Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vindquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef remlof het volgende:
Dan breng je hem terug en koop je 'm bij een andere Zara. En dien een klacht in over die miep.
gwn even beetje bulken komt t goedquote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Ik bulk al grandioos veel. Als iedereen klaar is met eten ben ik nog bezig, tenzij ik mijn gezelschap niet goed ken, dan hou ik mij in uit beleefdheid. Maar ik kom niet echt aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar tis een XS en die hebben ze vrijwel nooit dus is het maar de vraag of ik em ergens anders vind
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hierquote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ruil je jasje om voor geld en vraag dan om de XS. Als ze je die niet willen verkopen vraag je naar de filiaalmanager.
werkt nooit echt icm. boulimiaquote:Op donderdag 27 december 2012 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn even beetje bulken komt t goed
Dan bel je het hoofdkantoorquote:Op donderdag 27 december 2012 01:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar die trut die het zei was de filiaalmanager hier
¤40,- voor lippenstift?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die 40 euro is toch weer een nieuwe lippenstift
Ik gooi het op gezond verstand.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel even, maar ergens denk ik dat dit gewoon beleid is
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die 40 euro is toch weer een nieuwe lippenstift
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.quote:
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
¤40,- voor lippenstift?Vrouwen.
Ze gaan een al verkochte jas waar verder niets mee is nog eens aan dezelfde persoon verkopen maar dan voor een lagere prijs....ja, niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoezo? Eigenlijk zou het moeten kunnen, de kaartjes zitten er nog aan en ik heb de bon. Als de kaartjes er niet aan zouden zitten zou ik snappen dat ze hem niet terug willen nemen.
Fixed.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw mongool gaat niet over rozen.
Nee, over bankbiljetten blijkbaar, tering.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw gaat niet over rozen.
Vrouwen kunnen nooit te veel kleren hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Catkiller het volgende:
Terug brengen en door een bekende weer laten kopen na een paar uur ofzo. Is het dan weg dan pech, je hebt toch te veel kleren zoals elke vrouw.
Omdat ze 'm anders weg zou hangen achter de kassa en ik er weer om zou moeten vragen. Maar ja, blijkbaar zou ze dat toch al doenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom vertel je er dan bij dat je het meteen weer terug koopt
Durf dat maar eens tegen je vriendin te zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:01 schreef Catkiller het volgende:
Terug brengen en door een bekende weer laten kopen na een paar uur ofzo. Is het dan weg dan pech, je hebt toch te veel kleren zoals elke vrouw.
Maarrrrr... In principe zou het moeten kunnen. Ik mag spullen binnen 30 dagen terugbrengen met geldretour. Dat ze dan zegt dat ze 'm niet aan mij terugverkoopt voor 140 euro en de eerstvolgende die 'm wil wel is gewoon kinderachtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze gaan een al verkochte jas waar verder niets mee is nog eens aan dezelfde persoon verkopen maar dan voor een lagere prijs....ja, niets mis mee hoor.
Wel een beetje kinderachtig. Alsof zij er minder om gaat verdienenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ze 'm anders weg zou hangen achter de kassa en ik er weer om zou moeten vragen. Maar ja, blijkbaar zou ze dat toch al doen
Nou, dat is dus het punt. Volgens een vriendin die bij de Zara in Hilversum werkt (te ver weg dus om 't via haar te doen) gaan ze dat jasje dan achter hangen en als een klant ernaar vraagt gaan ze niet in het magazijn kijken want tijdens de sale hangt alles in de winkel.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:06 schreef Jordi23 het volgende:
Haal je geld terug en laat iemand anders het voor je kopen?
Wel hequote:Op donderdag 27 december 2012 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig. Alsof zij er minder om gaat verdienen
Goed idee. Ik ben dit weekend in Rotterdam en Amsterdam dus daar eens kijken of ze 'm hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Koop eerst elders een XS bij een andere Zara (in de Randstad), breng daarna de duurdere XS terug bij jouw lokale Zara.
Dat is niet kinderachtig maar gewoon gezond beleid. Waarom zouden ze in vredesnaam verlies draaien op die jas terwijl dat niet nodig is. Kan inderdaad voorkomen dat iets niet goed bevalt en dat je dan de garantie hebt dat je het terug kunt brengen, dat is echter niet bedoeld om er voor te zorgen dat jij gewoon goedkoper die jas nog eens kan kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maarrrrr... In principe zou het moeten kunnen. Ik mag spullen binnen 30 dagen terugbrengen met geldretour. Dat ze dan zegt dat ze 'm niet aan mij terugverkoopt voor 140 euro en de eerstvolgende die 'm wil wel is gewoon kinderachtig.
In Rotterdam hebben ze maar liefst twee (hele grote) Zara's in het centrum, gaat denk ik ook op voor Amsterdam. Als je het daar niet vindt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ben dit weekend in Rotterdam en Amsterdam dus daar eens kijken of ze 'm hebben.
Toch is het stom. De Zara is zo'n grote keten dat je echt geen opgaaf van reden hoeft te geven als je iets terugbrengt. Her is dat ik een maat heb die ze amper hebben, maar als ik een L had had ik gewoon die jas terug kunnen brengen en een nieuwe uit het rek kunnen pakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig maar gewoon gezond beleid. Waarom zouden ze in vredesnaam verlies draaien op die jas terwijl dat niet nodig is. Kan inderdaad voorkomen dat iets niet goed bevalt en dat je dan de garantie hebt dat je het terug kunt brengen, dat is echter niet bedoeld om er voor te zorgen dat jij gewoon goedkoper die jas nog eens kan kopen.Ik geef ze groot gelijk dat ze er niet in trappen.
Eerst zoeken. Vind je hem? Kopen en daarna de andere terugbrengen. Vind je hem niet? De eerste houden!quote:Op donderdag 27 december 2012 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Toch is het stom. De Zara is zo'n grote keten dat je echt geen opgaaf van reden hoeft te geven als je iets terugbrengt. Her is dat ik een maat heb die ze amper hebben, maar als ik een L had had ik gewoon die jas terug kunnen brengen en een nieuwe uit het rek kunnen pakken.
Nouquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |