Wie gaat hem temmen? Jojoortje?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, je maakt Stylo helemaal wild
5k?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
Zookeeper is echt te moeilijk.
Ben nu op level 6 en heb pas 5k.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
Zookeeper is echt te moeilijk.
Ben nu op level 6 en heb pas 5k.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
5k?Als ik dat na level 1 nog niet heb begin ik overnieuw.
Laat jullie scoren dan eens zien.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Laat jullie scoren dan eens zien.
Hoe krijg je zoveel dan? Opnieuw trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
5k?Als ik dat na level 1 nog niet heb begin ik overnieuw.
Zal ik mijn score submitten?quote:
Heb jij een Fok kerstpakket gehad?quote:
Nog niet. maar ik verwacht hem elk moment te ontvangen.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij een Fok kerstpakket gehad?
Een paar toffe games zou brt zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet. maar ik verwacht hem elk moment te ontvangen.
Door combo's te maken. Als je snel achter elkaar scoort dan loopt je score steeds hoger op.quote:
Tuurlijk, ze krijgen ook gewoon betaald he.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt de FOK! Crew een kerstpakket?
Welke games heb jij tot nu toe gekregen voor reviews enzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een paar toffe games zou brt zijn.
Dan mogen wij ook betaald worden om het forum prachtig te houdenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze krijgen ook gewoon betaald he.
Ja, bijvoorbeeld. Of net zoals vorig jaar een auto. Al wordt dat een beetje voorspelbaar op een gegeven moment natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een paar toffe games zou brt zijn.
Wees blij dat je ondanks al je bagger nog kan postenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mogen wij ook betaald worden om het forum prachtig te houden
12510 in level 7quote:Op woensdag 26 december 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAA WAT IS DIT MAN WOU IK NET EEN COMBO MAKEN LOOPT DE TIJD AF
[ afbeelding ]
Ga huilenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
12510 in level 7Oefen dan met combo's in level 1.
Zo hey, jij vliegt er even met gestrekt been in! Jij bruut!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
FM
Darten
Whatever the fuck dit treurige spelletje dan weer mag zijn
Alweer?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, even niet over dat spelletje hebben anders rent kapi weg.
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.quote:
Grootste boeler award?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.
User die zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.
Adolf Hilter nam ook geen blad voor de mond.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
User die zegt waar het op staat.
Over Geert Wilders wordt ook altijd gezegd dat hij zegt waar het op staat.
Geertquote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt enorm.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie jaloers dat ik appeltaart heb?
Geert praat onzin. Als gerespecteerd user zijnde produceer ik louter feitelijke waarnemingen en onmiskenbare wijsheden.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die moet nog worden uitgereikt na de 2e stemronde door niemand minder dan...jawel: kapiteintje himself.quote:
steek je piemel er anders in stinhoquote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie jaloers dat ik appeltaart heb?
Steek jij je piemel in HMF.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
steek je piemel er anders in stinho
Niet doen, je maakt Stylo helemaal gek nu.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
steek je piemel er anders in stinho
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:
Je beseft je wat je net gedaan hebt? Je beseft ook welke consequenties daaraan verbonden zijn?quote:
Echt niet? HMF en jij waren de schepping van kwaliteit. Zonder jullie twee was de SC niets. Net als Feyenoord zonder een goede spitsquote:Op woensdag 26 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, tussen HMF en mij is niks anders dan broluv.
Dit hijgerige inhaken op een grap van Stinho zegt wmb veel over je eigen onvermogen mij te kakken te zetten. Maar soit.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
Kapi is volledig te kijk gezet door een 14jarige.
Zeker weten.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beseft je wat je net gedaan hebt? Je beseft ook welke consequenties daaraan verbonden zijn?
Ik snap dat je graag wil dat mensen die conclusie trekken ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit hijgerige inhaken op een grap van Stinho zegt wmb veel over je eigen onvermogen mij te kakken te zetten. Maar soit.
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt niet? HMF en jij waren de schepping van kwaliteit. Zonder jullie twee was de SC niets. Net als Feyenoord zonder een goede spits
Nee. Volwassen praatjes betekent ook de behandeling voor volwassenen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Nu kunnen we hakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag wil dat mensen die conclusie trekken ja.
Nee, en wat zwaait er nu? Een arm van boze Kapi?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.
Als je ergens boos op bent, dan loop je toch weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.
Kom maar jongens. Lekker schoppen tegen de autoriteit zoals het klootjesvolk betaamt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ergens boos op bent, dan loop je toch weg.
Mensen met autoriteit lopen niet weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom maar jongens. Lekker schoppen tegen de autoriteit zoals het klootjesvolk betaamt.
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen zijn contract waarschijnlijk niet verlengt?
Ik ben er nog steeds boeler.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met autoriteit lopen niet weg.
Jij vindt het wel een goede speler dus?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missen
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een goede speler dus?
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missen
Vader van Boerigther zal het doorgeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.
Het kan zomaar zijn dat hij nu meeleest.
Oh, dat is waar ook. Hij leest mee natuurlijk, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vader van Boerigther zal het doorgeven.
We weten het pas echt wanneer hij bij een nieuwe club speelt, daarvoor altijd lastig te zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.
Het kan zomaar zijn dat hij nu meeleest.
Iedereen wist toch allang dat dat hem was, GGMM geloofde mij zelfs nietquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De kloon van vince heeft ook een ban.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De kloon van vince heeft ook een ban.
Heb jij dat uiteindelijk toch gedaan?quote:
Wist hij wel, ik kwam er al heel snel achter.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wist toch allang dat dat hem was, GGMM geloofde mij zelfs niet
Hoezo zou ik een NSB'er bedanken?quote:
Ja. Hij irriteerde me.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat uiteindelijk toch gedaan?
Ik moet eerst aan mijn quotem werken.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke games heb jij tot nu toe gekregen voor reviews enzo?
Als het niet in het nadeel van HMF is is het goed toch? Alleen a ls het bij HMF zelf gebeurt is het NSB.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een NSB'er bedanken?
/HMF
Dan hier mijn excuses?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Nee, ik had dat al veel eerder tegen hem gezegd.
Xenofobische uitspraken zei hij tegen mij.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, de gelijkenissen waren wel erg toevallig.
Maar waarom kreeg hij eigenlijk een ban?
op Vincerusso?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xenofobische uitspraken zei hij tegen mij.
?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Xenofobische uitspraken zei hij tegen mij.
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, je leest toch net dat GGMM zijn kloon heeft doorgegeven.
wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb jij met een kampvuur uitgespookt deze zomer?
Ja vast, waarom reageer je dan zo aangebrand.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
kapi ik heb niets uitgespootk met een kampvuur lul
Houd je bek lu;quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja vast, waarom reageer je dan zo aangebrand.
Welk gedeelte van 'status aparte' begrijp je niet?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
#FREEVINCERUSSO
Als HMF een unban kan krijgen dan hij ook .
Status aparte als in dorpsidioot is niet echt voordelig.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'status aparte' begrijp je niet?
Tsja. Fok! is ook geen real life.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Status aparte als in dorpsidioot is niet echt voordelig.
Iig winstquote:Op woensdag 26 december 2012 20:55 schreef Typisch het volgende:
Fuck. Iets teveel wijn op bij kerstdiner met familie en moet zo werken.En dat kut Swanwea gelijk gespeeld anders 40 eutjes gepakt, nu maar 5 winst.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg jij ook iedere week als je naar feyenoord kijkt
Ongelofelijk hequote:
Geleerd van Pellequote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ongelofelijk he
Leer je godverdomme normaal aankleden man en die nichterige handtasjes
Dit zijn geen Feijenoorders toch?
Pelle loopt er altijd smooth en fresh bij ouwe. Dat is een Italiaan, die weten wel hoe ze een stropdas moeten strikken.quote:
Het zijn kanker Hagenezen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ongelofelijk he
Leer je godverdomme normaal aankleden man en die nichterige handtasjes
Dit zijn geen Feijenoorders toch?
Ook niet aardig om zo over Caland te pratenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En Hagenezen zijn gestoord, zie Oh Oh Cherso.
Moet hij maar niet Hagenees zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook niet aardig om zo over Caland te praten
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet Hagenees zijn
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?
Ja mooi cadeautje ofniet?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?
Vriendelijke jongen is het toch ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooi cadeautje ofniet?
nee las wat mee maar ben te kankergaar om te posten.
Ja 8 vanmorgen thuis en om 2 uur zat ik bij m'n oma. Hel op aarde.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriendelijke jongen is het toch ook.
Jij bent gister naar XXlerator geweest toch?
Neger watquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja 8 vanmorgen thuis en om 2 uur zat ik bij m'n oma. Hel op aarde.
Wel mooi feestje gehad. Lekker loos gegaan, gekotst en nog een ajacied van z'n shirt beroofd.![]()
Krijg aidsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mooi feestje gehad. Lekker loos gegaan, gekotst en nog een ajacied van z'n shirt beroofd.![]()
Koningquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gast liep met zo'n A'dam shirtje met drie sterren erop. Gewoon even vriendelijk gevraagd of hij die uit wou doen.quote:
Wat een baas ben je ook hé. Wanneer kan ik je die pitcher gaan aanbieden?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gast liep met zo'n A'dam shirtje met drie sterren erop. Gewoon even vriendelijk gevraagd of hij die uit wou doen.
Godverdommequote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gast liep met zo'n A'dam shirtje met drie sterren erop. Gewoon even vriendelijk gevraagd of hij die uit wou doen.
Morgen weer lekker werken
Goed bezig. Ook ooit eens gedaan in Wageningen met 5 mei. Liep een gozer in zo een afca vest rond. Hebben we ook maar even aardig gevraagd of hij die wilde uit doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt onbeschoft dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Goed bezig. Ook ooit eens gedaan in Wageningen met 5 mei. Liep een gozer in zo een afca vest rond. Hebben we ook maar even aardig gevraagd of hij die wilde uit doen.
Ja, toch? Je gaat toch voor je plezier naar zo een evenement.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt onbeschoft dat soort mensen.
En er zijn mensen die nog luisteren ook?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Goed bezig. Ook ooit eens gedaan in Wageningen met 5 mei. Liep een gozer in zo een afca vest rond. Hebben we ook maar even aardig gevraagd of hij die wilde uit doen.
Het is of dat of klappen krijgen. Niet iedereen ontvangt graag klappen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En er zijn mensen die nog luisteren ook?
Of jij krijgt klappen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Het is of dat of klappen krijgen. Niet iedereen ontvangt graag klappen.
Idoot kankervolk in Enschede.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:16 schreef TwenteFC het volgende:
Pff ben blij dat ik gister thuis ben gebleven, dikke vechtpartijen hier gister en een stuk of wat het ziekenhuis ingeslagen. Ze hebben het op twitter over gebroken enkels, kaken, zwaar gezichts letsel .. 1 tje is er geopereerd as we speak
Gaat lekker daar.
Was niet in Enschede.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft me een lunch gekost... Ik parkeerde mijn auto om de hoek van het gerecht, en stond achter iemand bij de parkeermeter.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man.
[..]
Gefeliciteerd man
Man²
ik vond het overigens wel gezellig in Enschedequote:
Zaterdag tijdens de twente mars was jij toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het overigens wel gezellig in Enschede
Was pas 7 uur in de ochtend thuismaar wel leuk gehad, ruzie gehad met ajacieden
En een discussie met een jongetje van 11 over voetbal
Waarop zijn vader zei: hoi ik ben je schoonvader
Enschede is ook gewoon gezellig, zitten hier alleen een boel haters.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het overigens wel gezellig in Enschede
Was pas 7 uur in de ochtend thuismaar wel leuk gehad, ruzie gehad met ajacieden
En een discussie met een jongetje van 11 over voetbal
Waarop zijn vader zei: hoi ik ben je schoonvader
jammer welquote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Enschede is ook gewoon gezellig, zitten hier alleen een boel haters.
wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zaterdag tijdens de twente mars was jij toch?
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het heeft me een lunch gekost... Ik parkeerde mijn auto om de hoek van het gerecht, en stond achter iemand bij de parkeermeter.
Ik ging in dezelfde lift naar boven als die kerel, alleen hij hing z'n jas op en ging aan de andere kant van de balie staan. Hij zag mij, begon te lachen en zei: ik weet wie mijn lunch betaalt vandaag...
Ik heb met hem en 2 van zijn collega's gelunched...quote:Op woensdag 26 december 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevat maar ongepast. Toch nog een glimlach eruit kunnen persen? maar ik ga tv kijken 2de kerstdag hakt erin.
Ik kijk dat nu ook. Puur, omdat er niets anders op is.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Ontvoerd is best een goed programma
de eerste gister dan?quote:
stemmen?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charmed dm me even dan vergeet ik morgen niet op je te stemmen.
Ik vind jullie een leuk koppeltjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Knipping en Van Duren award:
Het meest onafscheidelijke duo van VBL (noem dus twee users)
? Kapo + HMF
? Steven + Stijn
? Geo + Davy
que?
Gisteren jaquote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste gister dan?
Ik heb het ergens gezien volgens mij
Wilde wel gaan kijken, maar ik weet zeker dat ik dan was gaan zappen
Van de week wel Charlie en de chocoladefabriek gezien
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jullie een leuk koppeltje
Goede foto van jouw kont.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Was het maar zo'n feest, hoe minder dronken ik ben hoe armer we zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Saind, wonen je ouders in een villa?
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet meer zo lomp zuipen en daarmee afvallen
Mang is voor homosquote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo mang, handwas je tolly voordat je online komt noh...
Kun je zelf niet normaal regelen joh?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik help je met afvallen als je een xtc lijntje voor mij creert.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Niet zo goedkoop als jijquote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je zelf niet normaal regelen joh?
Hardlopen zuigt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
Misschien toch maar weer poging doen om te gaan hardlopen
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezwelf niet nog meer voorligen joh. Dat ik al vaak genoeg
Vbl awards.quote:
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Hardlopen is saai. Ga nog liever als een wijf crosstrainen danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hardlopen zuigt.
Wij hebben elke dinsdag hardlooptraining.
Klopt, dat is ook de enige manier waardoor ik het vol houquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin altijd vol goede moed, ben ik bijna bij les 10 van evy en dan stop ik weer
Geen discipline
Maar hardlooptraining lijkt mij wel fijnOmdat het dan verplicht is
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heetquote:Op donderdag 27 december 2012 00:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Jongen wat maken die paar euro nou uit die paar keer per jaar
burnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik vind je af en toe aardig, dus ik ga niet alles op jou stemmen.
En je kunt dus niet die 4 euro extra betalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker werdt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen rijke ouders bradda, ik woon in die ghetto die noord heet
Ik word.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is trouwens wel echt zo dat ik exponentieel rijker wordt naarmate ik meer drink. We mogen zeker niet klagen maar veel gekker dan dat is het niet
Omdat ik van je hou.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet zoveel, maar hoezo vraag je dat?
waarom dat danquote:Op donderdag 27 december 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen leuk vroeg in het ochtend.
Kom op mop... Ik bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga mijn FOK! account opheffen, bedankt
Wanneer ontmoet ik je zus eensquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Saind het volgende:
[..]
KANKERZOOI sorry
Ben niet nuchter, is my defence
Nooit man.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wanneer dump jij je vriend eens
Dit eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet zo druk, lekker koud en lekker wakker worden
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je een punt.
Maar ik haat vroeg opstaan
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar door het hardlopen wordt je wel wakker. Echt je moet het eens doen. Eerste paar dagen is kut, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.
Ik moet nu elke dag 7 uur vertrekken naar werk dus kan het niet doen, maar ik mis het al.
Trusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin om half 9 en het is 5 minuten fietsen voor mij. Dus ik kan het eens proberen
Maar nu ga ik mijn ogen dicht doen, morgen eerst eens een lesje bodycombat
Trusten
iPhone?quote:
Welke Johnquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Guidetti?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
John is net zo´n moslimhater als Wilders
Was ik vorig jaar per ongelukquote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Moet morgen om 9.30 al in Namen zijn
Grappig haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze wel de goede naam doorgegeven?
hihi
gr.gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |