Sterf.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen. Zwak excuus verzin je om je quasi-leuke gifje te posten.
De ondertitelaar is met vakantie. Vandaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Saind het volgende:
Wat is deze
Django Unchained al uit in Amerika en hier pas 17 januari
Sorry.quote:
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?quote:
Zonder clichés zul jij het wel niet kunnen volgen idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?
Volgens mij ben jij met de verkeerde been opgestaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Een dikke kipvretende negert, die rene heet, ja. Hoe moet ik anders zijn voorliefde voor hiphop verklaren?
Ik vind hem juist wel aardig vandaag. Normaliter is hij botter.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij met de verkeerde been opgestaan.
Gaaaaaaaaaaaaaftedammequote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dus je bent het met mij eens dat Rotterdam kut is?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaftedamme![]()
Negers
![]()
Donraja
Dat zijn geen pics. Da's een gifje.quote:
Was ze d'r gofterdoemme bijna mee weggekomen ook nogquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zijn geen pics. Da's een gifje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |