Leuk, ik hou van die wiskundemeisjes, nog niks van de vk gelezen, eerst hh corveetjes doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
Voor de top 2000 luisteraars leggen de Wiskunde meisjes het nog één keer uit!
op pg. V 9 in de vk.![]()
# leuke cijfers als blijkt dat je minimaal meer dan 6000 liedjes kent !
Daarover had ik het gister nog met een dorpsgenoot: lang leve de blauwe ( oud papier) klikoquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef TAV74 het volgende:
Note to myself: oud papier toch weer wat vaker wegbrengenFlink aan het sjouwen geweest vanochtend, de vakantiekranten van afgelopen zomer zaten er nog bij
Blijkbaar toch het nadeel aan voldoende ruimte in de garage...
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef AnneX het volgende:
Voor de top 2000 luisteraars leggen de Wiskunde meisjes het nog één keer uit!
op pg. V 9 in de vk.![]()
# leuke cijfers als blijkt dat je minimaal meer dan 6000 liedjes kent !
Zouden de Wiskundemeisjes de leeftijd ook niet (kunnen) verwerken in dequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ik
Meest bepalend is naast leeftijd ook de mate waarin je je in muziek verdiept hebt denk ik. Ik heb alleen al meer dan 11.000 nummers als mp3 op het netwerk staan. Die ken ik overigens niet allemaal, maar een flink deel (75% ofzo) zeker wel. En als je er dan nog eens bij denkt dat daar vele honderden nummers niet opstaan die ik wel ken kom ik echt op bizarre aantallenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zouden de Wiskundemeisjes de leeftijd ook niet (kunnen) verwerken in de
formule?
Op hun site staan meer leuke dingen http://www.wiskundemeisjes.nl/category/column/
Ik ken er denk ik geen 6000. Ik luister nooit meer naar de radio en kijk ook geen tv.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:27 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, je kent idd bizar veel nummers. 6.000 is nog een hele voorzichtige schatting vrees ik
Ik verbaas mezelf ook nog wel vaak als ik iets hoor wat ik jaaaaaaren geleden voor het laatst heb gehoord, en ik kan het zo out of the blue nog letterlijk meezingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meest bepalend is naast leeftijd ook de mate waarin je je in muziek verdiept hebt denk ik. Ik heb alleen al meer dan 11.000 nummers als mp3 op het netwerk staan. Die ken ik overigens niet allemaal, maar een flink deel (75% ofzo) zeker wel. En als je er dan nog eens bij denkt dat daar vele honderden nummers niet opstaan die ik wel ken kom ik echt op bizarre aantallenEn dan val ik nog reuze mee in vergelijking met muziekjunks die echt alles kopen en luisteren.
Eigenlijk altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Maar je luistert toch wel muziek dan via je lap/pc ? Of cdtjes?
ok, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik verbaas mezelf ook nog wel vaak als ik iets hoor wat ik jaaaaaaren geleden voor het laatst heb gehoord, en ik kan het zo out of the blue nog letterlijk meezingenEn dat ook met tientallen nrs gewoon
Ik kan helemaal geen teksten onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dat heb ik ookEn dan ben ik ook best verbaast dat ik bijna alles letterlijk kan meezingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja dan wordt je geholpen door het origineel!Meeblèren zie je het publiek altijd doen bij alle grote concerten nederlandstaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of whatever...![]()
Ik eet sowieso iedere dag bijna een halve liter yoghurt. Gisteren trouwens weer 5 krampaanvallen achter elkaar aan de zijkant van mn voet toen ik aan het dansen was. Auwieeequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
En een vitamine B12 pilletje voor de broodnodige pietamientjes
Je hebt toch wel een KFC en BK dichtbij? Daar ben ik weer jaloers op. Maar in februari kan ik hier ook weer hotwings eten op dinsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Ik zou willen dat we gewoon allemaal in dezelfde stad woondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Zo mild?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik klaag altijd dat 'pittige' pizza's en zo nooit echt pittig zijn. Dus nu eet ik een pizza inferno van de Lidl. omg...
Tsssk, ben je in Wageningen en dan ga je niet eens bij mijn neefje eten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef borisz het volgende:
Iemand bekend met Colors in Wageningen? We zijn net aangeschoven
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb liever champagne dan champignons
Wij ook, kaasjes all the way!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
Vreselijke combi, maar het is nou eenmaal traditie. Je hoort gewoon op 1 januari wakker te worden met het maagzuur tot aan je huigquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |