quote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Bluezz het volgende:
HehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Steer.
Confidence through competence
Zoals de vader van Eelke ( jaap ter haar)quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog die carrièreswitch maken.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, net 8,5 kilo prime rib aan steaks gesneden, apart gevacumeerd en ingevroren.
Mooie ribeyesteaks geworden, van ca 375-425 gram per stuk
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijptquote:
Goed vet dus. Angus?quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze zijn mooi gemarmerd en lang gerijpt
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..quote:
Amerikaans dus waarschijnlijk ja, heeft daar vrij rondgelopen en is dan vervolgens een tijdje vetgemest.quote:
Wonen in Bdaalquote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Oh, nee :$. Wonen jullie daar ja? Leek ons wel lekker! Wat een wind vanochtend..
Hadden bij Het Geveltje gegeten. Lekkere gamba's vooraf, ik had tournedos, vriendin had mixed grill. Lekker toetje na, en toen in het donker over het strand
Ah, ja, we waren via het strand een goed eind verder gelopen, gingen daar wat drinken halen op de boulevard, toen stond daar een bord Bloemendaalquote:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
We hebben er voor morgen hier ook nog 2 liggen. Hopelijk zijn ze niet oud en muf geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
De Hema Cava zal ook gebruikt worden om 2013 mee in te luiden. We hadden nog een fles over van vorig jaar
quote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op zondag 30-12-2012 om 15:56:59Nog 359 dagen tot Kerstmis en mensen hebben hun kerstverlichting al hangen. Ongelofelijk. reageer retweet
Ja, oliebolletjes zijn best prijzigquote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Rondje gewandeld voelde aan alsof ik had gerend. Ben nog (heeeel toevallig) even langs de oliebollenkraam geweest en een bolletje voor mij en een voor de buurvrouw gehaald. Ze zijn tegenwoordig al 1 euro per stuk..
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, oliebolletjes zijn best prijzig
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerstquote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Euro het stuk voor oliebollen? En dan de krenten en rozijnen kunnen tellen zeker? Das geen handel, das flessetrekkerij. Ik hou niet zo van oliebollen, maar ik zou ze zelf maken.
Nou, nee, niet die van mijn moe, zelfs de kraaien aten die niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zijn ze meestal toch gewoon het lekkerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |