Normaliter begin ik nu met schelden, maar je UI weerhoudt me er van.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat hier volledig los van, maar ik begrijp hem wel. Jij probeerde mij zojuist ook alweer aan te vallen met onwaarheden.
Mooi topic dat ja. Moet je kritisch gaan doen over de lichtinval en zo. Dat mag ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok! In een notendop dikke wijven die naakt foto's posten maar de enige reactie die je mag geven moet positief zijn.
En te positief als ik krijg er een lange lans van en heb me al drie keer klaaergespoten mag ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi topic dat ja. Moet je kritisch gaan doen over de lichtinval en zo. Dat mag ook niet.
Ik kan me er - gelukkig - geen voorstelling van maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En te positief als ik krijg er een lange lans van en heb me al drie keer klaaergespoten mag ook niet.
Dames we willen jullie naakt zien. Denk ik tenminste. Van horen zeggen hè. Zelf nog nooit gekeken.quote:
Fokksters naakt ofzo iets tijd dat jij daar eens post lieve Jojo.quote:
Mede door Mikey zijn verhalen toegang aangevraagd, maar ik had na 1 blik wel weer genoeg gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dames we willen jullie naakt zien. Denk ik tenminste. Van horen zeggen hè. Zelf nog nooit gekeken.
Knap snoetje wel hoor. Jammer dat je daar niet veel meer van ziet wanneer je haar gezicht volgeblaft hebt.quote:
Paon is donker.quote:
Hallo.quote:
Hij valt wel erg theatraal, niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij aan zijn shirt getrokken.
Hij wacht inderdaad tot hij in het strafschopgebied staat, maar dan had die verdediger hem maar eerder los moeten laten. (Spelregel technisch uiteraard geen strafschop)quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij valt wel erg theatraal, niet dan?
Ze bedoelen zeker die andere neger uit de Premier League, Yaya Toure.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Het wereldelftal volgens franse krant L'équipe :
Casillas - Alba, Ramos, Kompany, Lahm - Alonso, Xavi, Iniesta - Ramires, Messi, Ronaldo.
Ramires?
Anders was de lijst te wit.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Casillas - Alba, Ramos, Kompany, Lahm - Alonso, Xavi, Iniesta - Ramires, Messi, Ronaldo.
Ramires?
Wel een beest die maar blijft gaan en gaan, maar ik denk dat het ook wel meespeelde dat ze tenminste 1 CL winnaar in het team wilde.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Ramires?
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Marcelo inmiddels een vaste basisplaats dan?
Pics van je zus?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
Godver, wil ik net far cry gaan doen zit m'n zus sissi te kijken
De horror van thuis zijn in de vakantie
Waarop game jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
Godver, wil ik net far cry gaan doen zit m'n zus sissi te kijken
De horror van thuis zijn in de vakantie
360quote:Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarop game jij dan?
Ik heb gisteren The Walking Dead op de X360 gedownload. Brute game man.
AC3 wordt naar het einde steeds minder. Begin met Far Cry zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
360
Moet nog Far Cry en assassins creed afmaken, zal daarna eens kijken naar die zombies
Ben bij AC3 al tegen het einde, toen met Far Cry begonnen, daar nu ook ruim over de helftquote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AC3 wordt naar het einde steeds minder. Begin met Far Cry zou ik zeggen.
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
360
Moet nog Far Cry en assassins creed afmaken, zal daarna eens kijken naar die zombies
Godver. Dat zou sowieso lastig zijn, heb een ghetto eerste generatie xbox met 20gb hdd. Nog 500mb over geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.
Wat vind jij beter PES of FIFA?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.
Mijn Ghetto Xbox is kapot.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver. Dat zou sowieso lastig zijn, heb een ghetto eerste generatie xbox met 20gb hdd. Nog 500mb over geloof ik
Ik ben goffedomme GoW3 en Skyrim nog aan het uitspelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben bij AC3 al tegen het einde, toen met Far Cry begonnen, daar nu ook ruim over de helft
PES.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind jij beter PES of FIFA?
Ik heb zo kanker veel tijd in Skyrim gestoptquote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben goffedomme GoW3 en Skyrim nog aan het uitspelen.
ik heb er ooit een gewonnen. Die ging na een jaartje of 3 kapot en een maand daarna won ik een nieuwe.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver. Dat zou sowieso lastig zijn, heb een ghetto eerste generatie xbox met 20gb hdd. Nog 500mb over geloof ik
boelerquote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb er ooit een gewonnen. Die ging na een jaartje of 3 kapot en een maand daarna won ik een nieuwe.
Je weet toch dat dit mijn huidskleur test was he?quote:
Waar?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb er ooit een gewonnen. Die ging na een jaartje of 3 kapot en een maand daarna won ik een nieuwe.
Ik heb er een uurtje of 40 inzitten. Voor mijn doen enorm veel, maar ik zie dat sommigen er honderden uren in hebben gestopt. Die heb ik denk ik wel in Fallout 3 gestoken. Op iedere mogelijke moeilijkheidsgraad uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo kanker veel tijd in Skyrim gestopt
Die shit heeft me echt studiepunten gekost
Ik ben daar aan begonnen maar het verhaal kon mij echt 0,0 boeien en na 20 uur max aankloten en uitmoorden was ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo kanker veel tijd in Skyrim gestopt
Die shit heeft me echt studiepunten gekost
Fallout deed het niet zo voor mij ivm Skyrim eigenlijk. Oblivion ook veel meer gedaan dan fallout, vind dat sfeertje tofferquote:Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er een uurtje of 40 inzitten. Voor mijn doen enorm veel, maar ik zie dat sommigen er honderden uren in hebben gestopt. Die heb ik denk ik wel in Fallout 3 gestoken. Op iedere mogelijke moeilijkheidsgraad uitgespeeld.
Nee, niet met boeleren gewoon via een prijsvraag.quote:
Welke huidskleur heb ik nu officieel?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit mijn huidskleur test was he?
Heb 4 gedaan, MW2 tot de tweede prestige en BO1 tot prestige 5 ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde eerst jullie Nerd noemen, maar ik heb 160 uur in Black Ops zitten.
Alle prestiges tot 60 gehaald.
Geel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke huidskleur heb ik nu officieel?
Portugees.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke huidskleur heb ik nu officieel?
The Witcher 2 schijnt ook wel kek te zijn. Da's mijn volgende projectje. Over een jaar of 3.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Fallout deed het niet zo voor mij ivm Skyrim eigenlijk. Oblivion ook veel meer gedaan dan fallout, vind dat sfeertje toffer
Skyrim zit ik op 150 uur ofzo
Heb MW2, BO1 en MW 3 gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb 4 gedaan, MW2 tot de tweede prestige en BO1 tot prestige 5 ofzo
Daarna niks meer, toch steeds hetzelfde
Volgende projectje GTA5quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Witcher 2 schijnt ook wel kek te zijn. Da's mijn volgende projectje. Over een jaar of 3.
quote:
Dit komt op mij wat tegenstrijdig over.quote:
Heb MW3 gedownload en door de sp heen geragd, had geen zin meer in mpquote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb MW2, BO1 en MW 3 gehad.
BO1 was het leukste.
MW3 maar 10 uurtjes gespeeld ofzo.
GTA shit doe ik niet aan mee. Kan mij totaal niet bekoren. Vond die Red dead redemption nog beter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgende projectje GTA5Tot die tijd battlefielden ofzo
Heb alleen SP van MW2 gespeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb MW3 gedownload en door de sp heen geragd, had geen zin meer in mp
Was ook wel vet ja, maar ik leef voor GTAquote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GTA shit doe ik niet aan mee. Kan mij totaal niet bekoren. Vond die Red dead redemption nog beter.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk plaatje voor Lange_Lans
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Dit komt op mij wat tegenstrijdig over.
Deze heb ik wel veel gespeeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook wel vet ja, maar ik leef voor GTA
Zelfs 4 vond ik tof. Heb vice city en san andreas allebei 100% uitgespeeld op de basisschool
1969 joh?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze heb ik wel veel gespeeld.
[ afbeelding ]
Heeft geelzucht hè, Ronaldo.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo?
Ronaldo is na al zijn zonnebank bezoekjes nu ook geel.
Kan ze allemaal nog dromenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef mrstylo het volgende:
Heb alleen GTA San Andreas gehad. Nooit een missie van gespeeld.
Door jou googlede ik geelzucht.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft geelzucht hè, Ronaldo.
Hier ben je een uurtje mee zoet. Kun je daarna gamen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Band of Gypsys dvd erin knallen zo
Die heb ik wel veel gespeeld.quote:
Gangreen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door jou googlede ik geelzucht.
Niet zelf betalen == gratisquote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders over 'gratis' praten, wanneer hun ouders iets koopt?
Kan je 3 voorbeelden noemen aub?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders over 'gratis' praten, wanneer hun ouders iets koopt?
Stuk voor stuk kut.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beste games ooit.
Sterf.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen. Zwak excuus verzin je om je quasi-leuke gifje te posten.
De ondertitelaar is met vakantie. Vandaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Saind het volgende:
Wat is deze
Django Unchained al uit in Amerika en hier pas 17 januari
Sorry.quote:
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?quote:
Zonder clichés zul jij het wel niet kunnen volgen idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?
Volgens mij ben jij met de verkeerde been opgestaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?
Ik vind hem juist wel aardig vandaag. Normaliter is hij botter.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij met de verkeerde been opgestaan.
Gaaaaaaaaaaaaaftedammequote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dus je bent het met mij eens dat Rotterdam kut is?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaftedamme![]()
Negers
![]()
Donraja
Dat zijn geen pics. Da's een gifje.quote:
Was ze d'r gofterdoemme bijna mee weggekomen ook nogquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zijn geen pics. Da's een gifje.
Ik ben redelijk scherp vandaag. 3 Espressootjes op hè.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ze d'r gofterdoemme bijna mee weggekomen ook nog
Ik hoop wel uit een Philips apparaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk scherp vandaag. 3 Espressootjes op hè.
Ga er ook een zetten maarquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk scherp vandaag. 3 Espressootjes op hè.
Jura hè. Goeie koffie wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop wel uit een Philips apparaat.
Nee hoor. Paste gewoon goed in de keuken.quote:
Enige reden natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Paste gewoon goed in de keuken.
Bedankt.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Zozo doe maar duur joh
Ik steun P$V met mijn koffie
Goede reden.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Paste gewoon goed in de keuken.
quote:
En ziek lekkere koffie natuurlijk.quote:
Dat zal ik ook nooit ontkennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte "Ik zit onder de plak"
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Gelukkig betekent een saeco niet dat je voor psv bent, dat zou kut zijn
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Mag je morgen al vuurwerk halen?
Ben wel mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Vuurwerk is stom.
Sorry dat ik het zo verwoord hoor, ik ben soms nogal bot en ongenuanceerd.
Blowen is voor butjesquote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
Drinken, feesten, vuurwerk afsteken en na afloop smoken.
Mooi OUD&Nieuw dit jaar.
Vuurwerk hoort er gewoon bij klaar.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Blowen is net als vuurwerk.
Na een bepaalde leeftijd begint het een beetje zielig te worden.
Heb jij geen vrienden met wie je kan omgaan met Oud&Nieuw. Ik zat tot nu toe elk jaar bij mijn ouders van 10 tot 12 en daarna de straat op om los te gaan. Maar jij blijft de komende dagen thuis?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen jullie op oudjaarsdag?
Ik ga naar de winkel en oliebollen kopen.
In huis blijven
Kijken hoe andere landen 2013 vieren.
's avonds beneden zitten en hapjes etc.
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Saind het volgende:
Bier drinken met wat vrienden. Heeft er 1 500 euro vuurwerk gehaald () dus hoef zelf niets uit te geven
Heb nog wel wat stadionfakkels, pak ik er wel eentje van denk ik
Via een maat van me, allemaal over de datum en fucking goedkoopquote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?
Meest gaye post van vandaag, proficiatquote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een moment voor mijzelf pakken. Tot later
Leuk...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte dit topic weg en net na m'n klik zag ik nog snel een reactie van Littlerabbit er bij komen die ik niet meer kon lezen omdat ik deze pagina dus wegklikte.
Ik natuurlijk snel terug surfen om de reactie te lezen, blijkt het bovenstaande reactie te zijn.
Rukze.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?
Is rotzooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kosten 3.50 stuk volgens mij.
Fatsoenlijke zijn wel wat duurderquote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kosten 3.50 stuk volgens mij.
Ja, dat zeg ik. Troep.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, fikt 1 min 30 je moet alleen oppassen met al die shit die er vanaf spat.
Mooi verhaal man.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Snap ook nooit waarom clubs fakkels verbieden bij opkomst van een wedstrijd. Bommen etc. snap ik wel maar fakkels zijn toch sfeerverhogend? Niet tijdens de wedstrijd (rookoverlast) maar ervoor of erna?
Stadionverboden geven voor afsteken stadionfakkels
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Snap ook nooit waarom clubs fakkels verbieden bij opkomst van een wedstrijd. Bommen etc. snap ik wel maar fakkels zijn toch sfeerverhogend? Niet tijdens de wedstrijd (rookoverlast) maar ervoor of erna?
Stadionverboden geven voor afsteken stadionfakkels
Als je er niet op in gaat, waarom dan zo reagerenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi verhaal man.De tranen staan nu in mijn ogen.
Fijn wel met die voetbalshirtjes inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.
Vond stiekem wel grappig.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je er niet op in gaat, waarom dan zo reageren
Ja dat zijn mensen die troep kopen en er niet mee om kunnen gaan (wild mee zwaaienquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.
Ja altijd wel mooi zoals op zo'n eerste training. Heb je een nieuw shirtje gekocht voor 70 euro is hij na een uur al naar de klote.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Fijn wel met die voetbalshirtjes inderdaad
Bullshit, gaat altijd wel wat misquote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat zijn mensen die troep kopen en er niet mee om kunnen gaan (wild mee zwaaien. Ook met Ajax huldiging allemaal spetters op mijn jas omdat mensen van die shit hadden. Maar als er nou betere controle op is. Andere landen gaat het wel vaak goed.
M'n 2004 uitshirtjequote:Op donderdag 27 december 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja altijd wel mooi zoals op zo'n eerste training. Heb je een nieuw shirtje gekocht voor 70 euro is hij na een uur al naar de klote.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
'Roken kan echt niet meer' reclames.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nooit dat de opdrachtgevers denken dat dat echt gaat werken ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb hier 2 oliebollen voor je.quote:
Moet je douchen ransbakquote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 oliebollen voor je.
Met of zonder poedersuiker?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 oliebollen voor je.
Duurt wel 10 minuten, maar als je goed doet kan het altijd sneller.quote:
In de poedersuiker van mrstylo trappen?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet intrappen. M'n grootste fout ooit.
Fout?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet intrappen. M'n grootste fout ooit.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja..quote:
Heb je alles al gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Go On was trouwens wel redelijk om te kijken, lijkt alleen wel gigantisch veel op Community.
Bij Hulu kan ik episode 7 t/m 11 kijken zonder account. Dus maar paar te downloaden.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Twente kan je misschien ff link DM'en waar je het bekijk?
Hoeft niet, maar toch bedankt.quote:
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Heb alles van TBP gedownload, is maar 180MB per aflevering.
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.
Ja ik doe gewoon via torrent. Snap die magneet dinges niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte dit topic weg en net na m'n klik zag ik nog snel een reactie van Littlerabbit er bij komen die ik niet meer kon lezen omdat ik deze pagina dus wegklikte.
Ik natuurlijk snel terug surfen om de reactie te lezen, blijkt het bovenstaande reactie te zijn.
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Kloon account, FCTwente zal de lading wel dekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik vraag het ff na voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik ben je totaal kwijt..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
En toch terug komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveau. Kapi moet janken als hij dit ziet.
Oh, godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik had het over dat Beneligatopic overigens.
Je houdt van hiphop en van the wirequote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
Je poep is bruin toch? Vuile roetmop die je er bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat de opdrachtgevers denken dat dat echt gaat werken ofzo
"Ja dit is super hip enzo, gaat vast de jeugd aanspreken waardoor ze niet meer gaan roken"
Right.
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooiquote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
ja maar jij staat boven de duffe massa.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooi
Mooiste voorbeeld is Sinterklaas & Religie.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjesquote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar jij staat boven de duffe massa.
ja, leuk,quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat. Bewijs het tegendeel maar eens.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat niet. Bewijs het tegendeel maar eens.
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Kut, je hebt gelijk. Stop de persen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel hem in m'n hart. Dat is bewijs genoeg.
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjes
kut loch ness monsterquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
Ridiculiseer mijn mening niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
trheee fiddyquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Saind het volgende:
[..]
kut loch ness monster
altijd vragen om geld
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.
72% van de statistieken is verzonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werken
Komen nog steeds wel voor, maar heel toevallig bij die mensen die dan net hun camera compleet out of focus hebben en dergelijke.. wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
schitterend dat loch ness en ufo's alleen voor komen in de tijd van de zeer wazige camera's, met de HD camera's op elke telefoon laten ze zich niet meer zien.
Ik ga bron googlen, brbquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
72% van de statistieken is verzonnen
God schiep de mens en dieren op de zoveelste dag, maar er is toch duidelijk aangetoond dat de tijdvakken anders laten zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Het was een onderzoek van de universiteit van maastricht, zit de originele publicatie nog te zoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)6946&audioId=1626941quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
*Godquote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso raar dat je god met hoofdletter moet schrijven. Dat hoeft bij de kerstman toch ook niet.
Jawel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso raar dat je god met hoofdletter moet schrijven. Dat hoeft bij de kerstman toch ook niet.
Dat heeft de duivel ons doen geloven.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God schiep de mens en dieren op de zoveelste dag, maar er is toch duidelijk aangetoond dat de tijdvakken anders laten zien.
Mijn Aardrijkskundeboek heeft duivelse krachten...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft de duivel ons doen geloven.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft de duivel ons doen geloven.
Ik denk dat je stiekem dit leuk vond en door een stoere reactie als 'allemaal even lachen' ons wil laten geloven dat het niet zo was.quote:
Het was een test.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem dit leuk vond en door een stoere reactie als 'allemaal even lachen' ons wil laten geloven dat het niet zo was.
Ben je een wijf ofzo met je kut testjes?quote:
Ja, wat een nieuws zegquote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse raakt Wilfried Bony in januari kwijt aan de nationale selectie van Ivoorkust. Bondscoach Sabri Lamouchi van les Éléphants heeft de topscorer van de Eredivisie opgeroepen voor de Afrika Cup. De eerste wedstrijd van Ivoorkust is op 22 januari, drie dagen na het duel AZ-Vitesse. De kans is groot dat Bony die wedstrijd al niet meer mee kan maken voor zijn club. Vitesse speelt in de weken dat de Afrika Cup bezig is tegen AZ, Ajax, NEC en PSV.
[ afbeelding ]
Dat was al een half jaar bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse raakt Wilfried Bony in januari kwijt aan de nationale selectie van Ivoorkust. Bondscoach Sabri Lamouchi van les Éléphants heeft de topscorer van de Eredivisie opgeroepen voor de Afrika Cup. De eerste wedstrijd van Ivoorkust is op 22 januari, drie dagen na het duel AZ-Vitesse. De kans is groot dat Bony die wedstrijd al niet meer mee kan maken voor zijn club. Vitesse speelt in de weken dat de Afrika Cup bezig is tegen AZ, Ajax, NEC en PSV.
[ afbeelding ]
VBL / Vitesse Arnhem #77: Eigen spelers uitfluiten? Dadoenweniemeerhe.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was al een half jaar bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / Vitesse Arnhem #77: Eigen spelers uitfluiten? Dadoenweniemeerhe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |