Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik viel in een scène en daarin zag / hoorde ik niks van innerlijke beschaving
en wél een grote bek![]()
Inderdaad : afgehaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch te weinig gekeken dan. Hij slaat tussen alle grofheid en onzin door de spijker vaak genoeg op zijn kop wat mij betreft.
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Pah,quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het laatste jaar niet meer zo veel hardop gelachen.
Heerlijk wat ie er allemaal uit kraamt en niets en niemand wordt gespaard.
en jij bent nóg jonger dan golfer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Theo is voor mij toch ook te grof in de mond, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem de laatste paar jaar ook geen kans meer heb gegeven.
Welnee joh. Ik vind het juist leuk als jij weer eens uit je dakje gaat en probeert mij het trapje op te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah,
Als ik dat doe neem jij de keukentraplift de kast op...
He, gelukkig dus maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef AnneX het volgende:
en jij bent nóg jonger dan golfer.
Heeft (dus) niets met leeftijd te maken
Ik ben zelfs nog jonger, en schaar me ook aan jullie zijde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef AnneX het volgende:
en jij bent nóg jonger dan golfer.
Heeft (dus) niets met leeftijd te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
Familie
Confidence through competence
Wat zijn kruipruimmensen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag het niet zeggen denk ik , maar veel van de kruipruimmensen die Maassen bedoelde zie ik dagelijks langs op mijn poli
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghOei wat een hoop akeligheid in een post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
FamilieArme Duckface.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Oei wat een hoop akeligheid in een post.Arme Duckface.
Bosvruchtenquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
Precies, bospaddestoelen is er ook zo eentjequote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef RobinOok het volgende:
Dat is weer een heel ander, veel vager principe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
Familie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Dat is een Noord-Hollandsche uitdrukking voor boodschappen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een Noord-HollandscheWest-Friesche uitdrukking voor boodschappen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |