Heb jij geen vrienden met wie je kan omgaan met Oud&Nieuw. Ik zat tot nu toe elk jaar bij mijn ouders van 10 tot 12 en daarna de straat op om los te gaan. Maar jij blijft de komende dagen thuis?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen jullie op oudjaarsdag?
Ik ga naar de winkel en oliebollen kopen.
In huis blijven
Kijken hoe andere landen 2013 vieren.
's avonds beneden zitten en hapjes etc.
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Saind het volgende:
Bier drinken met wat vrienden. Heeft er 1 500 euro vuurwerk gehaald () dus hoef zelf niets uit te geven
Heb nog wel wat stadionfakkels, pak ik er wel eentje van denk ik
Via een maat van me, allemaal over de datum en fucking goedkoopquote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?
Meest gaye post van vandaag, proficiatquote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een moment voor mijzelf pakken. Tot later
Leuk...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte dit topic weg en net na m'n klik zag ik nog snel een reactie van Littlerabbit er bij komen die ik niet meer kon lezen omdat ik deze pagina dus wegklikte.
Ik natuurlijk snel terug surfen om de reactie te lezen, blijkt het bovenstaande reactie te zijn.
Rukze.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een moment voor mijzelf pakken. Tot later
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar haal je die stadionfakkels dan? Bootwinkels? Hoeveel zijn die per stuk?
Is rotzooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kosten 3.50 stuk volgens mij.
Fatsoenlijke zijn wel wat duurderquote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kosten 3.50 stuk volgens mij.
Ja, dat zeg ik. Troep.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, fikt 1 min 30 je moet alleen oppassen met al die shit die er vanaf spat.
Mooi verhaal man.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Snap ook nooit waarom clubs fakkels verbieden bij opkomst van een wedstrijd. Bommen etc. snap ik wel maar fakkels zijn toch sfeerverhogend? Niet tijdens de wedstrijd (rookoverlast) maar ervoor of erna?
Stadionverboden geven voor afsteken stadionfakkels
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Snap ook nooit waarom clubs fakkels verbieden bij opkomst van een wedstrijd. Bommen etc. snap ik wel maar fakkels zijn toch sfeerverhogend? Niet tijdens de wedstrijd (rookoverlast) maar ervoor of erna?
Stadionverboden geven voor afsteken stadionfakkels
Als je er niet op in gaat, waarom dan zo reagerenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi verhaal man.De tranen staan nu in mijn ogen.
Fijn wel met die voetbalshirtjes inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.
Vond stiekem wel grappig.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je er niet op in gaat, waarom dan zo reageren
Ja dat zijn mensen die troep kopen en er niet mee om kunnen gaan (wild mee zwaaienquote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig iemand met een verbrand shirtje gezien. Door die troepfakkels die TwenteFC beschreef.
Ja altijd wel mooi zoals op zo'n eerste training. Heb je een nieuw shirtje gekocht voor 70 euro is hij na een uur al naar de klote.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Fijn wel met die voetbalshirtjes inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |