Wat zijn kruipruimmensen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag het niet zeggen denk ik , maar veel van de kruipruimmensen die Maassen bedoelde zie ik dagelijks langs op mijn poli
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghOei wat een hoop akeligheid in een post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
FamilieArme Duckface.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Oei wat een hoop akeligheid in een post.Arme Duckface.
Bosvruchtenquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
Precies, bospaddestoelen is er ook zo eentjequote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef RobinOok het volgende:
Dat is weer een heel ander, veel vager principe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
blerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol
Familie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Dat is een Noord-Hollandsche uitdrukking voor boodschappen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef RobinOok het volgende:
Boskip, is dat van hetzelfde principe als bosui en bospeen?
quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een Noord-HollandscheWest-Friesche uitdrukking voor boodschappen doen.
Lijkt me heeerlijk om deze tijdquote:Op zondag 30 december 2012 02:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik heb honger en nog 2 karbonades in de vriezer liggen, kan ik die gewoon in de frituur tyfen?
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een Noord-Hollandsche uitdrukking voor boodschappen doen.
/Me troost robin met een Krootjequote:Op zondag 30 december 2012 10:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.
* Pietverdriet kijkt hoe FFT danstquote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Effe een ochtenddansje doen om de spieren los te schudden.
Ho ho! Is dialectquote:Op zondag 30 december 2012 10:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, wat een anti-climax. Gewoon een spraakgebrek.
Veel te jong.quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwslezer Arend Langenberg overleden. RIP.![]()
Geweldige stem had hij.
Iddquote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Nieuwslezer Arend Langenberg overleden. RIP.![]()
Geweldige stem had hij.
Wat extra slaap zal ook niet schadenquote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg ben ik nog niet helemaal beter. Gisteren bij McDonald's werd ik ineens ff niet lekker en de buurvrouw zag dat want ze vroeg of ik me wel goed voelde omdat ik zo wit was. Heb weer meer geslapen dan normaal en met dansen vandaag moest ik stoppen omdat ik beroerd werd. Ik ga maar even onder de warme douche en een klein rondje wandelen buiten. Misschien helpt wat frisse lucht.
Nee vast niet maar is wel kenmerkend als je je niet lekker voelt. Hoe gaat het met jou? Van de zondag aan het genieten?quote:Op zondag 30 december 2012 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat extra slaap zal ook niet schaden
Net twee uur met man en matroos hond in het bos gelopen, die liggen nu allebei te snurken.quote:Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee vast niet maar is wel kenmerkend als je je niet lekker voelt. Hoe gaat het met jou? Van de zondag aan het genieten?
Klinkt weer goed allemaal! De lucht hier ziet er dreigend uit maar ik ga er toch maar in want het is wel droog gebleven (tot nu toe) en tis niet zo koud voor deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net twee uur met man en matroos hond in het bos gelopen, die liggen nu allebei te snurken.
Ik ga zo eens een ribstuk uitsnijden tot steaks, en apart vacumeren en invriezen, heeft 12 weken gerijpt en worden prachtige ribeye steaks. Heeeel mooi gemarmerd
Hier is het bewolkt inmiddels, maar het weer maakt me nooit zoveel uit. Het is winderig, je merkt dat er storm aan komt. Ik loop graag in het bos, ook in het donker, in de regen of sneeuw. Lekker met de hond en af en toe wat wild zien.quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Lekker wandelweer zo in het zonnetje he
Top 2000 in mn oren, loopt lekker
Lekker buiten zijn, soms denk ik dat ik beter boswachter ofzo had kunnen worden, of veldbioloog, hele dag buiten.quote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het ook heerlijk om in de duinen te wandelen, maar dan moet ik daar wel eerst naar toe fietsen/scooteren en is altijd druk idd welke tijd je ook gaat.
Andere rondjes doe ik bij voorkeur in de stille straten met villa's en stukjes dorpsbos die we hier hebben.
Mij maakt het weer ook niet uit, alleen als het echt met bakken uit de lucht stort dan wandel ik niet, ik probeer elke vrije dag een half uur of iets langer als het gaat te wandelen. Moet van mezelf
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Sarabi! Ik ga maar eens naar bed![]()
Half 4 naar bed, amateur!
Je kunt altijd nog die carrièreswitch maken.quote:Op zondag 30 december 2012 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker buiten zijn, soms denk ik dat ik beter boswachter ofzo had kunnen worden, of veldbioloog, hele dag buiten.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Bluezz het volgende:
HehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Confidence through competence
Zoals de vader van Eelke ( jaap ter haar)quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog die carrièreswitch maken.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net 8,5 kilo prime rib aan steaks gesneden, apart gevacumeerd en ingevroren.
Mooie ribeyesteaks geworden, van ca 375-425 gram per stuk
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijptquote:
Goed vet dus. Angus?quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |