quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja dan wordt je geholpen door het origineel!Meeblèren zie je het publiek altijd doen bij alle grote concerten nederlandstaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of whatever...![]()
Ik eet sowieso iedere dag bijna een halve liter yoghurt. Gisteren trouwens weer 5 krampaanvallen achter elkaar aan de zijkant van mn voet toen ik aan het dansen was. Auwieeequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
En een vitamine B12 pilletje voor de broodnodige pietamientjes
Je hebt toch wel een KFC en BK dichtbij? Daar ben ik weer jaloers op. Maar in februari kan ik hier ook weer hotwings eten op dinsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Ik zou willen dat we gewoon allemaal in dezelfde stad woondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mac is eigenlijk wel een goed ideeWoon er niet zo dichtbij als destijds in 043, maar 't wordt weer tijd
En ik mis Memo
Zo mild?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik klaag altijd dat 'pittige' pizza's en zo nooit echt pittig zijn. Dus nu eet ik een pizza inferno van de Lidl. omg...
Tsssk, ben je in Wageningen en dan ga je niet eens bij mijn neefje eten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:21 schreef borisz het volgende:
Iemand bekend met Colors in Wageningen? We zijn net aangeschoven
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb liever champagne dan champignons
Wij ook, kaasjes all the way!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
Vreselijke combi, maar het is nou eenmaal traditie. Je hoort gewoon op 1 januari wakker te worden met het maagzuur tot aan je huigquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in combinatie met oliebollen want dat is echt goor.
Met O&N zuip ik wel bubbels maar eet geen oliebollen. Liever kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |