Heb je alles al gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Go On was trouwens wel redelijk om te kijken, lijkt alleen wel gigantisch veel op Community.
Bij Hulu kan ik episode 7 t/m 11 kijken zonder account. Dus maar paar te downloaden.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:
Twente kan je misschien ff link DM'en waar je het bekijk?
Hoeft niet, maar toch bedankt.quote:
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Heb alles van TBP gedownload, is maar 180MB per aflevering.
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is alleen zo irritant. Weet niet waarom.
Ja ik doe gewoon via torrent. Snap die magneet dinges niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon zoeken GO On S01E01 etc, en dan elke keer klikken op dat magneetje.
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte dit topic weg en net na m'n klik zag ik nog snel een reactie van Littlerabbit er bij komen die ik niet meer kon lezen omdat ik deze pagina dus wegklikte.
Ik natuurlijk snel terug surfen om de reactie te lezen, blijkt het bovenstaande reactie te zijn.
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron en ik hebben dan ook nog steeds medelijden met je.
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel net doen alsof jij en Ron bij elkaar horen maar Ron vindt mij veel aardiger dan jou.
Kloon account, FCTwente zal de lading wel dekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik vraag het ff na voor je.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij wie kan ik eigenlijk van mijn PM ban afkomen?
Ik ben je totaal kwijt..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste koppels zijn tegenpolen van elkaar. Ja, hij zou liever met jou een romantische komedie kijken, maar dat staat los van de inhoud en samenwerking.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
STRAKS VAN GERWEN JONGENS!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |