Mensen met autoriteit lopen niet weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom maar jongens. Lekker schoppen tegen de autoriteit zoals het klootjesvolk betaamt.
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen zijn contract waarschijnlijk niet verlengt?
Ik ben er nog steeds boeler.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen met autoriteit lopen niet weg.
Jij vindt het wel een goede speler dus?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missen
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een goede speler dus?
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap het wel aangezien hij bij Ajax imo niet veel meer te leren heeft en al 2x kampioen is geworden, maarja ik ga 'm wel missen
Vader van Boerigther zal het doorgeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.
Het kan zomaar zijn dat hij nu meeleest.
Oh, dat is waar ook. Hij leest mee natuurlijk, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vader van Boerigther zal het doorgeven.
We weten het pas echt wanneer hij bij een nieuwe club speelt, daarvoor altijd lastig te zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog niet klaar voor een volgende club. Maar dat kan aan mij liggen.
Het kan zomaar zijn dat hij nu meeleest.
Iedereen wist toch allang dat dat hem was, GGMM geloofde mij zelfs nietquote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De kloon van vince heeft ook een ban.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De kloon van vince heeft ook een ban.
Heb jij dat uiteindelijk toch gedaan?quote:
Wist hij wel, ik kwam er al heel snel achter.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wist toch allang dat dat hem was, GGMM geloofde mij zelfs niet
Hoezo zou ik een NSB'er bedanken?quote:
Ja. Hij irriteerde me.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij dat uiteindelijk toch gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |