Muziek is wel uit/zachtjes na 10 uur 's avonds tegenwoordig, dat is al een hele vooruitgangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd net helemaal blij toen ik de kamer binnenstapte, dus goede keuze. Waar ik me wel weer aan erger is de afbladderende verf van de verwarmingsbuizen en de grijs/groene CCCP-kleur van de radiator. Maar die kan in de lente pas weer geverfd worden.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
'gegaan' keyword.quote:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'gegaan' keyword.
Geen vrouw meegebracht naar je bacheloroptrekje?
Ik lol´de op mijn werkquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.
Volgende keer gewoon proberen voetmassage voor te stellen, wie weet. Vrouwen.quote:
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
Nouja, de vloer kan niet meer veranderd worden, want die ligt er bij mij al in, en die is grijswit eiken.quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.
5-4quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was 5-1 en heb de tv uitgezet. Geen zin om het aan mn hart te krijgen, ben net ff een uurtje niet meer misselijk.
De 3e foto gaat nog wel, maar niet vanwege de inrichting.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, alleen op pad gegaan om te dansenBeste methode om eens met įlle vrouwen op de dansvloer te dansen.
Kozijn:Je mag je tafel wel eens opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
zo! Heeft Taylor een toeval?quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
En te bedde. Niet moe, wel hongerig pfff nu ineens hoor... Es kijken of ik kan slapen. Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |