En zo begrijp ik weer niet dat mensen de wedstrijd van Van Gerwen gisteren niet spannend kunnen vindenquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Ik begrijp best dat het leuk is om een spelletje te doen als je in een café bent, maar er met z'n allen naar gaan kijken als er ergens een wedstrijdje is daarvan zie ik de lol niet in. En allemaal de schuld van die Van Barneveld omdat die zo nodig een keer kampioen moest worden. Nederland massaal aan de buis gekluisterd voor het pijltjes werpen
Wat doen zij dan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De darter?
Zo, weer een nachtdienstje. Ik heb overigens met oordopjes in goed kunnen slapen vandaag. Oordopjes vanwege de bovenburen, niet vanwege het vuurwerk.
Ik vind dit juist wel leuker om naar te kijken dan naar amateurtjes in een cafe. En ja, als Hollanders ergens kampioen in worden zijn alle sporten ineens interessant zoals (dames)hockeyquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Ik begrijp best dat het leuk is om een spelletje te doen als je in een café bent, maar er met z'n allen naar gaan kijken als er ergens een wedstrijdje is daarvan zie ik de lol niet in. En allemaal de schuld van die Van Barneveld omdat die zo nodig een keer kampioen moest worden. Nederland massaal aan de buis gekluisterd voor het pijltjes werpen
Dat dus. Stomme cafésport. Je gaat toch ook niet massaal kijken naar jeu de boules ofzo? Hoewel??? De Britten kunnen bowls ook uren uitzenden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Isabeau het volgende:
De halve finale bij 6 setsquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; bij hoeveel sets heb je gewonnen? Dacht dat Taylor er al was met 3-1.
Barney had em net moeten finishen hequote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De halve finale bij 6 setsdus duurt nog wel even.
Tja Van Barneveld heeft deze wedstrijd volgens mij nooit willen winnen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Barney had em net moeten finishen he
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.quote:
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféquote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind dit juist wel leuker om naar te kijken dan naar amateurtjes in een cafe. En ja, als Hollanders ergens kampioen in worden zijn alle sporten ineens interessant zoals (dames)hockey, roeien
, in de ringen of aan een brug hangen.
Nee idd, er zit zo'n mega-verschil tussen die 2 qua mentaliteit. Taylor finisht alles namelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja Van Barneveld heeft deze wedstrijd volgens mij nooit willen winnen.
Snap niet dat je zo'n mentaliteit hebt.
Hockey en vooral dameshockey is toch best vaak op tv?quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.
[..]
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféZelf een potje spelen in een café, dat begrijp ik nog wel. En het is niet zo dat we nu ineens alle hockey-wedstrijden in de wereld avondvullend op tv krijgen, terwijl we best een goed dameshockey-team hebben. Daarbij vind ik dat meer een sport om naar te kijken dan darten
Meer sport is het sowieso. Darten is meer een biersport en dat kun je wel zien aan de mannenquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Luide muziek spelen en dan vooral van het type waar ik absoluut niet van hou. Techno-house achtige boem-boem muziek.
[..]
Ik zei ook niet dat je moest gaan kijken naar mensen in een caféZelf een potje spelen in een café, dat begrijp ik nog wel. En het is niet zo dat we nu ineens alle hockey-wedstrijden in de wereld avondvullend op tv krijgen, terwijl we best een goed dameshockey-team hebben. Daarbij vind ik dat meer een sport om naar te kijken dan darten
quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Darten is imo nog zinlozer dan voetballen, weer zo'n sport waar ik geen snars van snap. Plus veel te weinig knappe mannelijke spelers om het dan in ieder geval prettig voor de ogen te maken.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?
De belangstelling daarvoor snap ik echt helemaal niet.
Van Gerwen zit in de finale van het WK. Barney gaat eruit tegen Taylor.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, worden er weer ergens pijltjes gegooid?
De belangstelling daarvoor snap ik echt helemaal niet.
Ben je mooi klaar meequote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al best vaak aan de deur gestaan ja. Zelfs Ross is wel eens naar boven gelopen om te vragen of het eindelijk zachter kan. Het is al zachter dan toen hij er net woonde; toen klonk het namelijk alsof we de muziek in ons eigen huis hard hadden staanHet zijn gewoon gehorige woningen en daar is de bovenbuurman nog steeds niet van doordrongen.
Was 5-1 en heb de tv uitgezet. Geen zin om het aan mn hart te krijgen, ben net ff een uurtje niet meer misselijk.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Van Gerwen zit in de finale van het WK. Barney gaat eruit tegen Taylor.
Andere tijden sport gaat zelfs over Barney
Muziek is wel uit/zachtjes na 10 uur 's avonds tegenwoordig, dat is al een hele vooruitgangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd net helemaal blij toen ik de kamer binnenstapte, dus goede keuze. Waar ik me wel weer aan erger is de afbladderende verf van de verwarmingsbuizen en de grijs/groene CCCP-kleur van de radiator. Maar die kan in de lente pas weer geverfd worden.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
'gegaan' keyword.quote:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'gegaan' keyword.
Geen vrouw meegebracht naar je bacheloroptrekje?
Ik lol´de op mijn werkquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, had er een op het oog, maar nadat ik voor de derde keer op haar tenen danstte (ze had ballerina's aan) was het moment toch wel weg.
Volgende keer gewoon proberen voetmassage voor te stellen, wie weet. Vrouwen.quote:
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
Nouja, de vloer kan niet meer veranderd worden, want die ligt er bij mij al in, en die is grijswit eiken.quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kiest steeds voor een vergelijkbare inrichting waardoor ik denk dat dat je vooral aantrekt en niet zozeer de vloer.
5-4quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was 5-1 en heb de tv uitgezet. Geen zin om het aan mn hart te krijgen, ben net ff een uurtje niet meer misselijk.
De 3e foto gaat nog wel, maar niet vanwege de inrichting.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat bizar is? Ik ben een lookbook aan het maken van inrichtingen met een wit/grijswitte vloer die ik mooi vind:
http://www.evernote.com/s(...)9c04a9de2317453bf4ae
Maar ik weet nooit of ik de inrichting mooi vind of die joekels van huizen![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, alleen op pad gegaan om te dansenBeste methode om eens met álle vrouwen op de dansvloer te dansen.
Kozijn:Je mag je tafel wel eens opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
zo! Heeft Taylor een toeval?quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
En te bedde. Niet moe, wel hongerig pfff nu ineens hoor... Es kijken of ik kan slapen. Trusten!
Ja, de veiling is dichtquote:
ik moet die ook nog doen. Ga gebakken rijst maken voor mn ouders maar wat past daarbij? Kipdrumsticks, biefstuk?quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Moggel
Kopje koffie en versgedouched, zo nog wat "boskippen"
Gebakken/gegrillde garnalen?quote:Op maandag 31 december 2012 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet die ook nog doen. Ga gebakken rijst maken voor mn ouders maar wat past daarbij? Kipdrumsticks, biefstuk?
er zitten kleine garnaaltjes en ham door de rijstquote:Op maandag 31 december 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebakken/gegrillde garnalen?
Ah, nasi goreng deluxe.quote:Op maandag 31 december 2012 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er zitten kleine garnaaltjes en ham door de rijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |