Hij valt wel erg theatraal, niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij aan zijn shirt getrokken.
Hij wacht inderdaad tot hij in het strafschopgebied staat, maar dan had die verdediger hem maar eerder los moeten laten. (Spelregel technisch uiteraard geen strafschop)quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij valt wel erg theatraal, niet dan?
Ze bedoelen zeker die andere neger uit de Premier League, Yaya Toure.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Het wereldelftal volgens franse krant L'équipe :
Casillas - Alba, Ramos, Kompany, Lahm - Alonso, Xavi, Iniesta - Ramires, Messi, Ronaldo.
Ramires?
Anders was de lijst te wit.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Casillas - Alba, Ramos, Kompany, Lahm - Alonso, Xavi, Iniesta - Ramires, Messi, Ronaldo.
Ramires?
Wel een beest die maar blijft gaan en gaan, maar ik denk dat het ook wel meespeelde dat ze tenminste 1 CL winnaar in het team wilde.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef sausagin het volgende:
Ramires?
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Marcelo inmiddels een vaste basisplaats dan?
Pics van je zus?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
Godver, wil ik net far cry gaan doen zit m'n zus sissi te kijken
De horror van thuis zijn in de vakantie
Waarop game jij dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Saind het volgende:
Godver, wil ik net far cry gaan doen zit m'n zus sissi te kijken
De horror van thuis zijn in de vakantie
360quote:Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarop game jij dan?
Ik heb gisteren The Walking Dead op de X360 gedownload. Brute game man.
AC3 wordt naar het einde steeds minder. Begin met Far Cry zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
360
Moet nog Far Cry en assassins creed afmaken, zal daarna eens kijken naar die zombies
Ben bij AC3 al tegen het einde, toen met Far Cry begonnen, daar nu ook ruim over de helftquote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AC3 wordt naar het einde steeds minder. Begin met Far Cry zou ik zeggen.
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
360
Moet nog Far Cry en assassins creed afmaken, zal daarna eens kijken naar die zombies
Godver. Dat zou sowieso lastig zijn, heb een ghetto eerste generatie xbox met 20gb hdd. Nog 500mb over geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.
Wat vind jij beter PES of FIFA?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste episode was gisteren gratis XBOX Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |