Ja, echt enorm.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie jaloers dat ik appeltaart heb?
Geert praat onzin. Als gerespecteerd user zijnde produceer ik louter feitelijke waarnemingen en onmiskenbare wijsheden.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
User die zegt waar het op staat.
Over Geert Wilders wordt ook altijd gezegd dat hij zegt waar het op staat.
Nee, die moet nog worden uitgereikt na de 2e stemronde door niemand minder dan...jawel: kapiteintje himself.quote:
steek je piemel er anders in stinhoquote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie jaloers dat ik appeltaart heb?
Steek jij je piemel in HMF.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
steek je piemel er anders in stinho
Niet doen, je maakt Stylo helemaal gek nu.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
steek je piemel er anders in stinho
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:
Je beseft je wat je net gedaan hebt? Je beseft ook welke consequenties daaraan verbonden zijn?quote:
Echt niet? HMF en jij waren de schepping van kwaliteit. Zonder jullie twee was de SC niets. Net als Feyenoord zonder een goede spitsquote:Op woensdag 26 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals, tussen HMF en mij is niks anders dan broluv.
Dit hijgerige inhaken op een grap van Stinho zegt wmb veel over je eigen onvermogen mij te kakken te zetten. Maar soit.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
Kapi is volledig te kijk gezet door een 14jarige.
Zeker weten.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je beseft je wat je net gedaan hebt? Je beseft ook welke consequenties daaraan verbonden zijn?
Ik snap dat je graag wil dat mensen die conclusie trekken ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit hijgerige inhaken op een grap van Stinho zegt wmb veel over je eigen onvermogen mij te kakken te zetten. Maar soit.
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt niet? HMF en jij waren de schepping van kwaliteit. Zonder jullie twee was de SC niets. Net als Feyenoord zonder een goede spits
Nee. Volwassen praatjes betekent ook de behandeling voor volwassenen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Nu kunnen we hakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag wil dat mensen die conclusie trekken ja.
Nee, en wat zwaait er nu? Een arm van boze Kapi?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.
Als je ergens boos op bent, dan loop je toch weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je raaskalt, ga je appeltaart eten en kom terug zonder room in je mondhoek of er zwaait wat.
Kom maar jongens. Lekker schoppen tegen de autoriteit zoals het klootjesvolk betaamt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je ergens boos op bent, dan loop je toch weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |