Tuurlijk, ze krijgen ook gewoon betaald he.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgt de FOK! Crew een kerstpakket?
Welke games heb jij tot nu toe gekregen voor reviews enzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een paar toffe games zou brt zijn.
Dan mogen wij ook betaald worden om het forum prachtig te houdenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze krijgen ook gewoon betaald he.
Ja, bijvoorbeeld. Of net zoals vorig jaar een auto. Al wordt dat een beetje voorspelbaar op een gegeven moment natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een paar toffe games zou brt zijn.
Wees blij dat je ondanks al je bagger nog kan postenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan mogen wij ook betaald worden om het forum prachtig te houden
12510 in level 7quote:Op woensdag 26 december 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAA WAT IS DIT MAN WOU IK NET EEN COMBO MAKEN LOOPT DE TIJD AF
[ afbeelding ]
Ga huilenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
12510 in level 7Oefen dan met combo's in level 1.
Zo hey, jij vliegt er even met gestrekt been in! Jij bruut!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
FM
Darten
Whatever the fuck dit treurige spelletje dan weer mag zijn
Alweer?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, even niet over dat spelletje hebben anders rent kapi weg.
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.quote:
Grootste boeler award?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.
User die zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ff terug en heb alweer de meest prestigieuze VBL award binnengesleept. Mijn kwaliteiten worden gewaardeerd.
Adolf Hilter nam ook geen blad voor de mond.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
User die zegt waar het op staat.
Over Geert Wilders wordt ook altijd gezegd dat hij zegt waar het op staat.
Geertquote:Op woensdag 26 december 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
User die zegt waar het op staat.
Over Geert Wilders wordt ook altijd gezegd dat hij zegt waar het op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |