ja, leuk,quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat. Bewijs het tegendeel maar eens.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
God bestaat niet. Bewijs het tegendeel maar eens.
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Kut, je hebt gelijk. Stop de persen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel hem in m'n hart. Dat is bewijs genoeg.
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus die shit werkt niet, net als die teksten op de pakjes
kut loch ness monsterquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
Ridiculiseer mijn mening niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bigfoot bestaat ook, die heeft 3 kinderen met het lochnes monster.![]()
En ik ben onsterfelijk
trheee fiddyquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Saind het volgende:
[..]
kut loch ness monster
altijd vragen om geld
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
zet je toch wel aan het denken, vrijwel elke vaste roker die ik ken wil eigenlijk ook wel stoppen. de macht van indoctrinatie wordt enorm onderschat.
72% van de statistieken is verzonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Statistisch bewezen dat die teksten averechts werken
Komen nog steeds wel voor, maar heel toevallig bij die mensen die dan net hun camera compleet out of focus hebben en dergelijke.. wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
schitterend dat loch ness en ufo's alleen voor komen in de tijd van de zeer wazige camera's, met de HD camera's op elke telefoon laten ze zich niet meer zien.
Ik ga bron googlen, brbquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
72% van de statistieken is verzonnen
God schiep de mens en dieren op de zoveelste dag, maar er is toch duidelijk aangetoond dat de tijdvakken anders laten zien.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Het was een onderzoek van de universiteit van maastricht, zit de originele publicatie nog te zoekenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)6946&audioId=1626941quote:Op donderdag 27 december 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |