zich is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
# houdt wel van wat uiterlijke beschaving ipv grofgebekt.
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoelquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]you wish.
# houdt wel van wat uiterlijke beschaving ipv grofgebekt.
Zo, tegelmateriaal Sunniequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoel
Nou, ik viel in een scène en daarin zag / hoorde ik niks van innerlijke beschavingquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de innerlijke beschaving met een grote bek dan schone schijn zonder smoel
Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik viel in een scène en daarin zag / hoorde ik niks van innerlijke beschaving
en wél een grote bek![]()
Inderdaad : afgehaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Pah,quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.
Heerlijk wat ie er allemaal uit kraamt en niets en niemand wordt gespaard.
en jij bent nóg jonger dan golfer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Welnee joh. Ik vind het juist leuk als jij weer eens uit je dakje gaat en probeert mij het trapje op te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah,
Als ik dat doe neem jij de keukentraplift de kast op...
He, gelukkig dus maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef AnneX het volgende:
en jij bent nóg jonger dan golfer.
Heeft (dus) niets met leeftijd te maken
Ik ben zelfs nog jonger, en schaar me ook aan jullie zijde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef AnneX het volgende:
en jij bent nóg jonger dan golfer.
Heeft (dus) niets met leeftijd te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
Familie
Confidence through competence
Wat zijn kruipruimmensen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag het niet zeggen denk ik , maar veel van de kruipruimmensen die Maassen bedoelde zie ik dagelijks langs op mijn poli
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghOei wat een hoop akeligheid in een post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
FamilieArme Duckface.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Oei wat een hoop akeligheid in een post.Arme Duckface.
Bosvruchtenquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
Precies, bospaddestoelen is er ook zo eentjequote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef RobinOok het volgende:
Dat is weer een heel ander, veel vager principe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
Familie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Dat is een Noord-Hollandsche uitdrukking voor boodschappen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een Noord-HollandscheWest-Friesche uitdrukking voor boodschappen doen.
Lijkt me heeerlijk om deze tijdquote:Op zondag 30 december 2012 02:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik heb honger en nog 2 karbonades in de vriezer liggen, kan ik die gewoon in de frituur tyfen?
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een Noord-Hollandsche uitdrukking voor boodschappen doen.
/Me troost robin met een Krootjequote:Op zondag 30 december 2012 10:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.
* Pietverdriet kijkt hoe FFT danstquote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Effe een ochtenddansje doen om de spieren los te schudden.
Ho ho! Is dialectquote:Op zondag 30 december 2012 10:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.
Veel te jong.quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwslezer Arend Langenberg overleden. RIP.![]()
Geweldige stem had hij.
Iddquote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwslezer Arend Langenberg overleden. RIP.![]()
Geweldige stem had hij.
Wat extra slaap zal ook niet schadenquote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg ben ik nog niet helemaal beter. Gisteren bij McDonald's werd ik ineens ff niet lekker en de buurvrouw zag dat want ze vroeg of ik me wel goed voelde omdat ik zo wit was. Heb weer meer geslapen dan normaal en met dansen vandaag moest ik stoppen omdat ik beroerd werd. Ik ga maar even onder de warme douche en een klein rondje wandelen buiten. Misschien helpt wat frisse lucht.
Nee vast niet maar is wel kenmerkend als je je niet lekker voelt. Hoe gaat het met jou? Van de zondag aan het genieten?quote:Op zondag 30 december 2012 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat extra slaap zal ook niet schaden
Net twee uur met man en matroos hond in het bos gelopen, die liggen nu allebei te snurken.quote:Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee vast niet maar is wel kenmerkend als je je niet lekker voelt. Hoe gaat het met jou? Van de zondag aan het genieten?
Klinkt weer goed allemaal! De lucht hier ziet er dreigend uit maar ik ga er toch maar in want het is wel droog gebleven (tot nu toe) en tis niet zo koud voor deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net twee uur met man en matroos hond in het bos gelopen, die liggen nu allebei te snurken.
Ik ga zo eens een ribstuk uitsnijden tot steaks, en apart vacumeren en invriezen, heeft 12 weken gerijpt en worden prachtige ribeye steaks. Heeeel mooi gemarmerd
Hier is het bewolkt inmiddels, maar het weer maakt me nooit zoveel uit. Het is winderig, je merkt dat er storm aan komt. Ik loop graag in het bos, ook in het donker, in de regen of sneeuw. Lekker met de hond en af en toe wat wild zien.quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Lekker wandelweer zo in het zonnetje he
Top 2000 in mn oren, loopt lekker
Lekker buiten zijn, soms denk ik dat ik beter boswachter ofzo had kunnen worden, of veldbioloog, hele dag buiten.quote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om in de duinen te wandelen, maar dan moet ik daar wel eerst naar toe fietsen/scooteren en is altijd druk idd welke tijd je ook gaat.
Andere rondjes doe ik bij voorkeur in de stille straten met villa's en stukjes dorpsbos die we hier hebben.
Mij maakt het weer ook niet uit, alleen als het echt met bakken uit de lucht stort dan wandel ik niet, ik probeer elke vrije dag een half uur of iets langer als het gaat te wandelen. Moet van mezelf
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Sarabi! Ik ga maar eens naar bed![]()
Half 4 naar bed, amateur!
Je kunt altijd nog die carrièreswitch maken.quote:Op zondag 30 december 2012 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker buiten zijn, soms denk ik dat ik beter boswachter ofzo had kunnen worden, of veldbioloog, hele dag buiten.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Bluezz het volgende:
HehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Confidence through competence
Zoals de vader van Eelke ( jaap ter haar)quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog die carrièreswitch maken.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net 8,5 kilo prime rib aan steaks gesneden, apart gevacumeerd en ingevroren.
Mooie ribeyesteaks geworden, van ca 375-425 gram per stuk
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijptquote:
Goed vet dus. Angus?quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijpt
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..quote:
Amerikaans dus waarschijnlijk ja, heeft daar vrij rondgelopen en is dan vervolgens een tijdje vetgemest.quote:
Wonen in Bdaalquote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..
Hadden bij Het Geveltje gegeten. Lekkere gamba's vooraf, ik had tournedos, vriendin had mixed grill. Lekker toetje na, en toen in het donker over het strand
Ah, ja, we waren via het strand een goed eind verder gelopen, gingen daar wat drinken halen op de boulevard, toen stond daar een bord Bloemendaalquote:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
We hebben er voor morgen hier ook nog 2 liggen. Hopelijk zijn ze niet oud en muf geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
De Hema Cava zal ook gebruikt worden om 2013 mee in te luiden. We hadden nog een fles over van vorig jaar
quote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
Ja, oliebolletjes zijn best prijzigquote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Rondje gewandeld voelde aan alsof ik had gerend. Ben nog (heeeel toevallig) even langs de oliebollenkraam geweest en een bolletje voor mij en een voor de buurvrouw gehaald. Ze zijn tegenwoordig al 1 euro per stuk..
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, oliebolletjes zijn best prijzig
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerstquote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Euro het stuk voor oliebollen? En dan de krenten en rozijnen kunnen tellen zeker? Das geen handel, das flessetrekkerij. Ik hou niet zo van oliebollen, maar ik zou ze zelf maken.
Nou, nee, niet die van mijn moe, zelfs de kraaien aten die niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerst
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef AnneX het volgende:
Is dat het russische vliegtuig die landde op de snelweg??
# iets gelezen
quote:Op YouTube is een filmpje opgedoken waarin te zien is hoe eerder vandaag een vliegtuig op de luchthaven Vnoekovo van Moskou de landingsbaan voorbijschoot en crashte. Het ongeluk is deels opgenomen vanuit een auto die op het moment van het ongeluk vlak langs het toestel reed.
De Tu-204 van luchtvaartmaatschappij Red Wing Airlines schoot door aan het einde van de landingsbaan, kwam tot stilstand op een besneeuwd veld, brak vervolgens in stukken en vloog in brand. Bij de crash kwamen vier personen om het leven.
De oorzaak van het ongeluk is overigens nog onbekend.
Jeez, die volvo voor hem krijgt een wiel in de zijkant, die zag het niet komen, moet zich de tering geschrokken zijn.quote:
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jeez, die volvo voor hem krijgt een wiel in de zijkant, die zag het niet komen, moet zich de tering geschrokken zijn.
Jep. Zat een paar weken terug zelf midden in een groot ongeluk, zag het misgaan voor me en stuurde al remmend de middenberm in en diegene die achter me reed ramde mijn voorganger. Maar deze bestuurder kon geen kant op.quote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep. Zat een paar weken terug zelf midden in een groot ongeluk, zag het misgaan voor me en stuurde al remmend de middenberm in en diegene die achter me reed ramde mijn voorganger. Maar deze bestuurder kon geen kant op.
Jeez, kan je nog blij zijn dat er niet een paar ton kerosine brandend de snelweg op spuit..
Ik heb een heel goed reactievermogen, toen ik nog jaagde schoot ik rennende konijnen met kleinkaliber.quote:
Vóor- en ná foto's please...ik ben zó benieuwdquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar
Kozijn numero duo geschilderd. Donkere kozijnen vs. witte kozijnen tegen een witte muur: verschil van dag en nacht. Nu van plan om nog twee extra kozijnen donker te verven.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.
Pfff 60quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef AnneX het volgende:
Is dat het russische vliegtuig die landde op de snelweg??
# iets gelezen
Vanmiddag lang gelunched met oudste neef en vrouw. ( en veel witte wijn).
Aangeraden om naar de Marathon- film te gaan.
Bij thuiskomst zagen wij dat de buren de schuur al heeft voorbereid op
O & N.
Ziet er goed uit !![]()
Alleen "even" 60 eier vullen, morgen.![]()
Pics orquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar
Kozijn numero duo geschilderd. Donkere kozijnen vs. witte kozijnen tegen een witte muur: verschil van dag en nacht. Nu van plan om nog twee extra kozijnen donker te verven.
Het is een verschil van dag en nacht de oud&nieuws hier in Bdaal ten opzichte van Utreg vroegah.. begonnen al vroeg te knallen ergens half november in mijn beleving tot half januariquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind een verse warme van de kraam het lekkerst. Ben er eigenlijk niet weg van maar het hoort erbij.
Tis hier nu al een luid geknal. Morgen vanaf 10u zit ik in Bagdad.
Je bedoelt de vloeibare lunch !?quote:Op zondag 30 december 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff 60Klinkt als een lekkere lunch
Klinkt als waar ik woonquote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een verschil van dag en nacht de oud&nieuws hier in Bdaal ten opzichte van Utreg vroegah.. begonnen al vroeg te knallen ergens half november in mijn beleving tot half januari
Ken hem vooral als gyn van het koninklijk huis.quote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef AnneX het volgende:
Ach...A2 is overleden...http://www.nu.nl/binnenla(...)erpil-overleden.html
Zijn paraaf A kwadraat : voornamen Arie Andries...
Geweldige man en chirurg.![]()
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit me dood te ergeren aan het nonchalante van Van Barneveld
Niet normaal hequote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
De darter?quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij ook al niet?quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?
De belangstelling daarvoor snap ik echt helemaal niet.
Nee het interesseert me normaal nooit zo maar ik vreet em meer op nu dan hijzelf volgens mij. Maar dat komt omdat hij doet alsof hij het ook gewoon niet wil. Triple's gooien lukt em haast niet en dan ook nog eens een flink eind er vandaanquote:
En zo begrijp ik weer niet dat mensen de wedstrijd van Van Gerwen gisteren niet spannend kunnen vindenquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Ik begrijp best dat het leuk is om een spelletje te doen als je in een café bent, maar er met z'n allen naar gaan kijken als er ergens een wedstrijdje is daarvan zie ik de lol niet in. En allemaal de schuld van die Van Barneveld omdat die zo nodig een keer kampioen moest worden. Nederland massaal aan de buis gekluisterd voor het pijltjes werpen
Wat doen zij dan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De darter?
Zo, weer een nachtdienstje. Ik heb overigens met oordopjes in goed kunnen slapen vandaag. Oordopjes vanwege de bovenburen, niet vanwege het vuurwerk.
Ik vind dit juist wel leuker om naar te kijken dan naar amateurtjes in een cafe. En ja, als Hollanders ergens kampioen in worden zijn alle sporten ineens interessant zoals (dames)hockeyquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Ik begrijp best dat het leuk is om een spelletje te doen als je in een café bent, maar er met z'n allen naar gaan kijken als er ergens een wedstrijdje is daarvan zie ik de lol niet in. En allemaal de schuld van die Van Barneveld omdat die zo nodig een keer kampioen moest worden. Nederland massaal aan de buis gekluisterd voor het pijltjes werpen
Dat dus. Stomme cafésport. Je gaat toch ook niet massaal kijken naar jeu de boules ofzo? Hoewel??? De Britten kunnen bowls ook uren uitzenden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
De halve finale bij 6 setsquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; bij hoeveel sets heb je gewonnen? Dacht dat Taylor er al was met 3-1.
Barney had em net moeten finishen hequote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De halve finale bij 6 setsdus duurt nog wel even.
Tja Van Barneveld heeft deze wedstrijd volgens mij nooit willen winnen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Barney had em net moeten finishen he
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.quote:
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféquote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind dit juist wel leuker om naar te kijken dan naar amateurtjes in een cafe. En ja, als Hollanders ergens kampioen in worden zijn alle sporten ineens interessant zoals (dames)hockey, roeien
, in de ringen of aan een brug hangen.
Nee idd, er zit zo'n mega-verschil tussen die 2 qua mentaliteit. Taylor finisht alles namelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja Van Barneveld heeft deze wedstrijd volgens mij nooit willen winnen.
Snap niet dat je zo'n mentaliteit hebt.
Hockey en vooral dameshockey is toch best vaak op tv?quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.
[..]
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféZelf een potje spelen in een café, dat begrijp ik nog wel. En het is niet zo dat we nu ineens alle hockey-wedstrijden in de wereld avondvullend op tv krijgen, terwijl we best een goed dameshockey-team hebben. Daarbij vind ik dat meer een sport om naar te kijken dan darten
Meer sport is het sowieso. Darten is meer een biersport en dat kun je wel zien aan de mannenquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.
[..]
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféZelf een potje spelen in een café, dat begrijp ik nog wel. En het is niet zo dat we nu ineens alle hockey-wedstrijden in de wereld avondvullend op tv krijgen, terwijl we best een goed dameshockey-team hebben. Daarbij vind ik dat meer een sport om naar te kijken dan darten
quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Darten is imo nog zinlozer dan voetballen, weer zo'n sport waar ik geen snars van snap. Plus veel te weinig knappe mannelijke spelers om het dan in ieder geval prettig voor de ogen te maken.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Van Gerwen zit in de finale van het WK. Barney gaat eruit tegen Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar meequote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al best vaak aan de deur gestaan ja. Zelfs Ross is wel eens naar boven gelopen om te vragen of het eindelijk zachter kan. Het is al zachter dan toen hij er net woonde; toen klonk het namelijk alsof we de muziek in ons eigen huis hard hadden staanHet zijn gewoon gehorige woningen en daar is de bovenbuurman nog steeds niet van doordrongen.
Was 5-1 en heb de tv uitgezet. Geen zin om het aan mn hart te krijgen, ben net ff een uurtje niet meer misselijk.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Van Gerwen zit in de finale van het WK. Barney gaat eruit tegen Taylor.
Andere tijden sport gaat zelfs over Barney
Muziek is wel uit/zachtjes na 10 uur 's avonds tegenwoordig, dat is al een hele vooruitgangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd net helemaal blij toen ik de kamer binnenstapte, dus goede keuze. Waar ik me wel weer aan erger is de afbladderende verf van de verwarmingsbuizen en de grijs/groene CCCP-kleur van de radiator. Maar die kan in de lente pas weer geverfd worden.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
'gegaan' keyword.quote:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'gegaan' keyword.
Geen vrouw meegebracht naar je bacheloroptrekje?
Ik lol´de op mijn werkquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.
Volgende keer gewoon proberen voetmassage voor te stellen, wie weet. Vrouwen.quote:
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
Nouja, de vloer kan niet meer veranderd worden, want die ligt er bij mij al in, en die is grijswit eiken.quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.
5-4quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was 5-1 en heb de tv uitgezet. Geen zin om het aan mn hart te krijgen, ben net ff een uurtje niet meer misselijk.
De 3e foto gaat nog wel, maar niet vanwege de inrichting.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, alleen op pad gegaan om te dansenBeste methode om eens met álle vrouwen op de dansvloer te dansen.
Kozijn:Je mag je tafel wel eens opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
zo! Heeft Taylor een toeval?quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
En te bedde. Niet moe, wel hongerig pfff nu ineens hoor... Es kijken of ik kan slapen. Trusten!
Ja, de veiling is dichtquote:
ik moet die ook nog doen. Ga gebakken rijst maken voor mn ouders maar wat past daarbij? Kipdrumsticks, biefstuk?quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Moggel
Kopje koffie en versgedouched, zo nog wat "boskippen"
Gebakken/gegrillde garnalen?quote:Op maandag 31 december 2012 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet die ook nog doen. Ga gebakken rijst maken voor mn ouders maar wat past daarbij? Kipdrumsticks, biefstuk?
er zitten kleine garnaaltjes en ham door de rijstquote:Op maandag 31 december 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebakken/gegrillde garnalen?
Ah, nasi goreng deluxe.quote:Op maandag 31 december 2012 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er zitten kleine garnaaltjes en ham door de rijst
Sambal goreng boontjes? Geroerbakken chineese kool met wat gember?quote:Op maandag 31 december 2012 10:00 schreef MaximusTG het volgende:
Is extra vlees/vis er naast dan niet te veel? Mini vegetarische loempia's misschien?
heb geen frituurquote:Op maandag 31 december 2012 10:00 schreef MaximusTG het volgende:
Is extra vlees/vis er naast dan niet te veel? Mini vegetarische loempia's misschien?
Dat is kwaliteit, geen mentaliteit. Voor het eerst in jaren weer een paar potjes gezien.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee idd, er zit zo'n mega-verschil tussen die 2 qua mentaliteit. Taylor finisht alles namelijk.
Dankjewel! Dat wordt een feestmaal vnvquote:Op maandag 31 december 2012 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Pond sperziebonen
1 gesnipperde rode ui
1 grote tomaat
3 teentjes knoflook
sambal
trassi
Galanga
laos
sereh
Vissaus
santen
Boontjes beetgaar koken, andere ingredienten in vijzel stampen en toevoegen aan afgegoten bootjes
Garneren met gebakken uitjes of seroendeng
Ik ben bang dat mijn appartement het niet overleefdquote:Op maandag 31 december 2012 11:19 schreef golfer het volgende:
Zowaar een paar knalletjes te horen hier in de buurt.
De schavuiten.
Bij Sam is het zo dat een enkele individuele knal hem meer doet dan dit regelmatige geknap. En zolang je maar blijft uitroepen hoe mooi en leuk het allemaal is komt het wel goedquote:Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Net even met matroos hond wezen winkelen, geheel niet bang voor vuurwerk, hopelijk blijft dat zo vanavond. Hoor van andere mensen dat hun hond al dagen zit te bibberen onder tafel.
Carbiet. Vuurwerk van de boeren. Ev'n in de melkbus piss'n.quote:Op maandag 31 december 2012 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie zo een beetje alle ganzen uit Nederland wegvluchten, leken wel spreeuwenzwermen zo veel. Richting zevenaar en lobith komen enorme doffe dreunen van carbiet.
Een keer de plinten in de kleur van de muur verven zou ook wel een goede zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, de vloer kan niet meer veranderd worden, want die ligt er bij mij al in, en die is grijswit eiken.
Achteraf gezien had ik liever een donkere vloer gehad ivm met de witte muren, maar dat was gebrek aan ervaring van wat ik mooi vind. Dus ik probeer inrichtingen te vinden met een dergelijke grijswitte vloer die ik zelf ook mooi vind, om wat inspiratie op te doen. Scheelt al een hoop als ik in de zithoek een mooi kleed neerleg, en als er wat meer (hoge) donkere meubels tegen de muren aangegooid worden.
Had trouwens uiteindelijk 100 EUR voor de vloer teruggekregen, ivm afchippende melamine laag op een van de planken in de hoek, mooi meegenomen.
Oud Russische taferelenquote:Op maandag 31 december 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
Crisis? Niet hier blijkbaar.
Even naar het dorp geweest voor wat laatste boodschappen en ophalen van visschotel. Lange rijen overal.
Bij de banketbakker wat appelbeignets gehaald. Half uur in de rij buiten staan om dat te mogen kopen.
Afgaande op de drukte bij de winkels en de hoeveelheid vuurwerk hier de hele dag valt het allemaal wel mee inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
Crisis? Niet hier blijkbaar.
Even naar het dorp geweest voor wat laatste boodschappen en ophalen van visschotel. Lange rijen overal.
Bij de banketbakker wat appelbeignets gehaald. Half uur in de rij buiten staan om dat te mogen kopen.
Invriezenquote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt Anne!
Zalm invriezen. Zouden jullie de 'verse' zalm invriezen of eerst even bakken?
Gewoon invriezenquote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt Anne!
Zalm invriezen. Zouden jullie de 'verse' zalm invriezen of eerst even bakken?
In de koelkast ontdooienquote:Op maandag 31 december 2012 18:09 schreef Isabeau het volgende:
ok! Ik heb te veel gekocht, er waren geen kleinere verpakkingen meer
Wat ga je verder doen vanavond behalve schilderen....quote:Op maandag 31 december 2012 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, kozijn numero tres in het zwart. Twijfel of ik nog de kleine vierde erbij neem morgen. ff kijken hoe het er in daglicht uit ziet.
Niks, geen zin in feestgedruis dit jaarquote:Op maandag 31 december 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ga je verder doen vanavond behalve schilderen....
ben ik het mee eens. dit is niets.quote:Op maandag 31 december 2012 22:31 schreef borisz het volgende:
Aan de oudejaarsconference van Van Muiswinkel mis je niks iig. Ik mis Youp.
Wij zitten met zijn viertjes Hasta la Vista te kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 22:31 schreef borisz het volgende:
Aan de oudejaarsconference van Van Muiswinkel mis je niks iig. Ik mis Youp.
Ross is ook zielsalleen, de stakkerquote:Op maandag 31 december 2012 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Niks, geen zin in feestgedruis dit jaarOok geen TV hier, dus wordt wel erg stil
Ga zo wel ff met plu naar buiten met middernacht; de straat waar ik woon is bijna 100% restaurant en café's met besloten feestjes, denk dat er wel wat vuurwerk te zien is.
Wat gaat Ross doen? Misschien kunnen we Ventrilo'en![]()
![]()
vuurwerk, geweld of ongeval?quote:Op maandag 31 december 2012 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Twee keer eerder met O&N gewerkt en toen gebeurde er helemaal niets. Dat kan ik nu over vanavond al niet meer zeggen
check, check en check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |