Heb je alles al gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Go On was trouwens wel redelijk om te kijken, lijkt alleen wel gigantisch veel op Community.
Bij Hulu kan ik episode 7 t/m 11 kijken zonder account. Dus maar paar te downloaden.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Twente kan je misschien ff link DM'en waar je het bekijk?
Hoeft niet, maar toch bedankt.quote:
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Heb alles van TBP gedownload, is maar 180MB per aflevering.
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.
Ja ik doe gewoon via torrent. Snap die magneet dinges niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte dit topic weg en net na m'n klik zag ik nog snel een reactie van Littlerabbit er bij komen die ik niet meer kon lezen omdat ik deze pagina dus wegklikte.
Ik natuurlijk snel terug surfen om de reactie te lezen, blijkt het bovenstaande reactie te zijn.
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Kloon account, FCTwente zal de lading wel dekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik vraag het ff na voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik ben je totaal kwijt..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
En toch terug komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveau. Kapi moet janken als hij dit ziet.
Oh, godzijdank.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik had het over dat Beneligatopic overigens.
Je houdt van hiphop en van the wirequote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
Je poep is bruin toch? Vuile roetmop die je er bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie als je zonder argumenten komt.
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat de opdrachtgevers denken dat dat echt gaat werken ofzo
"Ja dit is super hip enzo, gaat vast de jeugd aanspreken waardoor ze niet meer gaan roken"
Right.
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooiquote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
ja maar jij staat boven de duffe massa.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh bullshit, je krijgt toch gewoon zin een peuk van die zooi
Mooiste voorbeeld is Sinterklaas & Religie.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt wel, zelfs de meest stompzinnige indoctrinatie werkt als je het maar lang genoeg vol houdt.
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjesquote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar jij staat boven de duffe massa.
ja, leuk,quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat. Bewijs het tegendeel maar eens.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat niet. Bewijs het tegendeel maar eens.
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Kut, je hebt gelijk. Stop de persen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel hem in m'n hart. Dat is bewijs genoeg.
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjes
kut loch ness monsterquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
Ridiculiseer mijn mening niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
trheee fiddyquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Saind het volgende:
[..]
kut loch ness monster
altijd vragen om geld
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.
72% van de statistieken is verzonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werken
Komen nog steeds wel voor, maar heel toevallig bij die mensen die dan net hun camera compleet out of focus hebben en dergelijke.. wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
schitterend dat loch ness en ufo's alleen voor komen in de tijd van de zeer wazige camera's, met de HD camera's op elke telefoon laten ze zich niet meer zien.
Ik ga bron googlen, brbquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
72% van de statistieken is verzonnen
God schiep de mens en dieren op de zoveelste dag, maar er is toch duidelijk aangetoond dat de tijdvakken anders laten zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Het was een onderzoek van de universiteit van maastricht, zit de originele publicatie nog te zoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)6946&audioId=1626941quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
*Godquote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso raar dat je god met hoofdletter moet schrijven. Dat hoeft bij de kerstman toch ook niet.
Jawel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef Caland het volgende:
Sowieso raar dat je god met hoofdletter moet schrijven. Dat hoeft bij de kerstman toch ook niet.
Dat heeft de duivel ons doen geloven.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God schiep de mens en dieren op de zoveelste dag, maar er is toch duidelijk aangetoond dat de tijdvakken anders laten zien.
Mijn Aardrijkskundeboek heeft duivelse krachten...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft de duivel ons doen geloven.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft de duivel ons doen geloven.
Ik denk dat je stiekem dit leuk vond en door een stoere reactie als 'allemaal even lachen' ons wil laten geloven dat het niet zo was.quote:
Het was een test.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem dit leuk vond en door een stoere reactie als 'allemaal even lachen' ons wil laten geloven dat het niet zo was.
Ben je een wijf ofzo met je kut testjes?quote:
Ja, wat een nieuws zegquote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse raakt Wilfried Bony in januari kwijt aan de nationale selectie van Ivoorkust. Bondscoach Sabri Lamouchi van les Éléphants heeft de topscorer van de Eredivisie opgeroepen voor de Afrika Cup. De eerste wedstrijd van Ivoorkust is op 22 januari, drie dagen na het duel AZ-Vitesse. De kans is groot dat Bony die wedstrijd al niet meer mee kan maken voor zijn club. Vitesse speelt in de weken dat de Afrika Cup bezig is tegen AZ, Ajax, NEC en PSV.
[ afbeelding ]
Dat was al een half jaar bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse raakt Wilfried Bony in januari kwijt aan de nationale selectie van Ivoorkust. Bondscoach Sabri Lamouchi van les Éléphants heeft de topscorer van de Eredivisie opgeroepen voor de Afrika Cup. De eerste wedstrijd van Ivoorkust is op 22 januari, drie dagen na het duel AZ-Vitesse. De kans is groot dat Bony die wedstrijd al niet meer mee kan maken voor zijn club. Vitesse speelt in de weken dat de Afrika Cup bezig is tegen AZ, Ajax, NEC en PSV.
[ afbeelding ]
VBL / Vitesse Arnhem #77: Eigen spelers uitfluiten? Dadoenweniemeerhe.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was al een half jaar bekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / Vitesse Arnhem #77: Eigen spelers uitfluiten? Dadoenweniemeerhe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |