quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net 8,5 kilo prime rib aan steaks gesneden, apart gevacumeerd en ingevroren.
Mooie ribeyesteaks geworden, van ca 375-425 gram per stuk
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijptquote:
Goed vet dus. Angus?quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijpt
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..quote:
Amerikaans dus waarschijnlijk ja, heeft daar vrij rondgelopen en is dan vervolgens een tijdje vetgemest.quote:
Wonen in Bdaalquote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..
Hadden bij Het Geveltje gegeten. Lekkere gamba's vooraf, ik had tournedos, vriendin had mixed grill. Lekker toetje na, en toen in het donker over het strand
Ah, ja, we waren via het strand een goed eind verder gelopen, gingen daar wat drinken halen op de boulevard, toen stond daar een bord Bloemendaalquote:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
We hebben er voor morgen hier ook nog 2 liggen. Hopelijk zijn ze niet oud en muf geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
De Hema Cava zal ook gebruikt worden om 2013 mee in te luiden. We hadden nog een fles over van vorig jaar
quote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
Ja, oliebolletjes zijn best prijzigquote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Rondje gewandeld voelde aan alsof ik had gerend. Ben nog (heeeel toevallig) even langs de oliebollenkraam geweest en een bolletje voor mij en een voor de buurvrouw gehaald. Ze zijn tegenwoordig al 1 euro per stuk..
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, oliebolletjes zijn best prijzig
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerstquote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Euro het stuk voor oliebollen? En dan de krenten en rozijnen kunnen tellen zeker? Das geen handel, das flessetrekkerij. Ik hou niet zo van oliebollen, maar ik zou ze zelf maken.
Nou, nee, niet die van mijn moe, zelfs de kraaien aten die niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerst
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef AnneX het volgende:
Is dat het russische vliegtuig die landde op de snelweg??
# iets gelezen
quote:Op YouTube is een filmpje opgedoken waarin te zien is hoe eerder vandaag een vliegtuig op de luchthaven Vnoekovo van Moskou de landingsbaan voorbijschoot en crashte. Het ongeluk is deels opgenomen vanuit een auto die op het moment van het ongeluk vlak langs het toestel reed.
De Tu-204 van luchtvaartmaatschappij Red Wing Airlines schoot door aan het einde van de landingsbaan, kwam tot stilstand op een besneeuwd veld, brak vervolgens in stukken en vloog in brand. Bij de crash kwamen vier personen om het leven.
De oorzaak van het ongeluk is overigens nog onbekend.
Jeez, die volvo voor hem krijgt een wiel in de zijkant, die zag het niet komen, moet zich de tering geschrokken zijn.quote:
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jeez, die volvo voor hem krijgt een wiel in de zijkant, die zag het niet komen, moet zich de tering geschrokken zijn.
Jep. Zat een paar weken terug zelf midden in een groot ongeluk, zag het misgaan voor me en stuurde al remmend de middenberm in en diegene die achter me reed ramde mijn voorganger. Maar deze bestuurder kon geen kant op.quote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep. Zat een paar weken terug zelf midden in een groot ongeluk, zag het misgaan voor me en stuurde al remmend de middenberm in en diegene die achter me reed ramde mijn voorganger. Maar deze bestuurder kon geen kant op.
Jeez, kan je nog blij zijn dat er niet een paar ton kerosine brandend de snelweg op spuit..
Ik heb een heel goed reactievermogen, toen ik nog jaagde schoot ik rennende konijnen met kleinkaliber.quote:
Vóor- en ná foto's please...ik ben zó benieuwdquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar
Kozijn numero duo geschilderd. Donkere kozijnen vs. witte kozijnen tegen een witte muur: verschil van dag en nacht. Nu van plan om nog twee extra kozijnen donker te verven.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het loopt nog een soort goed af. Ook voor de filmende autobestuurder.
Pfff 60quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef AnneX het volgende:
Is dat het russische vliegtuig die landde op de snelweg??
# iets gelezen
Vanmiddag lang gelunched met oudste neef en vrouw. ( en veel witte wijn).
Aangeraden om naar de Marathon- film te gaan.
Bij thuiskomst zagen wij dat de buren de schuur al heeft voorbereid op
O & N.
Ziet er goed uit !![]()
Alleen "even" 60 eier vullen, morgen.![]()
Pics orquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar
Kozijn numero duo geschilderd. Donkere kozijnen vs. witte kozijnen tegen een witte muur: verschil van dag en nacht. Nu van plan om nog twee extra kozijnen donker te verven.
Het is een verschil van dag en nacht de oud&nieuws hier in Bdaal ten opzichte van Utreg vroegah.. begonnen al vroeg te knallen ergens half november in mijn beleving tot half januariquote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind een verse warme van de kraam het lekkerst. Ben er eigenlijk niet weg van maar het hoort erbij.
Tis hier nu al een luid geknal. Morgen vanaf 10u zit ik in Bagdad.
Je bedoelt de vloeibare lunch !?quote:Op zondag 30 december 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff 60Klinkt als een lekkere lunch
Klinkt als waar ik woonquote:Op zondag 30 december 2012 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een verschil van dag en nacht de oud&nieuws hier in Bdaal ten opzichte van Utreg vroegah.. begonnen al vroeg te knallen ergens half november in mijn beleving tot half januari
Ken hem vooral als gyn van het koninklijk huis.quote:Op zondag 30 december 2012 22:27 schreef AnneX het volgende:
Ach...A2 is overleden...http://www.nu.nl/binnenla(...)erpil-overleden.html
Zijn paraaf A kwadraat : voornamen Arie Andries...
Geweldige man en chirurg.![]()
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit me dood te ergeren aan het nonchalante van Van Barneveld
Niet normaal hequote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
De darter?quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij ook al niet?quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?
De belangstelling daarvoor snap ik echt helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |