quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg jij ook iedere week als je naar feyenoord kijkt
Ongelofelijk hequote:
Geleerd van Pellequote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ongelofelijk he
Leer je godverdomme normaal aankleden man en die nichterige handtasjes
Dit zijn geen Feijenoorders toch?
Pelle loopt er altijd smooth en fresh bij ouwe. Dat is een Italiaan, die weten wel hoe ze een stropdas moeten strikken.quote:
Het zijn kanker Hagenezen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ongelofelijk he
Leer je godverdomme normaal aankleden man en die nichterige handtasjes
Dit zijn geen Feijenoorders toch?
Ook niet aardig om zo over Caland te pratenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En Hagenezen zijn gestoord, zie Oh Oh Cherso.
Moet hij maar niet Hagenees zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 22:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ook niet aardig om zo over Caland te praten
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet Hagenees zijn
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?
Ja mooi cadeautje ofniet?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het matsoematsoe alarm van Caland? Je homeboy Morph heeft jou een alarm cadeau gegeven voor kerst?
Vriendelijke jongen is het toch ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooi cadeautje ofniet?
nee las wat mee maar ben te kankergaar om te posten.
Ja 8 vanmorgen thuis en om 2 uur zat ik bij m'n oma. Hel op aarde.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vriendelijke jongen is het toch ook.
Jij bent gister naar XXlerator geweest toch?
Neger watquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja 8 vanmorgen thuis en om 2 uur zat ik bij m'n oma. Hel op aarde.
Wel mooi feestje gehad. Lekker loos gegaan, gekotst en nog een ajacied van z'n shirt beroofd.![]()
Krijg aidsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mooi feestje gehad. Lekker loos gegaan, gekotst en nog een ajacied van z'n shirt beroofd.![]()
Koningquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |