Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vindquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef remlof het volgende:
Dan breng je hem terug en koop je 'm bij een andere Zara. En dien een klacht in over die miep.
gwn even beetje bulken komt t goedquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Ik bulk al grandioos veel. Als iedereen klaar is met eten ben ik nog bezig, tenzij ik mijn gezelschap niet goed ken, dan hou ik mij in uit beleefdheid. Maar ik kom niet echt aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hierquote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.
werkt nooit echt icm. boulimiaquote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Dan bel je het hoofdkantoorquote:Op donderdag 27 december 2012 01:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hier
¤40,- voor lippenstift?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die 40 euro is toch weer een nieuwe lippenstift
Ik gooi het op gezond verstand.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel even, maar ergens denk ik dat dit gewoon beleid is
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die 40 euro is toch weer een nieuwe lippenstift
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.quote:
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
¤40,- voor lippenstift?Vrouwen.
Ze gaan een al verkochte jas waar verder niets mee is nog eens aan dezelfde persoon verkopen maar dan voor een lagere prijs....ja, niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.
Fixed.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw mongool gaat niet over rozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |