En toch terug komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveau. Kapi moet janken als hij dit ziet.
Oh, godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik had het over dat Beneligatopic overigens.
Je houdt van hiphop en van the wirequote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
Je poep is bruin toch? Vuile roetmop die je er bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat de opdrachtgevers denken dat dat echt gaat werken ofzo
"Ja dit is super hip enzo, gaat vast de jeugd aanspreken waardoor ze niet meer gaan roken"
Right.
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooiquote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
ja maar jij staat boven de duffe massa.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooi
Mooiste voorbeeld is Sinterklaas & Religie.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjesquote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar jij staat boven de duffe massa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |